Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 13:09 

Hardtraxx Addict

Analoxx - Proud To Be Loud #1

Hierbij weer een nieuw setje! Dit keer een wat hardere set met wat oudere en nieuwe tracks.
Dit keer geprobeerd wat gewaagder te mixen en dat heeft een paar hele dikke overgangen opgeleverd na mijn gevoel :)
Een enkele keer klinkt de overgang misschien wat abrupt maar over het algemeen ging het erg lekker! ;)
Bij de overgang van 09 naar 10 liep het niet helemaal lekker, kwam daar niet goed uit!
Ook weer is een keer "The Secret" van JDX gebruikt, heb alleen een erge hekel aan die in -en outro van dat nummer! >.<
Heb daarom geprobeerd alleen het melodie stuk te gebruiken wat nog best goed gelukt is! JDX kloot wel vaak in zijn tracks wat een beetje onvoorspelbaar is ;)
Tips, commentaar en kritiek zijn zeer welkom! :)
Enjoy ^^

http://www38.zippyshare.com/v/57923711/file.html

Tracklist:
01. Zany – Be On Your Way (A-Lusion Remix)
02. Noisecontrollers – Furybox
03. Arkaine – Universe Of Light
04. Zany – Angel Of The Sun
05. Phrantic – Drift away
06. Dr. Rude – Midnight (Scope DJ Remix)
07. Max Enforcer & Digital Punk Ft. Nikkita – Universe Of Nothing
08. Zany & The Beholder – Annihilating (Original Mix)
09. Hard Driver & B-Front – State Of Perfection
10. Phuture Noize – Sleep (Phrantic Remix)
11. Deepack & Luna – I Wanna C Ya
12. B-Front & Crypsis – Movement (Original Mix)
13. JDX – The Secret (Melody Cut)
14. Donkey Rollers – Immortal (Original Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 19:55 

Hardtraxx Addict

nog iemand megenomen of geluisterd? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 11:16 

Hardtraxx Elite

Je lijst maakte me wel nieuwsgierig, zitten een paar leuke plaatjes tussen en variatie zit er ook wel in... :thumbup: Ik neem hem mee en hoop dat ik deze week nog ff uitgebreid feedback kan geven :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 12:15 

Zoals gezegd, comments volgen! Ik ben nu al op 40% ofzo, klinkt nog niet heel super so far. Je hebt absoluut mijn feedback opgepakt, je mixt qua timing zeker beter. Dat is absoluut een dikke pre, want dat is wel de basis vind ik om goed te mixen. Het ander stuk van de basis gaat helaas nog wat minder tot universe of nothing iig. Je mixjes liggen er vaak wel ietsje langs, vooral bij de eerste mix is het echt best storend. Furybox is ook een kutplaat dus die had er uit gemoeten imo :D Maar dat is smaak. Vet dat je midnight midintro inmixt, klein stukje erlangs maar je krijgt zeker props voor het proberen! En biiijjjjnaaaaa lukken :) Hij is wel wat misplaatst in het lijstje. Vooral als je je bedenkt dat 2 tracks later Annihiliating komt, wat ongeveer niet duisterder kan. :) Rest volgt nog kerel! Dope dat je iig shit probeert, dat waardeer ik sowieso flink.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:34 

Hardtraxx Addict

Nazale schreef:
Zoals gezegd, comments volgen! Ik ben nu al op 40% ofzo, klinkt nog niet heel super so far. Je hebt absoluut mijn feedback opgepakt, je mixt qua timing zeker beter. Dat is absoluut een dikke pre, want dat is wel de basis vind ik om goed te mixen. Het ander stuk van de basis gaat helaas nog wat minder tot universe of nothing iig. Je mixjes liggen er vaak wel ietsje langs, vooral bij de eerste mix is het echt best storend. Furybox is ook een kutplaat dus die had er uit gemoeten imo :D Maar dat is smaak. Vet dat je midnight midintro inmixt, klein stukje erlangs maar je krijgt zeker props voor het proberen! En biiijjjjnaaaaa lukken :) Hij is wel wat misplaatst in het lijstje. Vooral als je je bedenkt dat 2 tracks later Annihiliating komt, wat ongeveer niet duisterder kan. :) Rest volgt nog kerel! Dope dat je iig shit probeert, dat waardeer ik sowieso flink.

haha thanks :thumbsup:
Alle feedback en tips die ik krijg probeer ik te verwerken! heet idd nog wel wat oefening nodig maar fijn om te horen dat ik iig een beetje op de goede weg ben :)

Oke! had na me gevoel niet echt het idee dat hij er wat vaak langs lag! toch hier wat beter op letten dus! :)
Furybox vind ik persoonlijk erg vette track maar dat is idd smaak :p
universe of light wou ik eerder inmixen maar kwam niet goed uit geloof ik, daarom heb ik hem na de outro van Furybox gemixt maar die was zeker minder ja
Waar ik zelf wel het meest tevreden over was is het mixen van Angel of the sun naar Drift Away en daarna die naar Midnight vond ik ook wel oke:)
daarna Universe of nothing die wel gelijk liep na mijn gevoel maar wanneer de kick van dat nummer komt lijkt het wel dat hij niet helemaal beatmatcht! >.<
overgang naar Annihilate is echt te abrupt en had ik ook wel door!
hoe kan je ervoorzorgen (maak inmiddels al wel gebruik van de EQ) dat het geluid niet ineens zo verdwijnt waardoor het zo abrupt klinkt??
state of perfection over Annihilate heen klinkt wel vet al is de bass volgens mij bij de lpaat van B-front een stuk zachter ofzo :O
Daarna komt de fout waar ik niet goed uitkwam :( wanna c ya had wel eerder overgemixt mogen worden en overgang naar Movement is ook wat abrupt..
JDX loopt een beetje te kutten in zijn tracks, vaak 4 tellen extra of ineens loopt het niet gelijk meer best irritant want die intro en outro zijn echt bagger van dat nummer en passen imo niet bij de melodie vandaar dat ik dat wou skippen! :P
Laatste overgang loopt nog wel oke :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 15:14 

Oke aangezien ik niet meer precies mn feedback weet met de nummers- doe ik het even uit het hoofd en wat algemener. Ik zie dat je wel echt hebt geprobeerd om wat anders in te mixen, en dat is ook vaak prima. Let er alleen wel op dat bij the secret helaas echt niet mogelijk is :p je komt ook niet helemaal uit. Immortal heb je ook niet helemaal goed getimed maar dat is zoals je zelf al zei ook niet echt mogelijk bij the secret.

Het is over t algemeen nog echt even goed checken of ie er echt op ligt. Je moet nog iets precies gaan luisteren want het lag er soms toch nog echt te vaak langs.

Citaat:
hoe kan je ervoorzorgen (maak inmiddels al wel gebruik van de EQ) dat het geluid niet ineens zo verdwijnt waardoor het zo abrupt klinkt??

Platenkennis. Je moet weten hoe het einde van de intro gaat, zit er een kick op het eind dan kun je m ongeveer op alle manieren uitmixen wat je wilt, want als ie erop ligt klinkt zo'n grote klap op het einde toch wel goed. Als die er niet in zit moet je echt of langzaam de mid wegfaden, of je doet de low wegfaden. Je kan het echt op je eigen manier doen. Je kan ook de filter gebruiken, als je maar zorgt dat ie heel langzaam zachter wordt waardoor je het nummer wat je inmixt beter kan horen! Daar gaat het uiteindelijk om. Meestal gebruik je de EQ's op 16-8 beats vantevoren, dan begin je langzaam met wegdraaien.. Ik doe dat eigenlijk nooit met mn faders, altijd met de eq's of filter. Probeer het uit zou ik zeggen!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle