Nazale schreef:
Zoals gezegd, comments volgen! Ik ben nu al op 40% ofzo, klinkt nog niet heel super so far. Je hebt absoluut mijn feedback opgepakt, je mixt qua timing zeker beter. Dat is absoluut een dikke pre, want dat is wel de basis vind ik om goed te mixen. Het ander stuk van de basis gaat helaas nog wat minder tot universe of nothing iig. Je mixjes liggen er vaak wel ietsje langs, vooral bij de eerste mix is het echt best storend. Furybox is ook een kutplaat dus die had er uit gemoeten imo

Maar dat is smaak. Vet dat je midnight midintro inmixt, klein stukje erlangs maar je krijgt zeker props voor het proberen! En biiijjjjnaaaaa lukken

Hij is wel wat misplaatst in het lijstje. Vooral als je je bedenkt dat 2 tracks later Annihiliating komt, wat ongeveer niet duisterder kan.

Rest volgt nog kerel! Dope dat je iig shit probeert, dat waardeer ik sowieso flink.
haha thanks
Alle feedback en tips die ik krijg probeer ik te verwerken! heet idd nog wel wat oefening nodig maar fijn om te horen dat ik iig een beetje op de goede weg ben

Oke! had na me gevoel niet echt het idee dat hij er wat vaak langs lag! toch hier wat beter op letten dus!

Furybox vind ik persoonlijk erg vette track maar dat is idd smaak :p
universe of light wou ik eerder inmixen maar kwam niet goed uit geloof ik, daarom heb ik hem na de outro van Furybox gemixt maar die was zeker minder ja
Waar ik zelf wel het meest tevreden over was is het mixen van Angel of the sun naar Drift Away en daarna die naar Midnight vond ik ook wel oke:)
daarna Universe of nothing die wel gelijk liep na mijn gevoel maar wanneer de kick van dat nummer komt lijkt het wel dat hij niet helemaal beatmatcht!
overgang naar Annihilate is echt te abrupt en had ik ook wel door!
hoe kan je ervoorzorgen (maak inmiddels al wel gebruik van de EQ) dat het geluid niet ineens zo verdwijnt waardoor het zo abrupt klinkt??
state of perfection over Annihilate heen klinkt wel vet al is de bass volgens mij bij de lpaat van B-front een stuk zachter ofzo :O
Daarna komt de fout waar ik niet goed uitkwam

wanna c ya had wel eerder overgemixt mogen worden en overgang naar Movement is ook wat abrupt..
JDX loopt een beetje te kutten in zijn tracks, vaak 4 tellen extra of ineens loopt het niet gelijk meer best irritant want die intro en outro zijn echt bagger van dat nummer en passen imo niet bij de melodie vandaar dat ik dat wou skippen!

Laatste overgang loopt nog wel oke