Naar the journey: Mooie strakke overgang met kicks van the journey eronder.
Naar Alive: ook gewoon strak en tempo wordt erin gehouden.
Naar proud 2 be loud: Goed geteased en ook goed strak.
Naar Maneater: wel strak maar jammer dat je maneater door laat lopen in break na 1e climax en tot het midden van de 2e climax van pt2l en ook nog de low van pr2l wegdraait.
Naar E: Gewoon simpele maar goede overgang.
Naar Velocity: Gewoon goed op de 2e climax van Epic bass gelegd. Volgens mij stond je fader alleen niet helemaal naar beneden eerst
Naar No mad soud: het lijkt alsof no mad soul 1 tel te laat is gestart en volgens mij ligt hij er tikkeltje naast. Deze overgang in de break is voor derest oke.
Naar Yes we know: Ook hier in de break voor de 2e climax van nms uitgemixt wat wel kan maar dan is t miss beter om t na de 2e climax te doen.
Naar Haunted: Goed strak maar ook hier wat te vroeg ingemixt naar mij mening waardoor de 2e climax van yes we know op t midden wordt afgekapt.
Naar divination: Hier ook strak maar zelfde verhaal dat je weer uitmixt voor 2e climax
Naar the howl: deze overgang leek niet helemaal uit te komen.
Beatmatchen is wel in orde alleen zou ik soms wat langer wachten met inmixen anders kap je de tracks wat af. Voor derest een mooie tracklist met zelf ook een paar favorieten van mij zoals 2, 4 en 9