Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 19:42 

Hardtraxx Elite

Kepro schreef:
Vond dit eigenlijk wel een flop. Had er toen ( misschien wel teveel) van verwacht. De tracklist ziet er leuk uit maar kwam gewoon niet uit de verf.

Ben ik met je eens, was een van de mindere setjes van die avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 09:13 

Donateur

DarkestSymphony schreef:
lekker lijstje alleen For The Girls past er totaal niet in! :thumbsup:

Het lijstje was lekker, maar de set live viel tegen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 11:34 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Vond dit eigenlijk wel een flop. Had er toen ( misschien wel teveel) van verwacht. De tracklist ziet er leuk uit maar kwam gewoon niet uit de verf.

Hetzelfde ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 18:25 

Hardtraxx Veteran

B-Front vond ik live ook al tegenvallen op The Qontinent. MC Nolz vind ik echt een waardeloze MC en ik vind JUIST het leuke aan B-Front dat hij zo divers kan draaien en dat ook doet. Dat vind ik zijn sets die extra touch hebben in tegenstelling tot anderen. Met een live-act haal je dat element weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 00:05 

Khadber schreef:
B-Front vond ik live ook al tegenvallen op The Qontinent. MC Nolz vind ik echt een waardeloze MC en ik vind JUIST het leuke aan B-Front dat hij zo divers kan draaien en dat ook doet. Dat vind ik zijn sets die extra touch hebben in tegenstelling tot anderen. Met een live-act haal je dat element weg.

De MC weet ik dan niet, maar ik ben het hier echt totaaaaaaaaaaaaal mee eens verder. Live-act is zo ongelofelijk overbodig als je superstrak kan mixen en gevarieerd durft te draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 13:30 

Hardtraxx Veteran

En ik ben het daar ook mee eens. Liveact voegt niks toe, er is geen mixwerk meer (meestal) en alles is prefab.
B-Front is zo'n enorm sterke DJ dat hij geen liveact nodig heeft. Die kerel mixt werkelijk waar echt zó loepzuiver.
Bij Noisecontrollers en Brennan Heart snap ik dat ze een live act doen maar dat komt omdat die niet in staat zijn om twee nummers van 150.0 BPM te beatmatchen en fatsoenlijk over te mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 16:39 

Donateur

Khadber schreef:

B-Front op de Qontinent viel inderdaad ook erg tegen. Erg zonde.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle