Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 19:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bass Modulators @ Exclusive Defqon.1 Anthem Launch Set (08-05-2016):
Video: https://www.facebook.com/Defqon1/videos ... 904799775/

[zippy]http://www89.zippyshare.com/v/UfgdGWxU/file.html[/zippy]

Tracklist:
01. Bass Modulators - Dragonblood (Defqon.1 2016 Anthem)
02. Bass Modulators - Let Me See Ya (Noisecontrollers Remix)
03. Noisecontrollers & Bass Modulators - Solar (Live Edit)
04. Noisecontrollers - Escape
05. Noisecontrollers & Bass Modulators - Rocked Up (Live Edit)
06. Noisecontrollers & Bass Modulators - Break The Radiance
07. Noisecontrollers & Bass Modulators - Holdin' On
08. Noisecontrollers & Bass Modulators - Het Gevoel Van
09. Hardwell vs. twoloud & Bass Modulators vs. Noisecontrollers feat. Amba Shepherd - Big Bang Apollo Glitch (Bass Modulators Mashup)
10. Bass Modulators - Shadows
11. Bass Modulators - Bounce & Break (Atmozfears Remix)
12. Bass Modulators - Dragonblood (Defqon.1 2016 Anthem)

Citaat:
Defqon.1

Last Friday, Bass Modulators revealed the full #Defqon1 anthem during an exclusive set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 23:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

04. Noisecontrollers - Escape
12. Bass Modulators - Dragonblood (Defqon.1 2016 Anthem) xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2016 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holdin' On :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2016 20:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijk dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2016 21:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Holdin' On en Het gevoel van :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 14:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer dat ze de hard bass vocals uit "het gevoel van" hebben gehaald! Desondanks een heerlijk nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Jammer dat ze de hard bass vocals uit "het gevoel van" hebben gehaald! Desondanks een heerlijk nummer!


op hardbass draaiden ze een hardbass edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 10:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Holdin On... wat een magistrale plaat zeg. Ongelofelijk. Die vocals met die melodie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 14:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Euforisch gezien de beste producers op dit moment.. tering :loving:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle