Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2017 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


https://we.tl/GDKgm369Wm

Eerste mix van mijn kant! Aangezien deze set niet in fatsoenlijke kwaliteit te beluisteren is heb ik besloten hier een re-run van te maken. Tracklist is, op twee promo's na, hetzelfde echter heb ik deze lijst wel op mijn eigen manier gemixt, vandaar dat hij ook een stuk korter duurt dan het origineel. Foutjes zijn natuurlijk niet uitgesloten en erg benieuwd naar jullie meningen en eventuele tips! :)

Tracklist:
01. Jones and B-Front - Lunatick (Raw Mix)
02. Dozer - The Legacy
03. The Pitcher - Strange Love
04. Noisecontrollers - Promises
05. Brennan Heart - Can't Kill Us
06. Donkey Rollers - Atrocity (B-Front Remix)
07. B-Front ft Frontliner - Become The Sky
08. Toneshifterz - Sahara
09. Deepack vs. D-Block and S-Te-Fan - In Other Wordz
10. Donkey Rollers - Followers (Original Mix)
11. Brennan Heart - One Blade (Noisecontrollers Remix)
12. Noisecontrollers - Astral
13. The Vision & Pulse - Pandorum
14. Hyperdrive - The Punishment
15. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
16. B-Front - Development
17. Frontliner vs. B-Front - 1.000.000 Stars
18. 2-Sidez - Listen
19. Psyko Punkz - Overclipping
20. Noisecontrollers - Surge Of Power
21. The Vision - Worlds of Space
22. Blademasterz - Audiometric (2009 Album Mix)
23. Alpha Twins - Fragile
24. Bass Modulators - NRGizer
25. Southstylers - Nok Joe Douwn
26. Noisecontrollers - Yellow Minute
27. Ran-D & Adaro - Under Attack
28. Solutio & The I's - City of Chaos
29. Donkey Rollers - Fusion Of Sound
30. Alpha Twins - Unleashed
31. Troubleboy - Trinity
32. Noisecontrollers - Unbroken
33. Low-E vs. Alter Egosz - WTF
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2017 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen maar hulde voor dit. Begin klinkt ieder geval dikke prima! :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2017 22:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

L E G E N D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2017 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dit is vet! Morgen of overmorgen zet ik deze eens aan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2017 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat kut dit pff
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2017 23:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze gaat nog vaak aan deze week :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2017 11:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tof idee om hier een re-run van te maken. Ga 'm ergens vandaag eens luisteren. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2017 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een set wat dit toch, enorm vet idee om een re-run te doen! Gaat zeker aan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2017 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Legendarische set. Goed idee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2017 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Wat kut dit pff

Een grove 3% is dan ook maar Italiaans in deze set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2017 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker gewerkt pik
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2017 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Wat kut dit pff

zo ist en nie anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2017 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dit idee had ik ook!
Ga m zeker meepakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2017 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zou ik deze set graag live mee gemaakt willen hebben. :cry:

Helemaal geluisterd, mixwerk dikke prima. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Wat zou ik deze set graag live mee gemaakt willen hebben. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor alle reacties! :thumbsup:

Zal een dezer dagen een re-run uploaden van Technoboy @ Defqon.1 2006. Mixwerk is in die set wel sterk verbeterd al zeg ik het zelf. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raw Mix?!?! Verdorie Melvin vervang hem dan gewoon!!

Nee boeit mij niks xd. Ga ik eens luisteren binnenkort
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 20:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Legendarische set. Goed idee :thumbup:

Gaat zeker aan van de week!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 23:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Wat kut dit pff
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 16:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat was deze live gruwelijk zeg :drool:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle