Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 20:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

#BITcast 073 × Charon (07.11.16):


Tracklist:
00. #BITcast Intro
01. Headhunterz - Hate It Or Love It
02. Stephy - Air-One
03. Technoboy - Next Dimensional World (Qlimax Anthem 2008)
04. Activator and Francesco Zeta - Back The Fuck Up
05. Vortex and Acesone - Speakerwall (Dutch Spice Mix By Dweazle and BFRNT)
06. A-lusion - In Trouble
07. Donkey Rollers - Thunderbeats (InQontrol 2008 Re-Amp)
08. Return Corps ft. Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)
09. The Navigator vs. DJ Amon - Save My Soul (Hard'Onez Remix Reworked)
10. Zany and The Prophet - 384.000
11. Max Enforcer - Loudness
12. Noisecontrollers - Shreek
13. Frontliner - Warphole
14. Balistic and Zero Vision ft. MC Jeff - Upgrade The Noize
15. Ran-D ft. Redixx - My Sound
16. Alpha² - Interlude
17. Mind Hunterz vs. Alpha Twins - No Mercy (Mind Hunterz Mix)
18. Rushtex - Exorcism Of Chucky
19. Zany meets. The Beholder - The New God

Citaat:
Tune in every monday from 18:00 - 19:00 (CET) at http://www.rhr.fm (Real Hardstyle Radio) to hear the best in older hardstyle!

Follow and like us at:
- http://www.facebook.com/rhrbit
- http://www.facebook.com/djcharonnl
- http://www.soundcloud.com/rhrbit
- http://www.soundcloud.com/djcharonnl

#Contact:
- [email protected]
- [email protected]

Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 21:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

+ heel veel voor nummertje 5! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Conzpiracy schreef:
+ heel veel voor nummertje 5! :love:



Thnx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Conzpiracy schreef:
+ heel veel voor nummertje 5! :love:

Ik wou het net plaatsen, maar jij had het al gedaan.
Heerlijke plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stephy - Air-One

Die was ik helemaal vergeten :o

Leuke lijst, staat aan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In de bus helemaal geluisterd vandaag.
Frontliner - Warphole :D
Veel plaatjes die ik echt lang niet voorbij heb horen komen, goed mixwerk ook! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blackhit55 schreef:
Veel plaatjes die ik echt lang niet voorbij heb horen komen, goed mixwerk ook! ^^

Beetje zoals de meeste bit-setjes sowieso zijn dus xd Fijne set Jappie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2016 10:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thnx all! :thumbsup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle