Lekkere lijst kerel, gaat snel aan. 

Heb hetzelfde probleem wel eens.wrote:Iemand enig verstand van Mixcloud?
Op mijn mobiel doet de link het gewoon, maar op mijn laptop kan ik mijn mix hele tijd alleen maar vanaf het begin af spelen. Aan de waveforms te zien lijkt t alsof hij niet gerendeerd is ofzo
wrote:Keurig lijstje hoor, gaat binnenkort aan
wrote:Lekkere lijst kerel, gaat snel aan.
De steunpilaar hier op school/werk al opgezochtwrote:Haha atje gestrekt hoppaawrote:Vanochtend een deel geluisterd. Heerlijke tracklist! Ook gelijk zin om koude pinten in mijn mik te kletsen terwijl de zon schijnt. Mijn vriendin even dwingen deze mix te luisteren om voor te bereiden op Intents.
Stiekem is dit best wel een vette plaat!wrote: 35. The Pitcher - The Rising (Last World Anthem)
Ik kan deze ook niet via mijn Sonos-installatie afspelenwrote:Iemand enig verstand van Mixcloud?
Op mijn mobiel doet de link het gewoon, maar op mijn laptop kan ik mijn mix hele tijd alleen maar vanaf het begin af spelen. Aan de waveforms te zien lijkt t alsof hij niet gerendeerd is ofzo
Dan ligt het hoogstwaarschijnlijk daaraanwrote:Nope, niet gedaan. Voortaan maar eens doen danwrote:Heb je m in constant bit rate geconverteerd naar mp3? Variable bit rate kan afspeel problemen geven