Sidechain4life so naar bart remi anne-floor en ramon !!!!
Active topics in Hardstyle
Moderators
Origineel idee! Dit was een heel fijn mixje om even mijn hoofd leeg te maken. Tnx Bastiaan 
Tof idee en tracklist! Morgen even opzetten tijdens de studie.
Stuk voor stuk lekkere platen!
Kan iemand mij eens uitleggen wat een sidechain precies betekent? Als ik deze platen allemaal zo hoor dan weet ik wel hoe een sidechain zich onderscheid, maar niet wat het precies is
Kan iemand mij eens uitleggen wat een sidechain precies betekent? Als ik deze platen allemaal zo hoor dan weet ik wel hoe een sidechain zich onderscheid, maar niet wat het precies is
Thanks voor je heldere uitleg! Moest gelijk aan A Different Story denken toen ik het aan het lezen was en zag toen dat die ook in de TL stond 
Hahaa grappig, nooit van sidechain gehoord, maar door naar de tracklist te kijken begrijp ik wat het is 
Luisterde lekker weg Bastiaan, complimenten 
Gruwelijk idee! Gaat nu aan
Wat een platen zitten hier tussen.
EDIT: Shockerz – Total Domination, wat een gruwelijke plaat. Kende deze nog niet volgens mij.
EDIT: Shockerz – Total Domination, wat een gruwelijke plaat. Kende deze nog niet volgens mij.
Zo ondergewaardeerd deze, volgens mij maar 1x live gehoordwrote:Shockerz – Total Domination, wat een gruwelijke plaat.