Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 19:35 

Hardtraxx Addict

Alpha² @ XXlerator Carnaval warm-up mix

Tracklist:
1. Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Alpha² rmx)
2. Noisecontrollers - E=nc²
3. Ran-D & Villain - X (10 YRS Xxlerator Anthem)
4. Gunz 4 Hire - Put It On
5. Zany - Animated Audio
6. E-Force & Luna - Shade Of The Night
7. Frontliner - Extreme Loudnezz
8. Titan - Nightmare
9. The Machine - Audiobot (B-front remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 19:37 

Hardtraxx Veteran

Helden dat ze Animated Audio draaien en Nightmare had ik ook niet verwacht van hun. :D Dit vind ik het leuke aan Alpha Twins komen vaak nog enigszins verrassend uit de hoek met bepaalde oudere of onverwachte tracks in hun setjes, daar waar dat bij de meeste labelgenoten van hun vaak niet het geval is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 19:54 

Hardtraxxer

http://www49.zippyshare.com/v/23566288/file.html :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 20:06 

Hardtraxx Veteran

Voor alleen Animated Audion en Nightmare neem ik hem niet mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 20:55 

Hardtraxxer

Kan hier helaas niet bij zijn.
Dit maakt dat deels dan weer goed

2. Noisecontrollers - E=nc²
5. Zany - Animated Audio
6. E-Force & Luna - Shade Of The Night
8. Titan - Nightmare
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 21:12 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Helden dat ze Animated Audio draaien en Nightmare had ik ook niet verwacht van hun. :D Dit vind ik het leuke aan Alpha Twins komen vaak nog enigszins verrassend uit de hoek met bepaalde oudere of onverwachte tracks in hun setjes, daar waar dat bij de meeste labelgenoten van hun vaak niet het geval is. :P

Die paar keer dat ze 2 ongewone plaatjes draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 21:15 

Bierkoning

Piaaa schreef:
93Wesley93 schreef:

Dat is een paar keer meer dan de meeste grote namen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 00:07 

Hardtraxxer

Piaaa schreef:
93Wesley93 schreef:

niet een 'paar keer'. Op feesten draaien ze vaker de iest vergeten, of al wat oudere platen. Niet meer zoveel als dat ze 2 a 3 jaar geleden deden, maar nog steeds wel frequent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 00:12 

Hardtraxx Veteran

Precies en dat kan ik altijd enorm waarderen van ze. :)

Ik herinner me nog dat ze Fusion of Sound opeens draaide op Loudness.. Pff wat klapte dat erop had die nog nooit echt live gehoord toen. :drool: Maar goed die wordt wel wat vaker te voor schijn gehaald nu door o.a. de mannen van Fusion. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 00:19 

Hardtraxx Veteran

Redelijk lijstje, weer zo'n laag BPM, snap dat niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 00:36 

Hardtraxxer

G1LL schreef:
Redelijk lijstje, weer zo'n laag BPM, snap dat niet..

heeft dat niet te maken met het feit dat het een opwarm mix is? is wel vaker een redelijk laag bpm geloof ik. Wel jammer idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 08:45 

Donateur

Piaaa schreef:
93Wesley93 schreef:

Exact! Ben ook geen fan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 09:52 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Precies en dat kan ik altijd enorm waarderen van ze. :)

Ik herinner me nog dat ze Fusion of Sound opeens draaide op Loudness.. Pff wat klapte dat erop had die nog nooit echt live gehoord toen. :drool: Maar goed die wordt wel wat vaker te voor schijn gehaald nu door o.a. de mannen van Fusion. :P

Ik vind het ook altijd mooi om te zien, ook al zijn het maar een paar plaatjes.. Kunnen veel andere grote namen een voorbeeld aan nemen. :) Op Loudness draaide ze idd Fusion Of Sound, Surge Of Power en volgens mij nog iets. Vind ze bijna altijd wel lekkere setjes hebben. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 11:46 

Hardtraxx Newbie

nice nummer om meet te starten Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Alpha² rmx)
:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 12:44 

Hardtraxx Veteran

Jskillzz1 schreef:
nice nummer om meet te starten Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Alpha² rmx)
:D

Had ook niet anders verwacht eigenlijk. ;)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle