Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 01:00 

Hardtraxx Addict

Analoxx -Unforgettable

Hierbij een nieuwe set van mij met een samenstelling tracks die wat ouder in het geheugen liggen! Veel fijne plaatjes die me aan het verleden doen denken :)
Heb een zo origineel mogelijke tracklist geprobeerd te maken met een goede opbouw erin!
Vele tracks hoor je bijna nergens meer en mijn idee was daarom ook om een diverse tracklist te maken! Ik hoop dat deze lijst gewaardeerd kan worden! :)
Mixwerk ging over het algemeen redelijk goed, alleen bij het mixen met Vinyl platen is af en toe nog wat vreemd! Hier en daar wat slordigheidsfoutjes maar niks zeer storends!
Comments zijn zeer welkom! :D

http://www11.zippyshare.com/v/96686004/file.html

Tracklist:

01. Walt vs. Zero Gi – Contact
02. Donkey Rollers – Thunderbeats
03. Julian DJ & Davide Sonar - Go Go Go (Tatanka & Peter Damir Remix)
04. A-lusion - Too Close
05. Noisecontrollers - Gaia
06. Machinehead - Headwave (Zatox Mix)
07. Frontliner - Rock that Thing
08. Ruffneck & Miss Twilight - No Turning Back (The Machine Remix)
09. Builder - Hardbeat Market (Hardstyle Masterz Mix)
10. Intractable One - Guerilla Radio
11. Degos & Re-done vs. Sasha F – Retribution
12. Phrantic – Become One (Merge Mix)
13. The R3belz – Lifestyle
14. Crypsis & Luna – Torture
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 20:47 

Hardtraxx Addict

niemand geluisterd? :( :(
had hier wel graag reacties op gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 01:42 

Hardtraxx Veteran

Zie hem nu pas :$ Vette lijst, gaat geluisterd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 15:23 

Pak m nu mee. Wordt wel een kort verslag, want ik ben bezig voor school. :)

Edit:

Aardige set! Qua tracks vind ik het wel leuk, al is lifestyle wel wat misplaatst Ook hard ik go go go eerder gedaan nog, die reverse paste er niet echt bij. Ik hoor toch nog wel net iets te vaak dat ie er wat naast ligt, dat heb ik wel eens anders van je gehoord. Probeer echt goed op je koptelefoon te switchen tussen master/cue om te checken of je verschil hoort. BPM aan het einde is ook net iets te hoog, je tikt de 159 aan ofzo? Reverse van lifestyle klinkt dan al niet echt meer goed. Hoop dat je hier iets mee kan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 12:53 

Hardtraxx Addict

Nazale schreef:
Pak m nu mee. Wordt wel een kort verslag, want ik ben bezig voor school. :)

Edit:

Aardige set! Qua tracks vind ik het wel leuk, al is lifestyle wel wat misplaatst Ook hard ik go go go eerder gedaan nog, die reverse paste er niet echt bij. Ik hoor toch nog wel net iets te vaak dat ie er wat naast ligt, dat heb ik wel eens anders van je gehoord. Probeer echt goed op je koptelefoon te switchen tussen master/cue om te checken of je verschil hoort. BPM aan het einde is ook net iets te hoog, je tikt de 159 aan ofzo? Reverse van lifestyle klinkt dan al niet echt meer goed. Hoop dat je hier iets mee kan!

Thanks voor het luisteren en reactie! :thumbsup:
Je hebt wel gelijk hoor! qua mixwerk was dit niet mijn sterkste mix! Ook ik vind achteraf gezien Lifestyle wat misplaatst ;)
Zoals ik al in het de beginpost zei, had nogal wat problemen met het mixen met Vinyl! volgende keer dan idd nog beter luisteren op koptelefoon! ;)
Toch bedankt voor reactie!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle