Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 13:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Download Adrenalize @ Decibel Outdoor 2022 (Euphoric, Saturday):


Tracklist:
01. Adrenalize ft. Adn Lewis - Don't Give Up
02. Atmozfears & Adrenalize - Fire (Outro Kick Edit)
03. Ambassador Inc - Put This On Youtube (Wildstylez Remix / A-Rize Edit)
04. Adrenalize - For You
05. Wasted Penguinz - Evergreen
06. Adrenalize - All The Memories
-w/ Post Malone - Circles (Acappella)
07. Noisecontrollers - Circles (Back For You) (Max Enforcer Mashup)
08. Adrenalize ft. ADN Lewis - Astronauts
09. Fred again.. & The Blessed Madonna - Marea (We've Lost Dancing) (Adrenalize Remix)
10. Wasted Penguinz & Adrenalize - Scandinavia
11. ABBA - Gimme Gimme Gimme (A Man After Midnight) (Adrenalize Bootleg)
12. Adrenalize ft. Christian Carlucci - Wherever The Light Ends
-w/ Adrenalize ft. Christian Carlucci - Wherever The Light Ends (Darren Styles Remix)
13. Code Black - You've Got the Love
14. Adrenalize & Demi Kanon - Hide Away
15. B-Front & Adrenalize - Elektronic Symphony
16. Adrenalize - Easy
17. Adrenalize - Epic Sax Song
18. Adrenalize & Pulse - The Future
19. Wildstylez & Aftershock ft. LXCPR - Never Bring Us Down
20. Sub Zero Project & Phuture Noize - We Are The Fallen
21. Adrenalize - WTF is EDM
22. Adrenalize & Demi Kanon - Silhouette
23. Adrenalize ft. ADN - Get Up (Intro Edit)
24. B-Front & Adrenalize - Above Heaven
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie is MC hier. Veel te aanwezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 09:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wie is MC hier. Veel te aanwezig :P


Dat is onze Terence aka MC Tellem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 11:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Net ook de set van Atmozfears gecheckt, maar vind de MC (geen idee of Tellem daar ook MC is) ook echt tering irritant. Vaak met melodieën meezingen, 100x naam van het feest roepen. Maar moet zeggen dat die set ook echt allejezus rommelig is door de MC, Atmozfears die er doorheen blijft lullen, muziek 100x zachter zetten, set meerdere malen stilleggen etc.

Heeft overigens niets met deze set te maken. Ik heb deze set ook nog helemaal niet teruggeluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Net ook de set van Atmozfears gecheckt, maar vind de MC (geen idee of Tellem daar ook MC is) ook echt tering irritant. Vaak met melodieën meezingen, 100x naam van het feest roepen. Maar moet zeggen dat die set ook echt allejezus rommelig is door de MC, Atmozfears die er doorheen blijft lullen, muziek 100x zachter zetten, set meerdere malen stilleggen etc.

Heeft overigens niets met deze set te maken. Ik heb deze set ook nog helemaal niet teruggeluisterd.

Zelfde bij Psyko Punkz hoor. Ook teveel praten, mee rappen /zingen. Normaal kan ik Tellem goed hebben maar bij decibel was ie te ijverig
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2023 09:27 
 
Artiest

RomanAnthony schreef:
Net ook de set van Atmozfears gecheckt, maar vind de MC (geen idee of Tellem daar ook MC is) ook echt tering irritant. Vaak met melodieën meezingen, 100x naam van het feest roepen. Maar moet zeggen dat die set ook echt allejezus rommelig is door de MC, Atmozfears die er doorheen blijft lullen, muziek 100x zachter zetten, set meerdere malen stilleggen etc.

Heeft overigens niets met deze set te maken. Ik heb deze set ook nog helemaal niet teruggeluisterd.




Ik heb het hier met Adrenalize zelf over gehad direct na de set. Dit soort sets opnemen is natuurlijk leuk, alleen ben ik als MC de verbinding tussen de DJ en het publiek en op het moment zelf bezig met het entertainen van t publiek. Het is mega veel interactie met het publiek. Wanneer je het terug luistert zonder de context van t moment, slaat t inderdaad nergens op en klinkt t erg rommelig. Ik heb al eens aangekaart om opnames zonder microfoon te doen. Want het klinkt gewoon altijd kut. Wat betreft meezingen van melodieën, daar heb je gelijk in, zal dat meenemen als feedback❤️❤️
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2023 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TellemMC schreef:
RomanAnthony schreef:
Net ook de set van Atmozfears gecheckt, maar vind de MC (geen idee of Tellem daar ook MC is) ook echt tering irritant. Vaak met melodieën meezingen, 100x naam van het feest roepen. Maar moet zeggen dat die set ook echt allejezus rommelig is door de MC, Atmozfears die er doorheen blijft lullen, muziek 100x zachter zetten, set meerdere malen stilleggen etc.

Heeft overigens niets met deze set te maken. Ik heb deze set ook nog helemaal niet teruggeluisterd.




Ik heb het hier met Adrenalize zelf over gehad direct na de set. Dit soort sets opnemen is natuurlijk leuk, alleen ben ik als MC de verbinding tussen de DJ en het publiek en op het moment zelf bezig met het entertainen van t publiek. Het is mega veel interactie met het publiek. Wanneer je het terug luistert zonder de context van t moment, slaat t inderdaad nergens op en klinkt t erg rommelig. Ik heb al eens aangekaart om opnames zonder microfoon te doen. Want het klinkt gewoon altijd kut. Wat betreft meezingen van melodieën, daar heb je gelijk in, zal dat meenemen als feedback❤️❤️


Kijk, toffe reactie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2023 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja logische uitleg. Klasse Tellem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2023 14:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TellemMC schreef:
RomanAnthony schreef:
Net ook de set van Atmozfears gecheckt, maar vind de MC (geen idee of Tellem daar ook MC is) ook echt tering irritant. Vaak met melodieën meezingen, 100x naam van het feest roepen. Maar moet zeggen dat die set ook echt allejezus rommelig is door de MC, Atmozfears die er doorheen blijft lullen, muziek 100x zachter zetten, set meerdere malen stilleggen etc.

Heeft overigens niets met deze set te maken. Ik heb deze set ook nog helemaal niet teruggeluisterd.




Ik heb het hier met Adrenalize zelf over gehad direct na de set. Dit soort sets opnemen is natuurlijk leuk, alleen ben ik als MC de verbinding tussen de DJ en het publiek en op het moment zelf bezig met het entertainen van t publiek. Het is mega veel interactie met het publiek. Wanneer je het terug luistert zonder de context van t moment, slaat t inderdaad nergens op en klinkt t erg rommelig. Ik heb al eens aangekaart om opnames zonder microfoon te doen. Want het klinkt gewoon altijd kut. Wat betreft meezingen van melodieën, daar heb je gelijk in, zal dat meenemen als feedback❤️❤️


Hoi. Leuk dat je reageert. Haha, feedback was het natuurlijk niet echt want het was voornamelijk gewoon lekker online zeiken. Helemaal eens met de voorkeur van het opnemen van sets zonder MC. Zulke dingen komen naderhand thuis nooit over (hoe goed het ook op dat moment was) en voegt dan ook nooit wat toe. Zie het ook niet als kritiek op jou, want ik was hier zelf ook aanwezig op Decibel en heb me nergens aan gestoord (Adrenalize set). Blijf gewoon lekker je ding doen en mee gaan in het moment, want dan kan het zeker wat toevoegen, en negeer het gezeik op de opgenomen sets achteraf van mensen als ik lekker want eigenlijk moeten we blij zijn dat er überhaupt iets op wordt genomen, haha.

(L)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle