Charon_NL schreef:
04. A-Lusion and Nightkiller - More Action
Jezus, deze kwam toevallig vandaag voorbij op shuffle nadat ik hem anderhalf jaar geleden had toegevoegd aan mijn lijst maar verder niet veel aandacht aan had gegeven. Wat een dikke plaat. Zal de set zo eens luisteren.
