Heel lekkere mix, Sander! Vrij veel platen die je zelden hoort op de hedendaagse classicsfeesten. Leuk om die weer eens gehoord te hebben. Ik heb gelijk dat album (Musical Impressions) van meneer Heart opgezet en dat is toch wel een guilty pleasure hoor. Hopeloze lyrics, breaks die overkomen als een spirituele ervaring en compleet random melodieën. Maar toch kan ik er zo van genieten met die windkicks, ouderwets knetterende kickrolls en vooral die (post-early jwz) reversed basslines. Misschien is het jeugdsentiment, maar ik blijf het een heel fijn album vinden.