Active topics in Hardstyle

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Youtube:
View on YouTube

Tracklist:
01. Intro
02. Adaro & E-Life - Black Rain (Official Hard Bass 2018 Anthem)
03. Adaro & Jack of Sound - Disruption
04. Adaro - The Haunter of the Dark (Kick Edit)
05. Adaro - The Voice of the Fire
06. Activator - Greta is Great (Adaro remix)
07. Adaro - The Sky is the Limit
08. Marco V - GODD (Adaro remix)
09. Adaro & Digital Punk - Whiplashed (Killshot remix)
10. Adaro - The Otherside
11. Gunz For Hire - The Day That I Die
Last edited by Faalhaas on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 9 days ago
Dit was ontzettend dik! :worship:
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 15 hours ago
Ondanks dat ik geloof dat dit best dik was. Vind ik het hele LIVE concept wel heel erg matig. 1 edit van zijn bekendste plaat vind ik voor een live act echt heel matig. Je verwacht dat er dan wel iets meer mee gedaan wordt.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Hekzitter wrote:Ondanks dat ik geloof dat dit best dik was. Vind ik het hele LIVE concept wel heel erg matig. 1 edit van zijn bekendste plaat vind ik voor een live act echt heel matig. Je verwacht dat er dan wel iets meer mee gedaan wordt.
Eens.
Echte live acts bestaan haast niet meer. Ik zal vast een geniale live act vergeten maar volgens mij is AVIO live zowat nog het enige wat echt live is met padcontrollers enzo. Misschien dat hun muziek daar ook meer geschikter voor is.
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Ik vind dit eigenlijk wel heel vet. Met name doordat er veel vocals van andere tracks door heen zijn 'gemixt'.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 18 days ago
Hekzitter wrote:Ondanks dat ik geloof dat dit best dik was. Vind ik het hele LIVE concept wel heel erg matig. 1 edit van zijn bekendste plaat vind ik voor een live act echt heel matig. Je verwacht dat er dan wel iets meer mee gedaan wordt.
In bijna alle andere tracks die hij draait zitten wel vocals of sounds van zijn oudere platen verwerkt.

Al moet ik ook wel zeggen dat dit natuurlijk weinig met 'Live' te maken heeft, zoals 9 van de 10 liveacts jammer genoeg tegenwoordig...
Hardtraxx Veteran
3821 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
Parvuz wrote: Echte live acts bestaan haast niet meer. Ik zal vast een geniale live act vergeten maar volgens mij is AVIO live zowat nog het enige wat echt live is met padcontrollers enzo. Misschien dat hun muziek daar ook meer geschikter voor is.
Liveacts van Ophidian en Noize Suppressor waren pas echt de shit (misschien nog steeds wel maar die heb ik al jaren niet gezien haha)
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Justinhafc wrote:
Parvuz wrote: Echte live acts bestaan haast niet meer. Ik zal vast een geniale live act vergeten maar volgens mij is AVIO live zowat nog het enige wat echt live is met padcontrollers enzo. Misschien dat hun muziek daar ook meer geschikter voor is.
Liveacts van Ophidian en Noize Suppressor waren pas echt de shit (misschien nog steeds wel maar die heb ik al jaren niet gezien haha)
Ja ook hardcore leent zich misschien wat makkelijker voor live acts om te spelen met padcontrollers en dergelijke. Bij heel veel hardstyle vormt de break, de climax en de rest vaak 1 geheel en is het dus lastig om daar een hoog tempo live act van te maken. En ik denk dat de platen van AVIO of MIM daar net iets beter zich voor lenen dan het werk van bijvoorbeeld een Adaro.
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Ik vond dit echt de vetste set van de avond, zit echt wel wat werk in. Afgaande op de tracklist lijkt het alsof er maar 1 edit gemaakt is, maar bijna alle platen hebben wel iets extra's. Valt me eigenlijk ook nu pas echt goed op hoe ontzettend vet de show was. Hij viel de avond zelf al zeker niet tegen, maar nu zie je het nog beter.

Hoe Villain op 13.07 de mist in gaat is overigens wel echt een genietmomentje :lol:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Hoe Villain op 13.07 de mist in gaat is overigens wel echt een genietmomentje :lol:
Wauw :lol: :lol: :lol:
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
Pedaalemre wrote:
Wauw :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
Een horizontale pinsir :lol:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
Exterkate wrote:
Fantazoo wrote:Afgaande op de tracklist lijkt het alsof er maar 1 edit gemaakt is, maar bijna alle platen hebben wel iets extra's.
Dit! Ik had het gevoel dat de ene na de andere edit mij om de oren vloog.
Eens.
Hardtraxx Veteran
8666 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Was mega vet dit. :D Mooi even terugkieken.
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 12 hours ago
The Otherside :loving: :loving: :loving: :loving:
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2021
Goldenstyle wrote:The Otherside :loving: :loving: :loving: :loving:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Hele gave set ^^