Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 18:17 

Ontzettend dikke set, hulde :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 18:20 

Hardtraxxer

ON-TOPIC:

Een van de schamele hoogtepuntjes van deze editie van Hard Bass is deze set. Wat heb ik hier van genoten zeg :thumbsup: Jammer dat de rest van de avond zo matig gedraaid werd.

De video beelden:

Was mooi dat ze zelf ook zo genoten van dit moment :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 18:23 

Hardtraxx Veteran

Opgeruimd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 18:26 

Mooi die 2 zo samen op het podium :D
Die pakken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 18:28 

Hardtraxxer

Gouden duo! Wat een liveset :woot: Nieuwe tracks van hun klinken ook allemaal prima, vooral die op 21 min :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 19:16 

Hardtraxx Veteran

Zo hoort het, oude platen met nieuwe platen. Geweldige set :worship: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 21:29 

Hardtraxx Veteran

Enige set van Hard Bass waarvan ik baal dat ik niet ben gegaan, wat fantastisch dit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 21:32 

Hardtraxx Veteran

Erg leuke set en toffe beelden. Heeft iemand een download linkje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 21:46 

Ongekende kwaliteit dit, die laatste plaat is heeeeerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 22:33 

Hardtraxx Veteran

B-Frontliner mag vaker draaaien :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 22:57 

Dit was zo ongelooflijk vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 00:04 

Hardtraxx Veteran

Heel vette set. Hier heb ik gisteren echt van genoten. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 00:41 

Hardtraxxer

samen met vazard & delete op loudness, beste set ooit meegemaakt. Stond met een glimlach stilstaand te genieten van de nieuwe tracks, verbaasd van de kwaliteit, en kei hard los rammen bij de oude platen. perfect gewoon (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 10:24 

Hardtraxxer

Okee hierom baal ik dus dat ik niet aanwezig was op deze editie van Hardbass. Dat tracklist :love: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 11:36 

Hardtraxx Veteran

Wat een heerlijke drive en flow zit er toch in die oudere platen. 1.000.000 stars outtro is zo ongelofelijk energiek. Heerlijke set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 15:36 

Hardtraxx Veteran

Beste set van de avond ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 15:48 

Hardtraxxer

Wat een ontzettend heerlijke set was dit. :loving: :loving: :loving:
Zelden zoveel kippenvel momenten gehad tijdens een set. Kwam best vaak voor dat ik gewoon stil stond om van alles wat om me heen gebeurde te genieten.
(Alleen jammer dat ik erna te horen kreeg van sommigen dat ze het maar kut vonden omdat het niet hard genoeg was :lol: :lol: :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 16:46 

Hardtraxx Newbie

Albatrots schreef:
Wat een ontzettend heerlijke set was dit. :loving: :loving: :loving:
Zelden zoveel kippenvel momenten gehad tijdens een set. Kwam best vaak voor dat ik gewoon stil stond om van alles wat om me heen gebeurde te genieten.
(Alleen jammer dat ik erna te horen kreeg van sommigen dat ze het maar kut vonden omdat het niet hard genoeg was :lol: :lol: :lol: )

Haha precies hetzelfde hier! Stond gewoon de halve set met een zieke bassface niet in staat om te bewegen, man man man wat leker! Voor mij zeker de beste set die ik ooit meegemaakt heb! Die B-Frontliner stijl is gewoon zo episch.

En waarom wordt Become the Sky niet vaker gedraaid? Ik had 'm nog nooit eerder live gehoord, maar vindt m vetter dan Magic.

Tsja en die mensen die zitten te janken dat het niet hard genoeg is mogen van mij stuk voor stuk oprotten, precies hierdoor gaat de hele hardstyle naar de kloten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 16:47 

Hardtraxxer

Ontzettend fijne set dit zeg!! Ben sowieso groot fan van B-Front en in mindere mate van Frontliner dus die combinatie is wat mij betreft sowieso al goud.
Heerlijke combinatie van oude en nieuwe nummers, zonder gekke edits van oudere nummers wat je tegenwoordig vaak ziet. Ook heerlijk om te zien hoe die jongens zelf Ook stonden te genieten! Zeker het beste setje van de avond dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 20:03 

Hardtraxxer

Kippenvel bij become the sky :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 20:43 

Hardtraxx Veteran

Ik stond erop te wachten dat 1 van die ballonnen tegen zo'n vuurspuwer aankwam :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 21:30 

Hardtraxx Veteran

Ik ben hier nog steeds van aan het nagenieten. Met afstand het vetste setje van de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 22:20 

Hardtraxxer

Alle sets teruggeluisterd van Hard Bass en deze set steekt toch met kop en schouders boven de rest uit :worship:
Had hier toch wel graag bij willen zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 23:09 

Hardtraxx Veteran

Raak niet uitgepraat over deze set. Het is inderdaad echt een combinatie van ongekende kwaliteit in zowel de oude en de nieuwe tracks. 4 nieuwe tracks met elk een eigen stijl, en toch hoor je in elk nummer nog overduidelijk sounds van beide terug. Echt zo goed gedaan dit.

Zet je toch aan het denken, als die Frontliner toch heeeel iets meer aan vroeger zou denken en ietsje harder zou produceren wat een partij gave nummers er dan zouden zijn! Dat nummer met Radical Redemption was ook al zo vet :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 23:19 

Hardtraxxer

Perfectie!

:loving:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle