Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2009 22:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oke jongens, dit is me eerste mix so don't go to hard on me :D Het is digitaal gemixt en ik moet nog veel leren met het programma. Maar op zich vind ik het wel geslaagd. Enige probleem is de kwaliteit, die is nogal laag. Heb 'm ge export als .wma bestand ofzo en nu is de kwaliteit lager, volgende x zal dat (hoogstwaarschijnlijk) in orde zijn ;) En nog een ander probleem is het BPM, die loopt nogal verkeerd. Bij de ene track is het zo'n 149.8 en bij de andere weer 145.6, dat verschilt nogal en als ik 'm dan sneller laat lopen gaat 'ie automatisch weer terug naar de originele hoeveelheid BPM. Moet nog ff uitvogelen hoe ik dat ga veranderen. Overigens lopen de tracks wel allemaal gelijk (nja zo ongeveer). Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

01. Hyperdrive - The Punishment
02. Bulldose Project - Arise (Beholder & Zany RMX)
03. Frontliner - Spacer
04. Zushi - LaLa Song (Showtek RMX)
05. Ran-D vs. Adaro - My Name is Hardstyle
06. Haze - You Like My Style (Original Mix)
07. The Overminds - Day of Judgement

http://www.zippyshare.com/v/35538859/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2009 23:05 
 
Hardtraxxer

De kwaliteit is inderdaad rampzalig!
Beter volgende keer alleen posten als de geluidskwaliteit acceptabel is, dit zou ik niet zo snel op m'n ipod zetten ;)

Heb op de overgangen gelet, en ze lopen inderdaad allemaal gelijk (of doet je computerprogramma dat voor je?).
De overgangen zijn niet echt slecht, je timing is goed bij de meeste nummers, al klinkt het toontechnisch niet altijd mooi.
Heb zelf altijd een beetje moeite met mixen die met computerprogramma's zijn gemaakt omdat die vrijwel al het werk voor je doen.. Veel kritiek maar verder prima gedaan voor een eerste set hoor :)
Ben er zelf ook nog lang niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2009 23:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mmh dan zal ik 'm even her uploaden in hogere kwaliteit :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2009 23:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nieuwe link
http://www.zippyshare.com/v/35538859/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2009 09:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Welk programma gebruik je?
Anders moet je je bpm vantevoren gelijk zetten allemaal
En als je hem opslaat,sla hem dan eerst is al WAV op en dan conventeren na mp3
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ga hem is even tjekke!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Arthurhoihoi schreef:
En nog een ander probleem is het BPM, die loopt nogal verkeerd. Bij de ene track is het zo'n 149.8 en bij de andere weer 145.6, dat verschilt nogal en als ik 'm dan sneller laat lopen gaat 'ie automatisch weer terug naar de originele hoeveelheid BPM. Moet nog ff uitvogelen hoe ik dat ga veranderen.


Dit is op te lossen door van het begin van de track het BPM in te geven en ook op het einde van de track ( dat laatste ben je vergeten ;) )
Zal em ook eens beluisteren als ik tijd heb ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier mijn oordeel,

Je mixt klinkt erg goed! Je platen lopen allemaal goed gelijk met soms een kleine uitschieter maar dat vind ik nog helemaal niet zo slecht voor de eerste keer! zeer goed zelfs!

Maar toch heb het idee dat het programma je een beetje te veel helpt. Dit is namelijk wel erg goed voor de eerste keer en daar ga ik een beetje door twijfelen. Ik weet niet of je gebruikt maakt van de sync functie of dat je naar de aangegoven bpm's kijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 22:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zo te lezen gebruik je mixmeister...
je hebt idd onderaan de timeline die bpm markers.. deze moet je ALLEMAAL aanpassen of weghalen (1 op het begin en op het eind laten staan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2009 19:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hee bedankt voor de tips van 't BPM, 't is gelukt ^^

@ Mash: Het programma werkt inderdaad heel makkelijk en ik moet nog even kijken naar verdere functies die wat moeilijker zijn, anders dan is er ook weinig aan :)

Bedankt voor de reacties :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 10:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Hee bedankt voor de tips van 't BPM, 't is gelukt ^^

Graag gedaan Arhur, alleen vind ik het jammer dat het programma nu in feite alles voor je doet.....
Zo kan iedereen wel een setje posten.... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 21:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Hee bedankt voor de tips van 't BPM, 't is gelukt ^^

Graag gedaan Arhur, alleen vind ik het jammer dat het programma nu in feite alles voor je doet.....
Zo kan iedereen wel een setje posten.... ;)


Da's wel jammer ja, maar als je geen geld voor een gear hebt, dan maar digitaal toch? Het echte draaien komt later wel :thumbup: Dit is ook puur voor de leuk ^^
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle