Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 09:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Youtube:


Tracklist:
01. Intro
02. Adaro & E-Life - Black Rain (Official Hard Bass 2018 Anthem)
03. Adaro & Jack of Sound - Disruption
04. Adaro - The Haunter of the Dark (Kick Edit)
05. Adaro - The Voice of the Fire
06. Activator - Greta is Great (Adaro remix)
07. Adaro - The Sky is the Limit
08. Marco V - GODD (Adaro remix)
09. Adaro & Digital Punk - Whiplashed (Killshot remix)
10. Adaro - The Otherside
11. Gunz For Hire - The Day That I Die
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was ontzettend dik! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat ik geloof dat dit best dik was. Vind ik het hele LIVE concept wel heel erg matig. 1 edit van zijn bekendste plaat vind ik voor een live act echt heel matig. Je verwacht dat er dan wel iets meer mee gedaan wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ondanks dat ik geloof dat dit best dik was. Vind ik het hele LIVE concept wel heel erg matig. 1 edit van zijn bekendste plaat vind ik voor een live act echt heel matig. Je verwacht dat er dan wel iets meer mee gedaan wordt.

Eens.
Echte live acts bestaan haast niet meer. Ik zal vast een geniale live act vergeten maar volgens mij is AVIO live zowat nog het enige wat echt live is met padcontrollers enzo. Misschien dat hun muziek daar ook meer geschikter voor is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 11:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind dit eigenlijk wel heel vet. Met name doordat er veel vocals van andere tracks door heen zijn 'gemixt'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 11:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ondanks dat ik geloof dat dit best dik was. Vind ik het hele LIVE concept wel heel erg matig. 1 edit van zijn bekendste plaat vind ik voor een live act echt heel matig. Je verwacht dat er dan wel iets meer mee gedaan wordt.

In bijna alle andere tracks die hij draait zitten wel vocals of sounds van zijn oudere platen verwerkt.

Al moet ik ook wel zeggen dat dit natuurlijk weinig met 'Live' te maken heeft, zoals 9 van de 10 liveacts jammer genoeg tegenwoordig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Echte live acts bestaan haast niet meer. Ik zal vast een geniale live act vergeten maar volgens mij is AVIO live zowat nog het enige wat echt live is met padcontrollers enzo. Misschien dat hun muziek daar ook meer geschikter voor is.

Liveacts van Ophidian en Noize Suppressor waren pas echt de shit (misschien nog steeds wel maar die heb ik al jaren niet gezien haha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Parvuz schreef:
Echte live acts bestaan haast niet meer. Ik zal vast een geniale live act vergeten maar volgens mij is AVIO live zowat nog het enige wat echt live is met padcontrollers enzo. Misschien dat hun muziek daar ook meer geschikter voor is.

Liveacts van Ophidian en Noize Suppressor waren pas echt de shit (misschien nog steeds wel maar die heb ik al jaren niet gezien haha)

Ja ook hardcore leent zich misschien wat makkelijker voor live acts om te spelen met padcontrollers en dergelijke. Bij heel veel hardstyle vormt de break, de climax en de rest vaak 1 geheel en is het dus lastig om daar een hoog tempo live act van te maken. En ik denk dat de platen van AVIO of MIM daar net iets beter zich voor lenen dan het werk van bijvoorbeeld een Adaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond dit echt de vetste set van de avond, zit echt wel wat werk in. Afgaande op de tracklist lijkt het alsof er maar 1 edit gemaakt is, maar bijna alle platen hebben wel iets extra's. Valt me eigenlijk ook nu pas echt goed op hoe ontzettend vet de show was. Hij viel de avond zelf al zeker niet tegen, maar nu zie je het nog beter.

Hoe Villain op 13.07 de mist in gaat is overigens wel echt een genietmomentje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Hoe Villain op 13.07 de mist in gaat is overigens wel echt een genietmomentje :lol:


Wauw :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Citaat:
Hoe Villain op 13.07 de mist in gaat is overigens wel echt een genietmomentje :lol:


Wauw :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een horizontale pinsir :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Fantazoo schreef:
Afgaande op de tracklist lijkt het alsof er maar 1 edit gemaakt is, maar bijna alle platen hebben wel iets extra's.


Dit! Ik had het gevoel dat de ene na de andere edit mij om de oren vloog.


Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was mega vet dit. :D Mooi even terugkieken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 11:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Otherside :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 09:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
The Otherside :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 11:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hele gave set ^^
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle