Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 18:12 

Hardtraxx Crew

Download Beyond Limits - A Dedication To... Showtek (Mixed by Patrickjeb, Distinctive, Zenda & Nuracore):
https://mega.co.nz/#!ehYGwDpA!HcVRgBEKa ... tug5qCCTso

Tracklist:
01. Showtek - Slow Down (ID Edit)
02. Showtek & Justin Prime - Cannonball (Rage Mix)
03. Showtek - Crunk
04. Showtek & Bassjackers - Hey! (Original Mix)
05. Hardwell & Showtek - How We Do (Original Mix)
06. Tiesto & Showtek - Hell Yeah! (Original Mix)
07. Marcel Woods - The Bottle (Showtek Remix)
08. Showtek - World Is Mine
09. Isaac - Backstage(Showtek Remix)
10. Duro - Just Begun(Showtek Remix)
11. Showtek - Partylover
12. Showtek - Shout Out
13. Showtek - Brain Crackin'
14. Showtek - Faces
15. Showtek - Freak
16. Showtek & MC DV8 - Hold Us Back
17. Abyss & Judge - Hardstyle Revolution (Showtek Remix)
18. Gizmo vs Showtek - 3 The Hard Way
19. DJ Duro - Phenomenon (Showtek Remix)
20. Showtek ft MC Stretch - Dutchie
21. Showtek - We Live For The Music
22. Brennan Heart - Revival X (Showtek remix)
23. Showtek - FTS (Original Mix)
24. Showtek ft MC DV8 - Own The Night
25. Showtek Ft MC Stretch - electronic Stereo-Phonic
28. Showtek - Loco
29. Showtek - Fast Life
30. Zushi - La La Song (Showtek Remix)
31. Charly lownoise & Mental Theo - wonderful dayz 20.8 (showtek Remix)
32. Showtek - Colours of the harderstyles (dub mix)
33. Deepack & Showtek - Skitzo
34. Showtek - Generation Kick and Bass
35. Showtek - Laa-Di-Fucking-Daa
36. Showtek - Black 2008

Stemmen voor de volgende editie kan op: https://www.facebook.com/beyondlimitsradio . Enjoy de set! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 18:16 

Hardtraxx Veteran

Leuke lijst. Marcel Woods - The Bottle (Showtek Remix) lang niet gehoord. Blijft vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 18:27 

Hardtraxx Veteran

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 19:05 

Hardtraxx Veteran

Had zelf ook op Showtek gestemd, wel jammer dat de houseplaten er nog inzitten (vind ze wel echt vet). Maar had liever puur hardstyle gezien, en wellicht wat korter, vind dik 2 uur vaak iets te lang voor een set.

EDIT: WTF doet Just Begun zo vroeg, die plaat gaat moeilijk hard
EDIT2: Na nog wat langer de TL bekeken te hebben, slaan jullie naar mijn idee de plank compleet mis. Ik zie echt heel weinig platen van Today Is Tomorrow. Terwijl daar imo toch echt wel het beste werk opstaan van deze mannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 19:24 

Hardtraxx Crew

Jurheinen schreef:
Had zelf ook op Showtek gestemd, wel jammer dat de houseplaten er nog inzitten (vind ze wel echt vet). Maar had liever puur hardstyle gezien, en wellicht wat korter, vind dik 2 uur vaak iets te lang voor een set.

EDIT: WTF doet Just Begun zo vroeg, die plaat gaat moeilijk hard
EDIT2: Na nog wat langer de TL bekeken te hebben, slaan jullie naar mijn idee de plank compleet mis. Ik zie echt heel weinig platen van Today Is Tomorrow. Terwijl daar imo toch echt wel het beste werk opstaan van deze mannen.

Tnx voor je comment! :)

We hebben de volgorde gemaakt waarin de stukjes achter elkaar zouden komen. Vervolgens heeft iedereen tracks gepakt die ze op hun tijd vonden passen, waarna we gecontrolleerd hebben op dubbele nummers. Dat er platen ontbreken kan enerzijds komen dat we ze gemist hebben en anderzijds door de welbekende "smaak". 2 uur hadden we wel nodig voor een act als showtek, anders zou er helemaal veel missen haha.

Hopelijk valt de volgende mix dan meer in de smaak. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 19:29 

Hardtraxx Veteran

Tsja, over smaak valt niet te twisten zeggen ze dan wel eens. Maar als je platen als Dominate/Virus/Early Sounds/Seid Ihr Bereid/Save The Day/Born 4 Thiz/Cocaine Motherfuker er niet in hebt, dan zit je toch echt verkeerd naar mijn mening. Dat zijn juist de platen die deze mannen groot gemaakt hebben toen der tijd. En ik snap best dat het lastig kan zijn om met 4 man zon set in elkaar te mixen, maar als je zelfs van te voren niet een klein beetje overleg pleegt krijg je dus dat Just Begun helemaal vooraan staat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 19:36 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Tsja, over smaak valt niet te twisten zeggen ze dan wel eens. Maar als je platen als Dominate/Virus/Early Sounds/Seid Ihr Bereid/Save The Day/Born 4 Thiz/Cocaine Motherfuker er niet in hebt, dan zit je toch echt verkeerd naar mijn mening.

daar ben ik het eigenlijk wel over eens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 19:57 

Hardtraxx Crew

Nuracore schreef:
Jurheinen schreef:
Tsja, over smaak valt niet te twisten zeggen ze dan wel eens. Maar als je platen als Dominate/Virus/Early Sounds/Seid Ihr Bereid/Save The Day/Born 4 Thiz/Cocaine Motherfuker er niet in hebt, dan zit je toch echt verkeerd naar mijn mening.

daar ben ik het eigenlijk wel over eens :P

Klopt, nu ik je lijstje zo zie, dan hebben we er inderdaad een paar gemist :P . Desalniettemin hoop ik dat de andere platen je ook nog kunnen bekoren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 20:40 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Maar als je platen als Dominate/Virus/Early Sounds/Seid Ihr Bereid/Save The Day/Born 4 Thiz/Cocaine Motherfuker er niet in hebt, dan zit je toch echt verkeerd naar mijn mening.

Dominate, Early Sounds, Seid Ihr Bereid, Save The Day en Born 4 Thiz stonden in de lijst om in de set te doen. Helaas had niemand van ons Early Sounds en Born 4 Thiz in 320kbps of 192kbps, alleen Vinyl. Seid Ihr Bereid en Save The Day hadden er natuurlijk in gemoeten, geen idee waarom die er nu niet in zitten.

Verder ben ik het eens dat Just Begun véélste vroeg staat.

Hopelijk bevalt de set verder goed :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle