Ondanks de redelijke kermislijst pak ik m mee, EDIT, valt trouwens wel mee na nog een keer kijken. Met DJ Contestjes hoop ik altijd op innovatief mixwerk!
Eerste overgang gewoon strak, intro outro weinig bijzonders. Oke!
Tweede overgang, is een beetje raar. Opzich redelijk strak, ik denk dat ie er een klein tikkie naast ligt van wat ik kan horen. Maar die reverse van traveling is echt graflelijk, daar kun je weinig aan doen. Wel goed met de eq's gewerkt zoals die paar bassjes weer terugzetten na 28 beats. Qua mixwerk prima, jammer van die schijtbass.
Derde overgang was prima! Aardig getimed teasewerk, en je liet t breakje doorlopen van Traveling. Goei! Lag er goed op ook.
Overgang naar I See Stars leek een beetje hard, maar wel strak. Ik had het iets rustiger gebracht want je gooit m er wel vrij plots bij. Overgang naar Mash Affair is goed getimed, en goed ge-EQ'ed. Prima gedaan!
Naar Re-invent yourself is het een beetje saai. Gewoon standaard mixwerk op de climax. Tot nu toe luistert t wel lekker weg, maar het mixwerk is niet enorm speciaal. Gewoon prima.
Headshot mix je echt scheef in en corrigeer je niet. Dit is echt storend, hij loopt veel snel. Jammer, want het was al vanaf de eerste beat hoorbaar omdat headshot zo'n schel geluid heeft als semi-basje.
Overgang naar bitch is lekker vlot, goed geteased. Moeilijk slecht te mixen dat nummer.
Naar LMDF is het wel prima. Ligt ie er nou iets langs? Ik kan t moeilijk horen, ik heb geen uberscherpe boxen. Wel weer standaard intro/outro mix. Ik hoop dat ze dat niet zo erg vinden als ik! Vind dat toch wel jammer.
Mix naar Nightmare is wel echt lekker strak. Nu kan ik m ook lekker lang horen, daar hou ik van. Prima gedaan! Noctus Noa wederom ook strak. Het is een beetje van hetzelfde laken een pak allemaal, ik heb geen enkele mid intro mix gehoord, alleen maar standaard mixjes. Het is niet storend, maar het lijkt mij ook niet voldoende om te winnen. Dat gezegd hebbende, weet ik natuurlijk ook niet waar ze precies naar op zoek zijn. Misschien dus ook wel! :-) Het kan ook gewoon een kwestie van stijl zijn, en dan heb ik eigenlijk weinig commentaar - want het is wel prima strak verder, op headshot na tot nu toe.
Wow je schroeft t bpm wel opeens erg hard omhoog bij Noctus Noa, 158? Als het niet meer is. Daarna gebeurde er eigenlijk hetzelfde als ik hiervoor steeds heb beschreven. Maar goed, over het algemeen dus echt wel prima gemixt, maar niet helemaal mijn stijl. Succes verder!
Btw, kom je uit Heesch? Ik uit Oss. Wie ben je?