Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 12:33 

Hardtraxx Veteran

Ik zag hem idd ook al aankomen Jurriën :P

Maar toch vind ik dat Kasper wel enigszins gelijk heeft. De setjes van B-Front lijken altijd wel HEEL erg veel op elkaar. Heb het ook al lang gehad met die Bassplaat :(

Live had ik me hier trouwens waarschijnlijk wel prima op vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 12:48 

Aan het typen...

Betwijfel of KSwoosh daarop doelt, gezien hij andere standaard setjes helemaal onder kwijlt. Maar ja blijft altijd lastig gissen als men niet meer post dan een (paar) smiley(s). Sterker nog ik krijg steeds meer het gevoel dat hij het expres doet, alleen omdat mensen kritiek hebben op mainstream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 13:11 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Betwijfel of KSwoosh daarop doelt, gezien hij andere standaard setjes helemaal onder kwijlt. Maar ja blijft altijd lastig gissen als men niet meer post dan een (paar) smiley(s). Sterker nog ik krijg steeds meer het gevoel dat hij het expres doet, alleen omdat mensen kritiek hebben op mainstream.

Ik denk ook dat hij het anders bedoelt, maar was het wel eens met de smiley. Beetje heel erg veel van hetzelfde de laatste tijd bij B-Front.

En dat hij het expres doet was ook al wel lang duidelijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 20:06 

Lyst schreef:

:D
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle