Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 13:26 

Hardtraxxer

En als ik dan Bass Maztah , Bass Mastah of bedoel je kompleet nieuwe naam, als Citian ofzo , aangezien ik christian heet :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 13:35 

Aan het typen...

Bassmasterz schreef:
Citian

Kijk het is niet moeilijk om een creatieve naam te bedenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 14:42 

Hardtraxxer

Met welke zal ik dan verder, Citian,Of Bass Masterz ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 22:00 

Citian is ook niet verkeerd :thumbup:
maar hoe wil je het uitspreken? is mij beetje onduidelijk...

btw, je set is net afgelopen, en een lekker setje hoor!
alleen, bij de overgang naar Frontliner - First Cut leek het wel of er ruis oid doorheen zat, klonk beetje raar [mss te hard?]
en de overgang naar dat nummer met "superstar DJ" [dat zingen ze, weet zo titel niet XD] was niet zo netjes
het leek ook wel op de kwaliteit van de muziek ineens veel slechter werd....?
als laatste: de overgang [het leek meer op een poging tot mixen met volgend nummer, maar toch tijdig afgebroken omdat het niet fijn klonk] in einde van surge of power, vond ik erg slecht: veel te rommelige kicks
het einde was btw ook wel erg abrupt XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 22:05 

Hardtraxxer

Jah dat einde ging beetje kut met opneme , ik wou hem steeds langzamer maken met pith knopje maar ik draaide 1 tikje en in eens was het stil :P maar kvondt het de moeite niet waar om mijn hele mix opnieuw te doen
die International fame ( superstar Dj ) was ook kut in te mixen , vondt ik
En bij first cut hoor ik bij mij niks alleen wel die snelle tik er door heen , maar zo kreeg ik de web binne :O meschien wat slechtere kwaliteit , geen idee :O
als laatste: de overgang [het leek meer op een poging tot mixen met volgend nummer, maar toch tijdig afgebroken omdat het niet fijn klonk] Snap ik niet helemaal , maar verders vond je de mix wel goed ? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 20:12 

Hardtraxx Veteran

Wat is je DJ naam nu? Citian of Bassmasterz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 20:46 

Bassmasterz schreef:
maar verders vond je de mix wel goed ? ^^

jups :D
lekker hoor :thumbup:

en wat ik bedoelde met die laatste mix/overgang:
het klonk alsof je tijdens het enerlaatste nr de volgende erin wilde mixen, maar omdat dat helemaal verkeerd ging, je er maar mee op hield... en wachtte tot een rustiger stukje om het laatste nr in te mixen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 22:03 

Hardtraxxer

ik zou voor citian gaan aangezien het woord bass te vaak wordt gebruikt in namen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2010 10:47 

Hardtraxxer

, Maar dat was niet zo ik wist hoe ik hem er in moest gooien , de mix al 20 keer van te voren gedaan en voorbereid :$
naja Fijn dat jullie hem chil vinden , kpost binnen kort nieuwe mix , met wat minder "Bekende Nummers" en dan bedoel ik met bekend zoals tonight en sound of the thunder , Bijf: Gentelica - Thunder sound , en Volgens mij Van A-Lusion In trouble
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2010 16:35 

Hardtraxx Veteran

Bassmasterz schreef:
, , kpost binnen kort nieuwe mix , met wat minder "Bekende Nummers" en dan bedoel ik met bekend zoals tonight en sound of the thunder , Bijf: Gentelica - Thunder sound , en Volgens mij Van A-Lusion In trouble

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2010 11:23 

Hardtraxxer

Hij komt binnekort , Voor proefeje Van Track list , Hate it or you love it - In trouble - Another day in my life - My life is just a demo - The legacy - Reloaded Part 2 :) , Duur ongeveer weer anderhalf uurtje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2010 18:17 

Hardtraxxer

het is gentalica - thunderstyle btw maar als je minder bekende nummers gaat doen zou ik deze bovenstaande niet doen want die zijn aardig bekend :P vooral reloaded pt 2 is helemaal plat gedraaid :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2010 21:45 

Hardtraxxer

Op Dit moment hoor ik um nooit meer , dus jah naja kmaak er wel een track listje van met wat nieuwe nummers , en op laats een hardcore track :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle