Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 18:32 

An X-Qlusive Recording by Max Enforcer

Tracklist:
1. Max Enforcer – Creatures (Q-Base 2014 OST)
2 .Derb – Follow me (Max Enforcer Mashup feat. AudioFreq Warcry)
3. Bass Modulators – Let me see ya
4. R3Hab feat Eva Simons – Ready for the weekend (Audiotricz remix)
5. Coldplay – Sky full of stars (Max Enforcer’s unofficial remix)
6. Zatox – Be as One (feat Katt Niall)
7. Max Enforcer – Lost in Paradise
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 18:47 

Donateur

Baanbrekend. Ik bestel direct een kaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 19:44 

Donateur

kan dicht , minder dan 30 minuten
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 19:50 

Donateur

Pete schreef:
kan dicht , minder dan 30 minuten

Chill, opgetieft met deze onzin. Hoop van harte dat er drie man en een paardenslee op komt draven voor deze wanvertoning met 's lands minst orginele (on stage) hardstyle act en blijkbaar nu ook aanhang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 20:39 

Hardtraxx Crew

Dan ga je nog versteld staan denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 10:22 

Hardtraxx Addict

Vind de mash up wel leuk gedaan! :thumbup:
Verder blijft let me see ya en sky full of stars altijd wel leuke platen LIP trouwens ook.
Mja blijf me toch sterk afvragen of deze X-Qlusive wat gaat worden :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 11:07 

1,2,5 en 7 :loving:
4 :( :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 11:38 

Donateur

sandervanbruggen schreef:

Dit is toch geen teaser man. Van die stijf grijsgedraaide platen van het afgelopen jaar. Luister ook eens hoe het gemixt is. 2 naar 3 bijvoorbeeld. Niet eens zin om 30 minuten vol te maken.

Check bijvoorbeeld eens die Crypsis DNA voor Qlimax. In 2,5m interessanter dan deze hele mix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 12:58 

TiMOTHYb schreef:

Dit is toch geen teaser man. Van die stijf grijsgedraaide platen van het afgelopen jaar. Luister ook eens hoe het gemixt is. 2 naar 3 bijvoorbeeld. Niet eens zin om 30 minuten vol te maken.

Check bijvoorbeeld eens die Crypsis DNA voor Qlimax. In 2,5m interessanter dan deze hele mix.

Ik vind het leuk. Punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 19:52 

Donateur

Oh sorry ik hoop dat je niet boos bent.

Ik had trouwens gehoopt dat ik dit had geluisterd voor ik met je in gesprek ging. Had me 200 toetsaanslagen gescheeld. Wat extreem kut. "Punt"
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 20:16 

TiMOTHYb schreef:
Oh sorry ik hoop dat je niet boos bent.

Ik had trouwens gehoopt dat ik dit had geluisterd voor ik met je in gesprek ging. Had me 200 toetsaanslagen gescheeld. Wat extreem kut. "Punt"

Jij maakt je er drukker om dan ik xd

edit: wat heeft mijn mash hier eigenlijk mee te maken? Wel een hele trieste manier van provoceren dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 20:34 

Donateur

Waar maak ik me druk om? Jij besluit zodra je favoriete deejay een negatieve comment krijgt af te sluiten met "Ik vind het leuk. Punt". M.a.w. de zoveelste kut user zonder inhoud en enkel eindeloze smileyposts in topics van dezelfde artiesten.

Provocerend? Dat je die mashup online zet, dát is provocerend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 21:13 

Hardtraxx Veteran

Jezus dit is wel heel kinderachtig. Nu ga je hem af zitten kleppen omdat hij deze set leuk vindt. En vervolgens ook nog een totaal irrelevant onderwerp aanhalen om hem nog verder de grond in te boren? En die laatste zin van je zal ik verder buiten beschouwing laten.

Dat jij deze set absoluut niks vindt moet je helemaal zelf weten, maar laat andere in hun waarde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 21:16 

TiMOTHYb schreef:
Waar maak ik me druk om? Jij besluit zodra je favoriete deejay een negatieve comment krijgt af te sluiten met "Ik vind het leuk. Punt". M.a.w. de zoveelste kut user zonder inhoud en enkel eindeloze smileyposts in topics van dezelfde artiesten.

Provocerend? Dat je die mashup online zet, dát is provocerend.

Hij is mijn favo dj niet eens man. Jij quote mij daar reageer ik op. Dat je commentaar op hem hebt zal mij een worst wezen.
Het gaat mij in een mix nog altijd om de tracks die erin zitten en niet of dat het allemaal mooi en spannend doorgemixt is.
Jij hoeft me niet te vertellen wat wel of niet goed is en wat ik wel zou moeten luisteren.
Als je dat bericht op een normale toon had gebracht had was ik er waarschijnlijk anders op in gegaan.
En had mijn mashup hier gewoon buiten gelaten. Die heeft hier toch niks mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 21:26 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 21:55 

Donateur

Het gaat mij in een mix nog altijd om de tracks die erin zitten en niet of dat het allemaal mooi en spannend doorgemixt is.

Dan had je dat net moeten zeggen in plaats van "Ik vind het leuk. Punt.". Dat wist ik namelijk niet. En zo raar is het niet dat ik in een topic over een set over het setje zelf probeer te praten. En als jij enkel een bingolijstje met wat smileys post kun je van mij niet echt verwachten dat ik dat wel wist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 22:01 

TiMOTHYb schreef:

Dan had je dat net moeten zeggen in plaats van "Ik vind het leuk. Punt.". Dat wist ik namelijk niet. En zo raar is het niet dat ik in een topic over een set over het setje zelf probeer te praten. En als jij enkel een bingolijstje met wat smileys post kun je van mij niet echt verwachten dat ik dat wel wist.

Zoals ik al zei de toon van je bericht beviel me niet vandaar die reactie en je had mijn mashup er gewoon buiten moeten laten en dat weet jij ook wel.
Fijne avond verder, doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 22:09 

Hardtraxx Crew

Als jullie nog verder willen discussiëren doen jullie dat maar even via PB ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 00:09 

Hardtraxxer

whahhahahahahhaa jezus wat ben ik blij dat ik nooit het hardstyle deel van het forum bezoek zeg. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 00:24 

Hardtraxxer

Wat doe je nu dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 00:29 

Hardtraxxer

Hyperactive schreef:
Wat doe je nu dan? :P

Kwam toevallig langs in de shout pik. Nice try :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 01:51 

Donateur

Magnetron schreef:
Als jullie nog verder willen discussiëren doen jullie dat maar even via PB ;)

Nou volgens mij wilde ik het in eerste instantie gewoon over deze set hebben, maar dat is niet de bedoeling zie ik?

Maximize schreef:
Jezus dit is wel heel kinderachtig. Nu ga je hem af zitten kleppen omdat hij deze set leuk vindt. En vervolgens ook nog een totaal irrelevant onderwerp aanhalen om hem nog verder de grond in te boren? En die laatste zin van je zal ik verder buiten beschouwing laten.

Dat jij deze set absoluut niks vindt moet je helemaal zelf weten, maar laat andere in hun waarde.

Ja Maximize. Het is enorm kinderachtig. Net als dat ik een aanzetje geef tot discussie en het afgekapt wordt met "Ik vind het leuk, punt". In zo'n geval kijk ik wel even met wie of wat ik dan van doen heb ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 01:55 

Donateur

Dubbel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 12:36 

Hardtraxx Crew

TiMOTHYb schreef:
Nou volgens mij wilde ik het in eerste instantie gewoon over deze set hebben, maar dat is niet de bedoeling zie ik?

Ja dat mag zeker wel, maar niet op de manier waarop het ging. Ik snap je punt van kritiek wel, maar als je dan op een normale manier de discussie met sander aan gaat, in plaats van die mash-up er bij te betrekken, dan hoef ik ook niet te reageren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 16:03 

Hardtraxx Veteran

altijd dat gejank over de vorm hier.
Hardtraxxnegert heeft gelijk. Deze set is kut, die mashup is kut, reageren met "ik vind het leuk, punt" is ook kut. Kortom, alles kut enter. doei!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle