Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 12:52 

Hardtraxx Addict

Analoxx - New, Newer, Newest #1

Klein mixje voor tussendoor! :)
Veel tracks gebruikt die net gereleashed zijn!
Eind nummer is een persoonlijke favoriet :D
Mixen ging wel oke, overgang naar "Give it Barba" is wat abrupt over gemixt.
Overgang naar Moonraker is fail.. weet even niet wat er nou fout ging sorry voor dat iig! :$
De rest luisterd allemaal wel fijn weg dus als er nog comments zijn, let them come ^^

http://soundcloud.com/analoxx/analoxx-new-newer-newest

Tracklist:
01. Noisecontrollers – Shrump (DJ tool)
02. Wildstylez - Extraordinary Happiness 2012
03. DJ Mystery - Hold Me Now
04. Noisecontrollers – Give it Barbra
05. Technoboy Ft. MC Ruffian – Undersound (Audiofreq Remix)
06. Technoboy – Rage (Frontliner Remix)
07. Ran-D & Alpha² - The New Shit
08. Frequencerz & In-Phase – Fight For Survival
09. Headhunterz & Zatox Ft. Nikkita – The Perfect Weapon
10. Noisecontrollers & Alpha2 – Moonraker (Album)
11. The Machine – State Of Your Mind
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 14:41 

Hardtraxxer

Ik hoor wel wat foutjes.
Naar rage laat je hem niet mooi faden.
Naar state vind ook niet lekker gaan.
Hier en daar kleine schoonheids foutjes rest is ok

Opbouw had ik zelf iets anders gedaan.
Album nummer zou ik zelf niet gebruiken omdat het meestal niet klinkt om in te mixen.
The new shit en fight for survival zou ik zelf later plaatsen dan moonraker en perfect weapon.

TL is niks voor mij ik had verder snel naar de overgangen geluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 15:11 

Hardtraxx Addict

Dragenser schreef:
Ik hoor wel wat foutjes.
Naar rage laat je hem niet mooi faden.
Naar state vind ook niet lekker gaan.
Hier en daar kleine schoonheids foutjes rest is ok

Opbouw had ik zelf iets anders gedaan.
Album nummer zou ik zelf niet gebruiken omdat het meestal niet klinkt om in te mixen.
The new shit en fight for survival zou ik zelf later plaatsen dan moonraker en perfect weapon.

TL is niks voor mij ik had verder snel naar de overgangen geluisterd.

ja klopt zitten idd wel veel schoonheidsfoutjes in!
zeker niet m'n beste mix maar heb ook niet echt een tracklist goed voorbereid ;)
check anders een paar andere sets van me die zijn zeker beter!
Deze was misschien niet echt hardtraxx waardig maar thanks voor je reactie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 15:26 

Als tip zou ik dan wel je goeie online zetten, en je minder goeie niet. Het liveset forum is echt vrij vol altijd, wat niet erg is - maar vaak staat er kwalitatief niet enorm veel vets op. Ik zou het tof vinden (dus niet zozeer aan jou gericht eigenlijk :p ) als iedereen bewust wordt van wat hij/zij nou eigenlijk online zet. Wat voor reacties verwacht je? Als je al niet echt denkt dat ie hardtraxx waardig is - en hij is ongetwijfeld beter dan sommige anderen die echt totale crap posten lol - doe jezelf en ons een lol en post m niet! :)

Dit is niet persoonlijk, en bij deze beloof ik je dat ik een setje van je luister. Wel op de voorwaarde dat je 'm zelf kritisch hebt beluisterd en echt flinke feedback wilt! Mix je met pc of gear?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 18:41 

Hardtraxx Addict

Nazale schreef:
Als tip zou ik dan wel je goeie online zetten, en je minder goeie niet. Het liveset forum is echt vrij vol altijd, wat niet erg is - maar vaak staat er kwalitatief niet enorm veel vets op. Ik zou het tof vinden (dus niet zozeer aan jou gericht eigenlijk :p ) als iedereen bewust wordt van wat hij/zij nou eigenlijk online zet. Wat voor reacties verwacht je? Als je al niet echt denkt dat ie hardtraxx waardig is - en hij is ongetwijfeld beter dan sommige anderen die echt totale crap posten lol - doe jezelf en ons een lol en post m niet! :)

Dit is niet persoonlijk, en bij deze beloof ik je dat ik een setje van je luister. Wel op de voorwaarde dat je 'm zelf kritisch hebt beluisterd en echt flinke feedback wilt! Mix je met pc of gear?

Ik snap zeker wat je probeert te zeggen ;)
Dit is denk ik wel mijn minst goede set op hardtraxx maar deze had ik ook niet goed nageluisterd ;)
Toch dacht ik dat wel leuk lijstje voor tussendoor was maar dat valt toch wel tegen zeker qua mixwerk!
Dit topic mag wel dicht als het aan mij ligt... zal voortaan beter beslissen wanneer de mix goed genoeg is of niet! ^^
Ik heb wel betere gemaakt, heb in totaal stuk of 5/6 setjes hier op Hardtraxx ben nu een klein half jaar bezig met mixen met Gear!
Dit is wel een van m'n betere setjes denk ik:

http://soundcloud.com/analoxx/analoxx-i ... t-helemaal

Deze zal ik ergens deze week ook op hardtraxx zetten.
Ben benieuwd wat je hiervan vind ;)
Feedback (echt tips over het overmixen zou ik dan heel graag willen krijgen!
Probeer me langzaam aan steeds meer te verdiepen in het draaien enzo dus graag!
Thanks voor tips alvast! ;)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle