Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 17:56 

Hardtraxx Newbie

Audiotoyz Unresolved Bday Bash Dj contest
https://soundcloud.com/audiotoyz_offici ... dj-contest

Tracklist:

1 .Activator - Sparta
2. Crypsis - Damned
3. Radical Redemption - The resurrected soul
4. Chain Reaction - Answers (Adaro remix)
5. Tatarola - Who is calling (Chris One remix)
6. Tat & Zat - Proud to be loud
7. The Pitcher - Kick it to the bone
8. B-front & High Voltage - The 4th kind
9. Luna & E-force - The game
10. Crypsis - Nackt
11. The R3belz - Run & gun
12. Radical Redemption - Brutal 3.0
13. Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize zaagtool)
14. Prefix & Density - Tc live polka (dj tool)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 20:28 

Hardtraxx Veteran

Als het al niet lukt om je tracklist zonder fouten te typen en je te pas en te onpas hoofdletters gebruikt, haak ik al af. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 21:41 

Hardtraxx Newbie

Helicaze schreef:
Als het al niet lukt om je tracklist zonder fouten te typen en je te pas en te onpas hoofdletters gebruikt, haak ik al af. ;)

Heb het aangepast :) spijtig dat mensen al afgerekend worden op hun mix als je perongeluk een typfout maakt :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 22:03 

Hardtraxx Veteran

Audiotoyz01 schreef:
Helicaze schreef:

Heb het aangepast :) spijtig dat mensen al afgerekend worden op hun mix als je perongeluk een typfout maakt :huh:

Vind ik ook wel eigenlijk helicaze :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 22:30 

Hardtraxx Veteran

Naja, het zal mijn autisme zijn, maar zo slordig neergetypt (nog steeds geen hoofdletters bij alle woorden, rmx ipv remix, spaties na de haakjes, geen spatie na je nummering) lijkt mij dat overhaast en onverzorgd. Zeker als je meedoet aan een contest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 22:38 

Hardtraxx Veteran

Het staat slordig voor de contest. Dat is waar en niet anders
Maar dat zal het mixwerk niet in de weg zitten voor de normale luisteraar.

Maar het is je vergeven :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 22:43 

Hardtraxx Newbie

Nuracore schreef:
Het staat slordig voor de contest. Dat is waar en niet anders
Maar dat zal het mixwerk niet in de weg zitten voor de normale luisteraar.

Maar het is je vergeven :kiss:

Heb het aangepast heren :P sorry daarvoor ! Post hier niet zoveel sets daarmee
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2018 00:48 

Hardtraxxer

Leuke mix :)

Tracklist zou wel iets origineler kunnen, maar de meeste overgangen die je in de mix hebt zitten kloppen, vooral 1 naar 2 en 2 naar 3. Daarna wordt het iets te druk (mid en high) bij 3 naar 4 vind ik. Dan een stel midintro's naar intro's mixwerk waarbij ik het jammer vind dat de drive daarmee vaker stil valt (wat zonde is). 8 (4th kind) naar 9 (the game) is vet. De 2 breaks van 9 en 10 beiden is vet totdat de climax erin valt en dan wordt t weer te druk. Tijdens de break/climax van Run & Gun tease je Brutal er doorheen (19m46) en dat vind ik wat raar klinken, sowieso een volgend/ander nummer door een melodie heen teasen klinkt meestal te geforceerd en onnatuurlijk (uitzonderingen daar gelaten). Ik snap dat je zoveel mogelijk tracks/overgangen in je mix wil stoppen, maar dan zou ik meer passende nummers(/key) uitkiezen zodat midintro's mixen wat minder druk maakt.

Hoop dat je wat aan deze onderbouwende kritiek hebt en ik wens je veel succes met de contest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2018 09:17 

Hardtraxx Veteran

Vind het juist wel een leuke tracklist, genoeg afwisseling tussen hitjes en wat ouder spul. Niks mis mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2018 10:14 

Hardtraxx Newbie

nmgn schreef:
Leuke mix :)

Tracklist zou wel iets origineler kunnen, maar de meeste overgangen die je in de mix hebt zitten kloppen, vooral 1 naar 2 en 2 naar 3. Daarna wordt het iets te druk (mid en high) bij 3 naar 4 vind ik. Dan een stel midintro's naar intro's mixwerk waarbij ik het jammer vind dat de drive daarmee vaker stil valt (wat zonde is). 8 (4th kind) naar 9 (the game) is vet. De 2 breaks van 9 en 10 beiden is vet totdat de climax erin valt en dan wordt t weer te druk. Tijdens de break/climax van Run & Gun tease je Brutal er doorheen (19m46) en dat vind ik wat raar klinken, sowieso een volgend/ander nummer door een melodie heen teasen klinkt meestal te geforceerd en onnatuurlijk (uitzonderingen daar gelaten). Ik snap dat je zoveel mogelijk tracks/overgangen in je mix wil stoppen, maar dan zou ik meer passende nummers(/key) uitkiezen zodat midintro's mixen wat minder druk maakt.

Hoop dat je wat aan deze onderbouwende kritiek hebt en ik wens je veel succes met de contest :)

Daar heb ik zeker wat aan :) bedankt dat je de mix beluisterd hebt !
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle