Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 05:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jammer dat je niet die echt oude platen mee hebt gepakt, bijvoorbeeld de tracks van main concern die ze uitbrachten op infexious, 0 tracks van de eerste spoontech release, geen Main Concern - Infected. Had je best de industrial voor mogen laten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super set, prima opwarmertje voor bass protocol ook. En idd top mixwerk man :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb een flink deel beluisterd, zitten echt een paar hele vette overgangen in, en dat teasen past er ook echt lekker tussen.

Zat bijna de geheletijd te denken hoe leuk dit wel niet geweest moet zijn om te mixen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timing van mixen is wel vet, maar van mij mag je wel de platen iets eerder wegdraaien. The Baddest bijvoorbeeld, die outro is wel grappig, maar om die nou in de mix te laten horen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dank heren! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deel 2 volgt binnenkort :cool:
Vraagje: zien jullie liever alleen platen die ik hierin niet heb gebruikt, of is een enkele plaat uit deze lijst ook oké?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Deel 2 volgt binnenkort :cool:
Vraagje: zien jullie liever alleen platen die ik hierin niet heb gebruikt, of is een enkele plaat uit deze lijst ook oké?

Je mag best platen 2x gebruiken, mits je ze daarvoor echt geschikt vindt. De beste van de beste zeg maar :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Fuzzylogic schreef:
Deel 2 volgt binnenkort :cool:
Vraagje: zien jullie liever alleen platen die ik hierin niet heb gebruikt, of is een enkele plaat uit deze lijst ook oké?

Je mag best platen 2x gebruiken, mits je ze daarvoor echt geschikt vindt. De beste van de beste zeg maar :$

Inb4 Zimmersion, Formula, Who I Really Am en Syndrome. Die heb ik inmiddels wel gehoord.
Met name de zojuist opgenoemde platen van Vazard, die hoeft ie wat mij betreft echt niet iedere keer te draaien. De beste man heeft genoeg andere parels van zichzelf die ie helaas links laat liggen. Echter zijn Zimmersion en WIRA juist de platen die de meesten wél graag zouden willen horen, dus dat gaat niet gebeuren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Platen als Musicbox/Feel It/The Orange Tree (origineel of remix, allebei goud) mag ie best eens draaien ja. Sommige platen raken wat overplayed inderdaad :P Ik bedoelde ook echt niet de "hitjes" van hem hoor. Die heb ik zelf onderhand ook wel vaak genoeg gehoord. Zimmersion op een feest is haast niet speciaal meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pulse/Nacho remix/the Debt :drool:

Pleur maar wat bij elkaar aangevuld met nieuwe pareltjes en je maakt mij in ieder geval blij :D

edit: Fix your speakers remix (shoutout naar Helicaze en z'n end of days warmup) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Zimmersion, Formula, Who I Really Am en Syndrome


Zelfde hier. Zou de echte "hitjes" een beetje vermijden, die horen we eenmaal vaak genoeg.

Verder heel tof dat je hier een vervolg op wilt maken. Heb deze echt helemaal grijs gedraaid. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 02:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor de reacties, heb het lijstje ondertussen vrijwel klaar!
Hij volgt spoedig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bump! Kunnen we dit nog ergens downloaden voor in de bus morgen? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 13:40 
 
Hardtraxxer

Wat blijft dit een geweldige mix :thumbsup:

Ik heb hem geupload naar zippy:
http://www58.zippyshare.com/v/YSUaDDqf/file.html
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle