Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 09:15 

Hardtraxxer

Aquila - Invictus DJ Contest

http://www24.zippyshare.com/v/13436028/file.html

Dit is mijn inzending voor de Invictus DJ Contest.
Stemmen kan vanaf vandaag!
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=555722817787322&set=a.555722727787331.131694.537129062980031&type=3&theater

Graag hoor ik jullie reacties op mijn set.
Dit is mijn 2e set die ik online zet en hoop dat jullie mij feedback kunnen geven waar nodig.

Enjoy! :thumbup:

Tracklist:
01. Headhunterz - What Happens In Vegas
02. Scope DJ & Coone - Free Again
03. Coone ft. Scope DJ - Traveling
04. Psyko Punkz - Pull Your Strings
05. Wildstylez - I See Stars
06. Vamper - Mash Affair
07. Technoboy - Re-Invent Yourself
08. Headhunterz - Headshot
09. Frequencerz - Bitch
10. Tuneboy - La Musica Del Futuro
11. Arboza - Nightmare
12. The Pitcher & B-Front - Noctus Noa
13. Jack Overdose - Octavius Augustus
14. Chain Reaction - Out With A Bang
15. High Voltage - Bombs Away

Totale duur:
55:13
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 12:15 

Hardtraxxer

Leuke lijst vanaf 10! Wel mooi opgebouwd maar de eerste 9 platen zijn echt overrated... (op Headshot en Bitch na, hoewel bitch echt te vaak is gedraaid) Anyway, succes! ;)

Edit: ik zal je set straks ook nog wel even beliusteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 12:25 

Hardtraxxer

Deenite schreef:
Leuke lijst vanaf 10! Wel mooi opgebouwd maar de eerste 9 platen zijn echt overrated... (op Headshot en Bitch na, hoewel bitch echt te vaak is gedraaid) Anyway, succes! ;)

Thx voor je feedback :thumbup:

Graag hoor ik nog van iemand een reactie op het mixwerk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 13:33 

Ondanks de redelijke kermislijst pak ik m mee, EDIT, valt trouwens wel mee na nog een keer kijken. Met DJ Contestjes hoop ik altijd op innovatief mixwerk!

Eerste overgang gewoon strak, intro outro weinig bijzonders. Oke!

Tweede overgang, is een beetje raar. Opzich redelijk strak, ik denk dat ie er een klein tikkie naast ligt van wat ik kan horen. Maar die reverse van traveling is echt graflelijk, daar kun je weinig aan doen. Wel goed met de eq's gewerkt zoals die paar bassjes weer terugzetten na 28 beats. Qua mixwerk prima, jammer van die schijtbass.

Derde overgang was prima! Aardig getimed teasewerk, en je liet t breakje doorlopen van Traveling. Goei! Lag er goed op ook.

Overgang naar I See Stars leek een beetje hard, maar wel strak. Ik had het iets rustiger gebracht want je gooit m er wel vrij plots bij. Overgang naar Mash Affair is goed getimed, en goed ge-EQ'ed. Prima gedaan!

Naar Re-invent yourself is het een beetje saai. Gewoon standaard mixwerk op de climax. Tot nu toe luistert t wel lekker weg, maar het mixwerk is niet enorm speciaal. Gewoon prima.

Headshot mix je echt scheef in en corrigeer je niet. Dit is echt storend, hij loopt veel snel. Jammer, want het was al vanaf de eerste beat hoorbaar omdat headshot zo'n schel geluid heeft als semi-basje.

Overgang naar bitch is lekker vlot, goed geteased. Moeilijk slecht te mixen dat nummer.
Naar LMDF is het wel prima. Ligt ie er nou iets langs? Ik kan t moeilijk horen, ik heb geen uberscherpe boxen. Wel weer standaard intro/outro mix. Ik hoop dat ze dat niet zo erg vinden als ik! Vind dat toch wel jammer.

Mix naar Nightmare is wel echt lekker strak. Nu kan ik m ook lekker lang horen, daar hou ik van. Prima gedaan! Noctus Noa wederom ook strak. Het is een beetje van hetzelfde laken een pak allemaal, ik heb geen enkele mid intro mix gehoord, alleen maar standaard mixjes. Het is niet storend, maar het lijkt mij ook niet voldoende om te winnen. Dat gezegd hebbende, weet ik natuurlijk ook niet waar ze precies naar op zoek zijn. Misschien dus ook wel! :-) Het kan ook gewoon een kwestie van stijl zijn, en dan heb ik eigenlijk weinig commentaar - want het is wel prima strak verder, op headshot na tot nu toe.

Wow je schroeft t bpm wel opeens erg hard omhoog bij Noctus Noa, 158? Als het niet meer is. Daarna gebeurde er eigenlijk hetzelfde als ik hiervoor steeds heb beschreven. Maar goed, over het algemeen dus echt wel prima gemixt, maar niet helemaal mijn stijl. Succes verder!

Btw, kom je uit Heesch? Ik uit Oss. Wie ben je? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 14:29 

Hardtraxxer

Nazale schreef:
Ondanks de redelijke kermislijst pak ik m mee, EDIT, valt trouwens wel mee na nog een keer kijken. Met DJ Contestjes hoop ik altijd op innovatief mixwerk!

Eerste overgang gewoon strak, intro outro weinig bijzonders. Oke!

Tweede overgang, is een beetje raar. Opzich redelijk strak, ik denk dat ie er een klein tikkie naast ligt van wat ik kan horen. Maar die reverse van traveling is echt graflelijk, daar kun je weinig aan doen. Wel goed met de eq's gewerkt zoals die paar bassjes weer terugzetten na 28 beats. Qua mixwerk prima, jammer van die schijtbass.

Derde overgang was prima! Aardig getimed teasewerk, en je liet t breakje doorlopen van Traveling. Goei! Lag er goed op ook.

Overgang naar I See Stars leek een beetje hard, maar wel strak. Ik had het iets rustiger gebracht want je gooit m er wel vrij plots bij. Overgang naar Mash Affair is goed getimed, en goed ge-EQ'ed. Prima gedaan!

Naar Re-invent yourself is het een beetje saai. Gewoon standaard mixwerk op de climax. Tot nu toe luistert t wel lekker weg, maar het mixwerk is niet enorm speciaal. Gewoon prima.

Headshot mix je echt scheef in en corrigeer je niet. Dit is echt storend, hij loopt veel snel. Jammer, want het was al vanaf de eerste beat hoorbaar omdat headshot zo'n schel geluid heeft als semi-basje.

Overgang naar bitch is lekker vlot, goed geteased. Moeilijk slecht te mixen dat nummer.
Naar LMDF is het wel prima. Ligt ie er nou iets langs? Ik kan t moeilijk horen, ik heb geen uberscherpe boxen. Wel weer standaard intro/outro mix. Ik hoop dat ze dat niet zo erg vinden als ik! Vind dat toch wel jammer.

Mix naar Nightmare is wel echt lekker strak. Nu kan ik m ook lekker lang horen, daar hou ik van. Prima gedaan! Noctus Noa wederom ook strak. Het is een beetje van hetzelfde laken een pak allemaal, ik heb geen enkele mid intro mix gehoord, alleen maar standaard mixjes. Het is niet storend, maar het lijkt mij ook niet voldoende om te winnen. Dat gezegd hebbende, weet ik natuurlijk ook niet waar ze precies naar op zoek zijn. Misschien dus ook wel! :-) Het kan ook gewoon een kwestie van stijl zijn, en dan heb ik eigenlijk weinig commentaar - want het is wel prima strak verder, op headshot na tot nu toe.

Wow je schroeft t bpm wel opeens erg hard omhoog bij Noctus Noa, 158? Als het niet meer is. Daarna gebeurde er eigenlijk hetzelfde als ik hiervoor steeds heb beschreven. Maar goed, over het algemeen dus echt wel prima gemixt, maar niet helemaal mijn stijl. Succes verder!

Allereerst bedankt voor je reactie!

Citaat:
Maar die reverse van traveling is echt graflelijk

Ik vond de reverse van traveling lekker onder die van Free Again klinken vandaar dat ik gekozen heb voor deze overgang.

Citaat:
Ik had het iets rustiger gebracht want je gooit m er wel vrij plots bij.

Klopt, hij komt er vrij direct in een van de wat mindere stukken die ik zelf ook had opschreven na het naluisterbeurtje wat ik hem heb gegeven.

Citaat:
Wow je schroeft t bpm wel opeens erg hard omhoog bij Noctus Noa, 158? Als het niet meer is. Daarna gebeurde er eigenlijk hetzelfde als ik hiervoor steeds heb beschreven.

De BPM eindigt op 160 BPM tijdens Bombs Away. Vond het persoonlijk erg vet klinken vandaar dat ik hier dus ook voor koos.

Erg bedankt voor je feedback hier kan ik iets mee voor de volgende keren! ^^

Citaat:

Yep, Noƫll van Schaijk. Hoe heet je en zit je toevallig in Oss op school?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 14:55 

Ah, nee al een tijdje niet meer. Job van der Linden, woon ondertussen in Tilburg maar ouders nog in Oss.

Ik zie op facebook (ja meteen opgezocht hehe :p) dat je de familie hamann kent! Oudste zus is mn vriendin :)

Je hoeft je trouwens niet te verdedigen hoor voor je mixwerk! Ik vond het ook wel prima op hoog bpm, maar je hoort wel dat het heel plots sneller gaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 14:57 

Hardtraxxer

Nazale schreef:
Ah, nee al een tijdje niet meer. Job van der Linden, woon ondertussen in Tilburg maar ouders nog in Oss.

Ik zie op facebook (ja meteen opgezocht hehe :p) dat je de familie hamann kent! Oudste zus is mn vriendin :)

Je hoeft je trouwens niet te verdedigen hoor voor je mixwerk! Ik vond het ook wel prima op hoog bpm, maar je hoort wel dat het heel plots sneller gaat :)

Ohh haha, ik heb eerder op je facebook gezeten, Linde is namelijk een paar jaar geleden een hele goede vriendin van mij geweest en nog ooit iets met haar zusje gehad in een diep verleden haha :P .

Nogmaals bedankt voor je feedback :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 15:20 

Hardtraxxer

lekker mixje! Denk dat ik hier al een van de betere tegenstanders heb... Als ik dit zo luister valt het bij mezelf maar tegen!

Succes met de stemmen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 15:22 

Hardtraxxer

MikezDJ schreef:
lekker mixje! Denk dat ik hier al een van de betere tegenstanders heb... Als ik dit zo luister valt het bij mezelf maar tegen!

Succes met de stemmen...

Kom je toevallig hier uit de buurt en ehh heb je jouw inzending ook al op HT staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 15:28 

Hardtraxxer

Aquila schreef:
MikezDJ schreef:

Succes met de stemmen...

Kom je toevallig hier uit de buurt en ehh heb je jouw inzending ook al op HT staan?

Ik kom zelf uit Boxtel (ergens onder Den Bosch)

Ik heb mn inzending ook op hardtraxx staan, maar wel onder een andere naam (inzending heb ik namelijk gebruikt van mn maandelijkse mix)

Heb daar ook al niet al te goede comments over gehad... Te weinig tracks in een uur, veel te veel gemixt in de outro, hier ben ik het wel volledig mee eens.. Vind de jouwe beter iig :P

Mijn inzending staat hier...
hardstyle/mikez-live-mixes-august-2012-t28934.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 15:38 

Hardtraxxer

MikezDJ schreef:
Aquila schreef:
MikezDJ schreef:

Succes met de stemmen...

Ik heb mn inzending ook op hardtraxx staan, maar wel onder een andere naam (inzending heb ik namelijk gebruikt van mn maandelijkse mix)

Heb daar ook al niet al te goede comments over gehad... Te weinig tracks in een uur, veel te veel gemixt in de outro, hier ben ik het wel volledig mee eens.. Vind de jouwe beter iig :P

hardstyle/mikez-live-mixes-august-2012-t28934.html

Ahh Boxtel, ken ik zeker. Ben je van plan om naar dit feestje te komen ook al win je de contest niet?

Had je mix al gezien, paar keer door heen geklikt. Ik vind dat er een aantal leuke tracks in zitten. Zal deze zo meteen thuis eens binnen halen en een luisterbeurtje geven met bijbehorende feedback of course :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 16:08 

Hardtraxxer

Heb meerdere keren gehoord dat je er een beetje naast zit. Voor de doorsnee hardstyle luisteraar niet storend maar voor mij dus wel (en voor meerderen hier op het forum ook) :) Onder andere bij de eerste overgang, bij overgang naar Mash Affair (begin), bij de overgang naar Bitch... Moet je echt op letten want niveau op een dj contest ligt meestal hoog en een jury zal zeker letten op zulke 'kleine' dingen. Verder die overgang naar Headshot is echt dramatisch, stoort me echt enorm. Bitch tease je trouwens ook vrij houterig, je teased paar milleseconden te laat waardoor de tease niet tot zijn recht komt en je kapt soms ook een paar milliseconden te snel weg. Verder wil ik je ook meegeven dat Bombs Away eigenlijk eerder een early sound plaat is en je die dus absoluut niet op 160 mag draaien, echt verkrachting! xd Dit is natuurlijk een mening.

Ps: ik ben streng voor mezelf en voor anderen omdat ik denk dat je daar het meeste mee zal bereiken. Vrienden die altijd zeggen, "klinkt goed man", daar heb je helemaal niets aan. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 17:34 

Hardtraxxer

Deenite schreef:
Heb meerdere keren gehoord dat je er een beetje naast zit. Voor de doorsnee hardstyle luisteraar niet storend maar voor mij dus wel (en voor meerderen hier op het forum ook) :) Onder andere bij de eerste overgang, bij overgang naar Mash Affair (begin), bij de overgang naar Bitch... Moet je echt op letten want niveau op een dj contest ligt meestal hoog en een jury zal zeker letten op zulke 'kleine' dingen. Verder die overgang naar Headshot is echt dramatisch, stoort me echt enorm. Bitch tease je trouwens ook vrij houterig, je teased paar milleseconden te laat waardoor de tease niet tot zijn recht komt en je kapt soms ook een paar milliseconden te snel weg. Verder wil ik je ook meegeven dat Bombs Away eigenlijk eerder een early sound plaat is en je die dus absoluut niet op 160 mag draaien, echt verkrachting! xd Dit is natuurlijk een mening.

Ps: ik ben streng voor mezelf en voor anderen omdat ik denk dat je daar het meeste mee zal bereiken. Vrienden die altijd zeggen, "klinkt goed man", daar heb je helemaal niets aan. ^^

Allereerst bedankt voor de feedback. Ben er zelf ook van bewust dat ik het echte hoge niveau nog niet haal maar voor de rest een goed te luisteren setje aflever en daar ga ik dan ook voor :).

Fijn dat je erg kritisch bent en zoals je aangaf bij bijvoorbeeld bitch ik maar weer eens mag gaan oefenen op het teasen.

Bedankt voor je reactie en ik ga er zeker wat mee doen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 17:51 

Hardtraxxer

Aquila schreef:

hardstyle/mikez-live-mixes-august-2012-t28934.html[/quote]

Ahh Boxtel, ken ik zeker. Ben je van plan om naar dit feestje te komen ook al win je de contest niet?

Had je mix al gezien, paar keer door heen geklikt. Ik vind dat er een aantal leuke tracks in zitten. Zal deze zo meteen thuis eens binnen halen en een luisterbeurtje geven met bijbehorende feedback of course :) .[/quote]

Twijfel geval... Kan er moeilijk komen, ben namelijk nog niet in het bezit van een rijbewijs, al zou ik de contest winnen steunen me ouders me daarin en brengen me... Vrienden willen niet mee, die vinden het "te ver" Dus dat zou ik nog moeten kijken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 20:15 

Hardtraxx Newbie

Wou hier zelf ook aan meedoen en zag je mix dus dacht zal eens luisteren.
Maar denk dat ik het wel eens ben met vorige comments. Sommige overgangen liggen totaal niet strak genoeg en het zijn eigenlijk allemaal standaard overgangen. Persoonlijk kies ik graag voor wat gewaagdere overgangen.
De overgangen naar re-invent yourself en i see stars klinken ook niet echt fijn naar mijn mening. En de overgang naar headshot ligt er wel erg hard naast :/
En als laatste vind ik de bpm op t einde veel te hoog wat ik zelf ook nooit zou doen :P

nog suc6 ermee iig :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle