Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 14:51 

Hardtraxxer

Addiction's brand new mix

Tracklist:
Addiction's brand new mix

1 Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic edit qlimax)
2. Noisecontrollers - So high
3. David Guetta & Nicky romero ft. sia - Wild ones two (Wildstylez bootleg)
4. Audiofreq - Tear u down
5. E-froce - Dream village (official anthem)
6. F8trix - the game together with the banging flavaa (Addiction's Mash-up)
7. Headhunterz - From space man (Addiction's mash-up)
8. E-froce and Luna - Evolved
9. Zatox - fuck you up (It must be intro)
10. Adaro - mashie (Addiction's mash-up)
11. B-Front - Virus
12. The R3belz and Adaro - air (dance air festival)
13. B-front & Frontliner - The magic sky (Addiction's mash-up)
14. Gunz for hire - Put the gangsters underground with the cycle evolutions (Addiction's mash-up)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 15:16 

Hardtraxxer

Op zich prima lijstje, mag wel wat ouder werk in van mij, in plaats van alle nummers van de afgelopen tijd te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 12:06 

Hardtraxxer

yoo, zat ff naar je mash-up's te luistere klinken echt zwaar ged maar sommige dingen dan weer niet en dat is zo jammer! de f8trix mash-up is echt zwaar leip alleen komt de 2e climax van together beetje uit het niks omdat je nog helemaal in de flavaa' melodie zit.

die headhunterz mash-up is wel lachen, alleen moet je twee stemmen nooit door elkaar laten lopen, als de outro van headshot begint, hoor je from within en 'Headshot' door elkaar. beetje jammer, ik zou dan de vocal headshot ff weg knippen. klinkt wel vetter volgens mij.

na de mid intro van 'it must be' stopt ie ineens ofzo? klinkt heel raar, die was nog niet af?

bij de adaro mash-up hoor je weer twee stemmen door elkaar, is zo jamer want het idee is echt super vet!!

en bij de G4H mash-up loopt van alles door elkaar, daar moet je denk nog wel wat aan doen.

tot slot ff: je mash-up's (ideeen) zijn echt heel vet, vooral die van f8trix vind ik echt zwaar dik maar door de uitwerking bij sommige is het niet helemaal tot z'n recht gekomen!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle