Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
02. B-Front - Inner Creativity (B-Front is Oke Ole Ole Edit)


:yay: xd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette set! Blijf het wel een goede combinatie vinden, B-Front en Frontliner. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 12:29 
 

dawasiknie schreef:
Lopen mensen hier echt voor warm? Wat een standaard lijst joh, alsof je niet alles al 20 keer hebt gehoord. En die verplichte hardcore op het einde, blegh.

dit dus.. op een aantal tracks na want der zitten we bomb tracks tussen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 13:13 
 
Hardtraxx Newbie

Gangsterdwerg maakt een sterk punt.
OT:
lekkere set! maareuh Die van magic is wel een edit toch? sws in het begin..... of DJ tool maar sws niet het originele.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Lopen mensen hier echt voor warm? Wat een standaard lijst joh, alsof je niet alles al 20 keer hebt gehoord. En die verplichte hardcore op het einde, blegh.

Kan je gelijk in hebben, maar ik was niet op het feest, dus mij boeit dat niet :D
Vind Frontliner zowizo vet en B-front ook, dus dat nu discorecord en tuuduu tool erin zitten maakt me niet zoveel :D
En op dat opbouw van een set ben ik zowizo niet zo voor, maakt mij het nu uit wanneer welke track komt, op een feest ga ik gewoon los, sta ik niet te denken "hee, deze track had wel 3 tracks later gemoeten en deze track beter 2 terug" , je moet natuurlijk niet op het einde van een set met mma afkomen, maar zo'n groot issue is het niet voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 14:11 
 
Hardtraxx Veteran

Hm moet zeggen dat hij op het feest vetter was, nu ik hem terugluister :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
dawasiknie schreef:
Lopen mensen hier echt voor warm? Wat een standaard lijst joh, alsof je niet alles al 20 keer hebt gehoord. En die verplichte hardcore op het einde, blegh.

Kan je gelijk in hebben, maar ik was niet op het feest, dus mij boeit dat niet :D
Vind Frontliner zowizo vet en B-front ook, dus dat nu discorecord en tuuduu tool erin zitten maakt me niet zoveel :D
En op dat opbouw van een set ben ik zowizo niet zo voor, maakt mij het nu uit wanneer welke track komt, op een feest ga ik gewoon los, sta ik niet te denken "hee, deze track had wel 3 tracks later gemoeten en deze track beter 2 terug" , je moet natuurlijk niet op het einde van een set met mma afkomen, maar zo'n groot issue is het niet voor mij.

Ik vind een goede opbouw wel van belang want zo word je steeds verder in de set getrokken.

En mijn punt op de vorige bladzijde is dat HHZ en BH er op worden gebasht maar bij B-Front maakt de opbouw niet uit. Dat slaat natuurlijk nergens op want deze set heeft net zo goed een kutopbouw als die van HHZ en BH.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neem hem mee, ziet er leuk uit, maar idd nou niet zo speciaal. En als laatste set hoort Tuuduu en Discorecord er idd niet tussen, dat is wel een fail :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 15:46 
 
Hardtraxx Newbie

B-Front en Frontliner is altijd een goede combo! :loving:

Deze gaan we meenemen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 15:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Roebén schreef:
dawasiknie schreef:
Lopen mensen hier echt voor warm? Wat een standaard lijst joh, alsof je niet alles al 20 keer hebt gehoord. En die verplichte hardcore op het einde, blegh.

Kan je gelijk in hebben, maar ik was niet op het feest, dus mij boeit dat niet :D
Vind Frontliner zowizo vet en B-front ook, dus dat nu discorecord en tuuduu tool erin zitten maakt me niet zoveel :D
En op dat opbouw van een set ben ik zowizo niet zo voor, maakt mij het nu uit wanneer welke track komt, op een feest ga ik gewoon los, sta ik niet te denken "hee, deze track had wel 3 tracks later gemoeten en deze track beter 2 terug" , je moet natuurlijk niet op het einde van een set met mma afkomen, maar zo'n groot issue is het niet voor mij.

Ik vind een goede opbouw wel van belang want zo word je steeds verder in de set getrokken.

En mijn punt op de vorige bladzijde is dat HHZ en BH er op worden gebasht maar bij B-Front maakt de opbouw niet uit. Dat slaat natuurlijk nergens op want deze set heeft net zo goed een kutopbouw als die van HHZ en BH.


maar hier staat B-Front, dan is alles goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

02. B-Front - Inner Creativity
10. B-Front & Slim Shore - Chemical
14. B-Front & Frontliner - Magic
16. B-Front - Neophobia
17. B-Front - Inner Creativity (Frontliner Hardcore Remix)
21. Amnesys - Refly

Kan me alleen nog dit herrinneren. >.< Wel dikke set op de volgorde bij sommige stukken na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Roebén schreef:
dawasiknie schreef:
Lopen mensen hier echt voor warm? Wat een standaard lijst joh, alsof je niet alles al 20 keer hebt gehoord. En die verplichte hardcore op het einde, blegh.

Kan je gelijk in hebben, maar ik was niet op het feest, dus mij boeit dat niet :D
Vind Frontliner zowizo vet en B-front ook, dus dat nu discorecord en tuuduu tool erin zitten maakt me niet zoveel :D
En op dat opbouw van een set ben ik zowizo niet zo voor, maakt mij het nu uit wanneer welke track komt, op een feest ga ik gewoon los, sta ik niet te denken "hee, deze track had wel 3 tracks later gemoeten en deze track beter 2 terug" , je moet natuurlijk niet op het einde van een set met mma afkomen, maar zo'n groot issue is het niet voor mij.

Ik vind een goede opbouw wel van belang want zo word je steeds verder in de set getrokken.

En mijn punt op de vorige bladzijde is dat HHZ en BH er op worden gebasht maar bij B-Front maakt de opbouw niet uit. Dat slaat natuurlijk nergens op want deze set heeft net zo goed een kutopbouw als die van HHZ en BH.

Ik weet wat je bedoelt, ik vind het ook wel leuk dat er wat opbouw inzit, maar dikwijls is het vanaf 1 track nog maar een beetje niet in de lijst past dat het niet goed is. Ook is het niet zo simpel om een goede opbouw te krijgen als je met 2 staat, frontliner tracks zijn zowizo over het algemeen minder hard dan die van B-front, als B-front solo draait, doet ie het toch goed.
Als ik op het feest stond om 6 uur 's morgens, al redelijk goed gedronken, sta ik er niet bij stil als pull tuuduu over, die ook redelijk hard is, na chemical komt. Maar ik begrijp je punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 17:07 
 

Zijn er eigenlijk nog meer sets van KO uitgezonden? Of is dit de enige?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mixwerk is was erg onder de maat, zeker voor B-Front. Frontliner vind ik sowieso al niet de beste mixer.
Vanaf 15 is wel :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was egt een baze set! vol staan knalle... (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het zowat onmogelijk is om na zo een set nog degelijk te kunnen lopen >.<

En ik geef Gangsterdwerg ook wel gelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
je moet natuurlijk niet op het einde van een set met mma afkomen, maar zo'n groot issue is het niet voor mij.

Of Tatanka die Fusion of Dance afsloot met DBSTF - Underground Tacticz :') :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 23:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

B-front & Frontliner : perfecte duo

Hopelijk snel terug een collab ....

B-front is ok olé olé :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 15:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jezus mixwerk is af en toe echt om te janken :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle