Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 12:56 

Hardtraxx Addict

Analoxx - Alternate

Hier weer een keer een setje van mijn kant! ^^
De mix duurt ongeveer 40 minuten en het mixwerk is over het algemeen prima op een paar puntjes na :)
Momenten waar het even fout gaat zijn de overgang naar "Bounce & Break'' en de overgang naar ''Personality" is geen beatmatch helaas :/
Verder luisterd wel fijn weg en de tracklist is na mijn mening erg fijn!
Commentaar, kritiek etc. altijd welkom, Enjoy ;)

http://www1.zippyshare.com/v/73099312/file.html

Tracklist:
01. Zombie Nation - Kernkraft 400 (Technoboy Remix)
02. Blacklite ft. Nightlige - This World Is Mine
03. Phrantic – Let Go
04. Bass Modulators – Bounce & Break (Original Mix)
05. Submotion – Like A Pro
06. The Machine – Mosquito (Radio Edit)
07. Digital Punk – Creatures Of The Night (Loudness Anthem)
08. Catatonic Overload & Geck-o – Rotten From The Inside
09. Phrantic – In Your What
10. A.S.Y.S – Acid Nightmare (Zany Remix)
11. Kodex & Chris One - Predatory Instinct
12. Prefix & Density - Personality
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 13:41 

Eerste mix is goei! Je laat m er tenminste niet maar 8 beats bij staan, wel doorgemixt. Ligt er goed op!

Tweede track is wel echt een kutplaat :/ Bassline springt echt alle kanten op, soms ook vals heb ik het idee. Mix naar phrantic is wel gewoon prima. Goeie afmix ook!

Jammer van de twee vocals van bounce & break, want verder is de mix wel echt vet! Goed gedaan :) Goed risico genomen van wat ik je zei ;) Daarna twee mixjes die gewoon stabiel goed zijn. Valt niks van te zeggen! Mix naar rotten is lekker. Dikke switch met dat riedeltje van COTN. Nice! :D

Je teast in your what ook strak. Je kan je afvragen of die scherpe vocal heel goed bij RTFI past, maar ik vind het niet heel storend. Als je het wat minder strak deed dan had ik het wss meteen gebasht. :p Wel weer strakke teases van acid nightmare! En de mix is ook echt vet. Matcht dik bij elkaar, switch is dope, en blijft vet met de vocal. Lekkere set tot nu toe hoor! Predatory instinct heb ik het gevoel dat ie er niet helemaal op ligt, iets te vroeg is ie. Klinkt daardoor heel druk. Wel dope dat je weer probeert een switch te maken. Houdt de drive er in!

Jezus wat een herrie van Predatory instinct. Niet mijn soort nummer, vind de sounds niet chill. Oh shit nu maak je weer een klein foutje bij personality. Ligt er ook niet op! Je corrigeert ook niet, maakt t erg storend eigenlijk. Jammer van die twee laatste mixjes, want daarvoor was t eigenlijk naadloos! Ik hoorde je fout ook niet eens bij Like a Pro, hooguit dat t lang duurde. :)

Al met al, goeie set hoor! Zeker de stijgende lijn weer doorgezet. Keep it up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 13:56 

Hardtraxx Addict

Nazale schreef:
Eerste mix is goei! Je laat m er tenminste niet maar 8 beats bij staan, wel doorgemixt. Ligt er goed op!

Tweede track is wel echt een kutplaat :/ Bassline springt echt alle kanten op, soms ook vals heb ik het idee. Mix naar phrantic is wel gewoon prima. Goeie afmix ook!

Jammer van de twee vocals van bounce & break, want verder is de mix wel echt vet! Goed gedaan :) Goed risico genomen van wat ik je zei ;) Daarna twee mixjes die gewoon stabiel goed zijn. Valt niks van te zeggen! Mix naar rotten is lekker. Dikke switch met dat riedeltje van COTN. Nice! :D

Je teast in your what ook strak. Je kan je afvragen of die scherpe vocal heel goed bij RTFI past, maar ik vind het niet heel storend. Als je het wat minder strak deed dan had ik het wss meteen gebasht. :p Wel weer strakke teases van acid nightmare! En de mix is ook echt vet. Matcht dik bij elkaar, switch is dope, en blijft vet met de vocal. Lekkere set tot nu toe hoor! Predatory instinct heb ik het gevoel dat ie er niet helemaal op ligt, iets te vroeg is ie. Klinkt daardoor heel druk. Wel dope dat je weer probeert een switch te maken. Houdt de drive er in!

Jezus wat een herrie van Predatory instinct. Niet mijn soort nummer, vind de sounds niet chill. Oh shit nu maak je weer een klein foutje bij personality. Ligt er ook niet op! Je corrigeert ook niet, maakt t erg storend eigenlijk. Jammer van die twee laatste mixjes, want daarvoor was t eigenlijk naadloos! Ik hoorde je fout ook niet eens bij Like a Pro, hooguit dat t lang duurde. :)

Al met al, goeie set hoor! Zeker de stijgende lijn weer doorgezet. Keep it up!

Thanks man :)
Ja heb beetje gemengde gevoelens idd, laatste 2 overgangen zijn wel werg jammer ja, bounce & break had ik toch niet zo abrupt moeten weg halen, daar tegenover zeker tevreden met een paar overgangen ja :thumbsup: dus ben over het algemeen wel tevreden volgende keer gewoon foutloze set maken haha :p bedankt iig! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 16:48 

Hardtraxx Addict

nog iemand geluisterd of meegenomen? :$
zaten paar leuke overgangen in imo, wil graag weten wat jij ervan vonden! :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle