1>2 Ik had zelf WOM al iets eerder weggedraaid denk ik, en Be Prepared staat echt veel te hard, drukt alles weg
2>3 Leuk geteased met die vocals, stutter loopt niet helemaal lekker synchroon maar idee is leuk
3>4 Toxxxic staat veeeeel te hard, DDD wordt weer helemaal weggedrukt

Jammer, want afgezien daarvan knalt die reverse dr lekker in.
4>5 Vocals door de climax heen vind ik wat vaag, daarna loopt hij netjes.
5>6 Lekker, al had je van mij Keep on Buzzing al meteen bij die drop van Shiverz dr uit mogen gooien. Maar dat is mijn mening

Lekkere plaat nog steeds.
6>7 Plaat vind ik echt dra-ma-tisch, overgang is daarentegen wel gewoon goed.
7>8 Ik had m zelf anders gedaan denk ik, maar hij loopt leuk zo met die reverse erdoor.
8>9 Top! Ook leuk dat de vocals van Not E-nuff nog terugkomen.
9>10 Loopt in het begin nét niet synchroon, daarna wel. Beetje abrupte overgang maar verder netjes.
10>11 Leuke overgang, al is de opbouw wat vreemd
11>12 RIAP staat weer beetje te hard, kicks vervormen.
12>13>14 Ook netjes, lekkere plaatjes.
14>15 Vocals er al doorheen is leuk, maar de echte overgang is me een beetje te abrupt. Ook is die ene kick niet helemaal in de maat.
15>16 Mooie overgang, staat wel weer een beetje te hard
16>17 Leuk, die reverse van Acid Nightmare met Atrocity-vocals
17>18 Staat niet helemaal gelijk, teasen met die belletjes is wel grappig.
Einde is leuk met die versnelling, daarna met dat gepitch raak je me echter volledig kwijt haha
Was een lekkere mix voor in de trein/bus, zaten een paar mooie overgangen tussen.
Sommige kunnen echter wel beter wat betreft beatmatching en eerder/later wegfaden van tracks.
Let ook op je volumes, hier zaten af en toe wat 'fouten' in die het minder fijn maken om naar een mix te luisteren
Opbouw kan beter, platen als Shiverz kan je beter wat later doen, dan is je tracklist een stuk logischer
Afgezien van nummer 7 en de opbouw was het voor mij een lekkere tracklist.
Hoop dat er wat mee kan