Wat voor versie heb jij van the punishment? Ik ken een hele andere. Daarnaast is die mix ook niet al te best. De switch ligt er helaas langs. Bij de eerste mix is het ook een beetje plots. De mix naar phenomenon vind ik ook niet heel chill, vita is juist heel vrolijk en 'lief', en dan hoor je "WE HIT M HARD, WE HIT M LOW, OLDSCHOOLPHENOMENON, MOTHERFUCKER" voor de climax. Dat was voor mij wat tegendraads en haalde daardoor wat euforie weg. Probeer goed te bedenken wanneer je wat teast en wanneer je welke plaat mixt. Phenomenon had wat mij betreft wat later kunnen staat. Zhangar, ligt er wat langs op het begin, afmix is ook een beetje plots. Wel echt een lekkere reverse, lijkt op die van Junior, zou het dezelfde zijn? Bij fother mucker vind ik het ergens wel wat jammer dat we de mid intro niet kaal krijgen. Komt met alleen de vocal toch wat minder tot zijn recht, daar waar het daarna wel gebeurt. Vette kick. Tanz elektrik, 2 vocals

Op het begin ligt ie er ook langs. Je moet echt goed luisteren of je wel strak aan het mixen bent. Draai je tijdens het mixen ook wel eens aan de cue/master knop? Insane mix je wel strak in. Klopt het trouwens dat ik echt geen enkele outro hoor? Nu heb ik daar normaal gesproken niet heel veel problemen mee, als je maar afwisseling in je mixjes houdt. Nu mix je toch vooral door op de climax, jammer, want het is naar mijn mening juist gaaf als je lekker lange mixjes houdt die je al vroeg incue't. Inflator ligt er ook langs helaas. Wel iets anders getimet, in de break uitgemixt. Wel leuk dat je de vocal terug laat komen! Radio alarm daarna, strak, vette geluidjes van de outro - hij ligt er goed op en je gebruikt hier je equalizers goed. Ik hoor een outro en meteen is de mix een stuk vetter. Goed bezig, meteen knalt die midintro er ook op

Fusion of sound is eigenlijk weer hetzelfde als de vorige keren. Het klinkt wat druk tijdens het mixen, en je haalt hem echt heel plots weg. Je weet bij TFOS dat die geluidjes op de laatste 4 beats zitten. Daar moet je rekening bij houden en zorgen dat je die clean hebt. Tja, dan wordt het wel lastig met Radio Alarm. Misschien dan toch maar niet op de climax doormixen?
Juist bij pre-2008 inzendingen lijkt het me de bedoeling dat je ook origineel bent met je tracklist. Nou, als IK al alle nummers ken in je lijst dan is het een beste kaas lijst.

Desalniettemin vind ik het leuke nummers hoor.
Ik kom nu vrij kritisch (lees: negatief) over, maar ik heb alles opgeschreven wat in me op kwam. Ik denk dat je vooral eerst nog iets meer moet oefenen op het beatmatchen, al kan ik me voorstellen dat je bij vrij veel platen moet beatmatchen, lastig. Ook zou ik van te voren nog iets beter checken wat je waar kan mixen, en ook hoe. Het komt op mij nu geowon nog iets te rommelig over om echt een lekker soepele mix te zijn. Hehe grappig van die laatste vocal weer op het eind.
Anyway, de platen zijn leuk, volgorde overwegend goed, mixwerk nog iets te wensen over. Ik hoop dat je er iets aan hebt!