Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hallo iedereen! Terug met een nieuwe mix en dit keer weer een re-run van een mijn favoriete sets ever! B-Front @ Q-Base 2009. Er zit gewoon geen enkele slechte plaat in deze set en deze heb ik daarom ook met vele andere al ontelbare keren geluisterd en daarom kon deze re-run natuurlijk ook niet uitblijven. De mix is iets korter geworden dan de originele mix want die duurt 2 uur. Mixwerk is prima gelukt dus hopelijk draait dat een steentje bij aan het lekker kunnen genieten van deze set!

Heel veel luister plezier :D



1. Jones & B-Front - Lunatick (Raw Mix)
2. Dozer - The Legacy
3. The Pitcher - Strange Love
4. Noisecontrollers - Promises
5. Brennan Heart - Can't Kill Us
6. Donkey Rollers - Atrocity (B-Front Remix)
7. B-Front & Frontliner - Become The Sky
8. Toneshifterz - Sahara
9. Deepack vs D-Block & S-Te-Fan - In Other Wordz
10.Donkey Rollers - Followers
11.Brennan Heart - One Blade (Noisecontrollers Remix)
12.Noisecontrollers - Astral
13.The Vision & Pulse - Pandorum
14.Hyperdrive - The Punishment
15.Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
16.B-Front - Development
17.Frontliner & B-Front - 1.000.000 Stars
18.2-Sidez - Freakin
19.Psyko Punkz - Overclipping
20.Noisecontrollers - Surge Of Power
21.The Vision - Worlds Of Space
22.Blademasterz - Audiometric (2009 Album Mix)
23.Alpha Twins - Fragile
24.Bass Modulators - NRGizer
25.Southstylers - Nok Joe Douwn
26.Noisecontrollers - Yellow Minute
27.Ran-D & Adaro - Under Attack
28.Solutio & The I's - City Of Chaos
29.Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
30.Alpha Twins - Unleashed
31.Troubleboy - Trinity
32.Noisecontrollers - Unbroken
33.Low-E Vs. Alter Egosz - W.T.F.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 20:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jezus, als je dit live mee hebt gemaakt, heb je toch geen benen meer over? :worship: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Jezus, als je dit live mee hebt gemaakt, heb je toch geen benen meer over? :worship: :drool:

Kan ik me niet voorstellen :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 22:09 
 
Hardtraxxer

Woooaahhhhhhh :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2021 08:31 
 
Donateur

Wow, wat goed dat je deze set opnieuw hebt gemaakt :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2021 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniet ervan heren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2021 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is me een partij lekker :drool: Tijdloze muziek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2021 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Letterlijk grijs gedraaid deze set, in deze kwaliteit gaat ie zeker mee :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Letterlijk grijs gedraaid deze set, in deze kwaliteit gaat ie zeker mee :loving:


Exact dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poooh man dit benne ze zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt heren! Enjoy :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 11:44 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dit was mega! Het enige 'nadeel' is dat de sfeer van het originele setje niet terugkomt (mixwerk, bpm, enz). Wat zou ik dat vet vinden als je dat bij een re-run zoveel mogelijk probeert over te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Dit was mega! Het enige 'nadeel' is dat de sfeer van het originele setje niet terugkomt (mixwerk, bpm, enz). Wat zou ik dat vet vinden als je dat bij een re-run zoveel mogelijk probeert over te nemen.


Die tip zal ik meenemen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2021 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dit is precies waarom setjes/feesten toen leuker waren.

12.Noisecontrollers - Astral
13.The Vision & Pulse - Pandorum
14.Hyperdrive - The Punishment

Moet je nu doen, iedereen over de zeik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2021 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
En dit is precies waarom setjes/feesten toen leuker waren.

12.Noisecontrollers - Astral
13.The Vision & Pulse - Pandorum
14.Hyperdrive - The Punishment

Moet je nu doen, iedereen over de zeik. :P



Eens! Nu krijg je bak gezeik over je heen terwijl als je vroeger goed klonk maakte het niemand wat uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2021 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha ik hoor automatisch gewoon die radio jingles YOO THIS IS DEEPACK
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2021 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super vet natuurlijk, één van de beste lijsten ooit.
Ik hoorde voor het aanzetten al die tikjes van de intro van Lunatick :P. Daarom ook wel eens met het verzoek om de sfeer van de originele sets intact te houden (bijv. door te starten met de intro hier :D )
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2021 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeeel vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2021 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Super vet natuurlijk, één van de beste lijsten ooit.
Ik hoorde voor het aanzetten al die tikjes van de intro van Lunatick :P. Daarom ook wel eens met het verzoek om de sfeer van de originele sets intact te houden (bijv. door te starten met de intro hier :D )


Die tip ga ik meenemen ^^
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle