Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 22:04 
 
Hardtraxxer

Frontliner tribute set.mp3:
http://www12.zippyshare.com/v/65509393/file.html

Tracklist:
1. Abject - Rain
2. Headhunterz vs. Abject - end of my existence
3. Abject - Hard tech
4. Frontliner - Rock that thing
5. Frontliner - Self deprication
6. Frontliner - Save exit planet
7. Frontliner - muzyk
8. Abject - Feel so good
9. Frontliner - Just a track
10. Frontliner - toxxxic
11. Frontliner - Tuuuduuu
12. Frontliner - Frozen
13. Frontliner - Rollin
14. Frontliner - Expressionz
15. Frontliner - The first cut
16. Frontliner - Time
17. Frontliner vs Marc acardipane - Outside world 2009 (Outside spacer remix)
18. Frontliner - The call of the visionary (official reverze anthem 2011)
19. Frontliner - Warphole
20. Frontliner ft mc villian - who i am
21. Frontliner - On the rise
22. Frontliner - Rebirth of the sun
23. Frontliner and B-front - 1.000.000 stars
24. Frontliner - Discorecord
25. Frontliner and B-front - Godz powerrr
26. Frontliner and Max enforcer - On the go

Omdat tie toch niet op soundcloud paste heb ik hem via Zippyshare geupload. Ik hoop dat jullie het wat vinden er zitten zoals jullie zien ook een paar abject nummers tussen. Ik vond van mezelf dat tie er gewoon tussen moesten. En de twee van B-front heb ik bewust hierbij gedaan anders werden het te veel frontliner nummers in B-front zijn setje


Ik hoor natuurlijk graag wat jullie ervan vinden?
want wie zwijgt stemt toe ;)

tot de volgende tribute
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
En de twee van B-front heb ik bewust hierbij gedaan anders werden het te veel frontliner nummers in B-front zijn setje


Ik heb die zin 10x gelezen maar snap hem nog steeds niet. Ligt dat aan mij of.....

Edit: Ik snap hem al, je hebt ook een B-Front tribute!

Je zegt trouwens; tot de volgende tribute; er zijn al veel tributes gemaakt de laatste tijd, waar ik schuldig voor bent voor het overgrote deel vanwege mijn radioshows, maar probeer tributes exclusief te houden en ga niet eindeloos tributes maken als deze tributes pasgeleden in een andere vorm al online hebben gestaan en nog steeds staan. Is gewoon een tip!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 22:46 
 
Hardtraxxer

mag ik toch ff bitchen ik mis Godz Power en For The Girls

bij de vorige tribute van B-front zat godz power er niet bij maar die heb ik in dit setje gedaan zodat er niet te veel frontliner in dat setje zat
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 22:49 
 

addiction schreef:
mag ik toch ff bitchen ik mis Godz Power en For The Girls

bij de vorige tribute van B-front zat godz power er niet bij maar die heb ik in dit setje gedaan zodat er niet te veel frontliner in dat setje zat


1.000.000 stars en Godz Powerrr zijn toch gewoon collabs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
addiction schreef:
mag ik toch ff bitchen ik mis Godz Power en For The Girls

bij de vorige tribute van B-front zat godz power er niet bij maar die heb ik in dit setje gedaan zodat er niet te veel frontliner in dat setje zat


1.000.000 stars en Godz Powerrr zijn toch gewoon collabs?


Snap sowieso niet waar die reactie van hem opslaat, maarja, zal wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 23:08 
 
Hardtraxxer

ik heb liever een comment op de set dan dat jullie lopen te zeuren om een zin :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

addiction schreef:
ik heb liever een comment op de set dan dat jullie lopen te zeuren om een zin :/


Dan moet je mn eerste reactie nog maar een keertje lezen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je bent zijn (naar mijn mening) beste plaat vergeten, Greenhouse! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 15:39 
 
Hardtraxxer

Maximum schreef:
Je bent zijn (naar mijn mening) beste plaat vergeten, Greenhouse! :cry:


Eensch.

Voor de rest ziet de tracklist er goed uit. Als frontliner fan voel ik me verplicht om hem mee te nemen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 17:46 
 
Hardtraxxer

FRArnold schreef:
Citaat:
En de twee van B-front heb ik bewust hierbij gedaan anders werden het te veel frontliner nummers in B-front zijn setje


Ik heb die zin 10x gelezen maar snap hem nog steeds niet. Ligt dat aan mij of.....

Edit: Ik snap hem al, je hebt ook een B-Front tribute!

Je zegt trouwens; tot de volgende tribute; er zijn al veel tributes gemaakt de laatste tijd, waar ik schuldig voor bent voor het overgrote deel vanwege mijn radioshows, maar probeer tributes exclusief te houden en ga niet eindeloos tributes maken als deze tributes pasgeleden in een andere vorm al online hebben gestaan en nog steeds staan. Is gewoon een tip!



dus? wie zecht dat ik niet exclusief ben?er zijn nog zoveel artiesten waar geen tribute van gemaakt is van nummers uit een paar jaar geleden. ik doe mijn ding en ik zie niet echt wat er het zelfde aan jou lijstje is misschien een paar nummers die er ook in zitten. als jij nou gewoon lekker jou ding blijft doen doe ik dat ook en als jullie het er niet mee eens zijn haal ik het setje gewoon weg want het boeit me echt niet. want het enige wat jullie meestal doen is alleen maar zeiken en daar word ik een beetje moe van. want ik doe het voor jullie en als jullie het niet leuk vinden is dit zeker de laatste keer dat ik hier wat upload........ :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magic?? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 18:06 
 
Hardtraxxer

_theon_ schreef:
Magic?? :/


hardstyle/addiction-a-tribute-to-b-front-t19755.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

addiction schreef:
FRArnold schreef:
Citaat:
En de twee van B-front heb ik bewust hierbij gedaan anders werden het te veel frontliner nummers in B-front zijn setje


Ik heb die zin 10x gelezen maar snap hem nog steeds niet. Ligt dat aan mij of.....

Edit: Ik snap hem al, je hebt ook een B-Front tribute!

Je zegt trouwens; tot de volgende tribute; er zijn al veel tributes gemaakt de laatste tijd, waar ik schuldig voor bent voor het overgrote deel vanwege mijn radioshows, maar probeer tributes exclusief te houden en ga niet eindeloos tributes maken als deze tributes pasgeleden in een andere vorm al online hebben gestaan en nog steeds staan. Is gewoon een tip!



dus? wie zecht dat ik niet exclusief ben?er zijn nog zoveel artiesten waar geen tribute van gemaakt is van nummers uit een paar jaar geleden. ik doe mijn ding en ik zie niet echt wat er het zelfde aan jou lijstje is misschien een paar nummers die er ook in zitten. als jij nou gewoon lekker jou ding blijft doen doe ik dat ook en als jullie het er niet mee eens zijn haal ik het setje gewoon weg want het boeit me echt niet. want het enige wat jullie meestal doen is alleen maar zeiken en daar word ik een beetje moe van. want ik doe het voor jullie en als jullie het niet leuk vinden is dit zeker de laatste keer dat ik hier wat upload........ :mad:


Reageer is rustig man! Doe niet zo opgefokt.
Die vorige tributes zijn niet mijn setjes, tis alleen een concept via een radioshow van mij.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle