Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 02:08 

Hardtraxx Newbie

01. Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
02. High Voltage & Titan - Death is Coming
03. B-Freqz - TBA
04. Deepack - Down Low 2015
05. Warface - Mash-Up 5.0
06. Adaro - My Soul To Take
07. Requiem - Collateral Damage
08. Degos & Re-Done - Sing For The Moment
09. Gunz For Hire - May God Be With You All
10. Korn - Get Up! (Dj Typhoon RAW Bootleg)
11. Adaro & E-Force - Oldschool Flow
12. Kygo - Firestorm & Sub Zero Project - Funky Shit Mash-Up
13. Adaro & Danny Scandal - For The Street (Regain Remix)
14. Deetox & Delete - Fatal
15. Dark Pact - Godlike
16. Adaro ft. Rob Gee - Dark Universe
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 03:53 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Download TITEL_HIER:
URL_HIER

Tracklist:
TRACKLIST_HIER
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 11:40 

Hardtraxxer

02. High Voltage & Titan - Death is coming
03. B-Freqz - TBA
05. Warface - Mashup 5.0
08. Degos & Re-done - Sing For The Moment
10. KORN - GET UP! (Dj Typhoon RAW Bootleg)
12. ID
13. Adaro & Danny Scandal - For The Streets (Regain Remix)
14. Delete & Deetox - Fatal
15. Dark Pact - Godlike
16. Adaro & Rob Gee - Dark Universe
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 11:47 

Hardtraxx Newbie

Dat nummer op 7:15
Wat een heerlijk nummer. Heeft volgens mij dezelfde vocal als I Need You van de Frequencerz :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 12:45 

Hardtraxx Addict

03. B-Freqz - TBA
13. Adaro & Danny Scandal - For The Street (Regain Remix)
15. Dark Pact - Godlike
16. Adaro ft. Rob Gee - Dark Universe
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 13:37 

Klinkt raar maar was toch ff terugschakelen na Bass Modulators :x Dit merkte je in het publiek ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 13:39 

Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
Klinkt raar maar was toch ff terugschakelen na Bass Modulators :x Dit merkte je in het publiek ook!

Maar dat mag ook wel naar die set van Bass Modulators :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 13:52 

Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:

Kan me wel wat bij voorstellen, had ik eerder ook altijd als er ineenkeer een hardcore afsluiting was... totaal ander stijltje.

Vond het overigens niet ongepast als afsluiter. Was er graag bij geweest die tweede dag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 13:55 

Hardtraxx Veteran

Wat was dit afschuwelijk zeg. Bij sommige kicks kreeg ik gewoon de slappe lach :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 14:14 

Rickzel schreef:
Kiloknaller schreef:

Kan me wel wat bij voorstellen, had ik eerder ook altijd als er ineenkeer een hardcore afsluiting was... totaal ander stijltje.

Vond het overigens niet ongepast als afsluiter. Was er graag bij geweest die tweede dag :)

Adaro is sowieso een gepaste afsluiter alleen heb ik er helaas niet veel meer mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 14:30 

Kraak... Piep...

Exterkate schreef:
SL8492 schreef:
Wat was dit afschuwelijk zeg. Bij sommige kicks kreeg ik gewoon de slappe lach :lol:

:oh: :oh: You serious?

Doodserieus, de kicks die zogenaamd hard moesten wezen kwamen er veel en veel slechter door dan bijna alle platen die Bass Modulators er voor draaiden. En dat lag niet aan het geluid op de Red, want dat was een van de betere. Elke keer weer lachen om hoe lelijk die kicks waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 14:32 

Broken Balance schreef:
Exterkate schreef:
SL8492 schreef:

Doodserieus, de kicks die zogenaamd hard moesten wezen kwamen er veel en veel slechter door dan bijna alle platen die Bass Modulators er voor draaiden. En dat lag niet aan het geluid op de Red, want dat was een van de betere. Elke keer weer lachen om hoe lelijk die kicks waren.

Ah kijk dan lag het dus toch niet aan mij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 15:14 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Exterkate schreef:
SL8492 schreef:

De kicks van de platen van Bass Modulators kwamen wel een stukje beter door op de plek waar wij stonden.
Knap van Adaro om niet voor de bekende weg te kiezen en lekker ook wat minder bekende DJ's te supporten. Ik vond het op zich wel aardig :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 15:50 

Hardtraxx Crew

Sinds z'n comeback is de originaliteit van z'n setjes ook verdwenen spijtig genoeg, draait naar mijn idee vaak hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 15:52 

Hardtraxx Elite

Magnetron schreef:
Sinds z'n comeback is de originaliteit van z'n setjes ook verdwenen spijtig genoeg, draait naar mijn idee vaak hetzelfde.

Wat een dikke onzin, kijk naar de lijst.. Hoeveel platen die hij gedraaid heeft die je niet verwacht had.. Hij had ook gwn Fuck EDM kunnen draaien of Rest in Hell van zijn vriendjes. Maar ipv dat draait hij van andere (Onbekendere) labels.. Dit is juist orgineel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 16:04 

Hardtraxx Crew

Wist niet dat je boos werd. Deze TL is echt zó voorspelbaar, zijn maximaal 4 nummers die hij niet op recente feesten heeft gedraaid en die zijn allemaal vrij nieuw. Misschien is jouw definitie van origineel anders dan de mijne, zou kunnen, maar ik vind dit verreweg van origineel
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 16:05 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Magnetron schreef:

Wat een dikke onzin, kijk naar de lijst.. Hoeveel platen die hij gedraaid heeft die je niet verwacht had.. Hij had ook gwn Fuck EDM kunnen draaien of Rest in Hell van zijn vriendjes. Maar ipv dat draait hij van andere (Onbekendere) labels.. Dit is juist orgineel..

Met beide wel eens, toch heb ik zijn lijstjes wel 's meer standaard gezien.

Jammer van die kronos track dan weer, en MGBWYA vind ik ook erg matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 16:07 

Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
hotymoty schreef:
Magnetron schreef:

Met beide wel eens, toch heb ik zijn lijstjes wel 's meer standaard gezien.

Jammer van die kronos track dan weer, en MGBWYA vind ik ook erg matig.

Hij heeft geen Kronos track gedraaid haha..

Toch best een hoop dat ik niet had verwacht of eerder heb gehoord van adaro..
03. B-Freqz - TBA
15. Dark Pact - Godlike
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 16:16 

Hardtraxx Veteran

Ik kende hier vrij weinig van dus heb me laten verrassen, maar wat was dit zaad zeg :lol: echt zeldzaam. Met Ramon nog een spelletje "raad de screech-anti" gedaan, maar al vrij snel kwamen we tot de conclusie dat het raden niet zo heel moeilijk bleek te zijn. Absolute dieptepunt, naast het feit dat Our Power een mash-up bleek met kutkicks zoals de rest van de set, zat juist te hopen op het origineel, was die Firestone mash-up, zaten al te geinen hoe grappig het zou zijn als je daar Firestorm (die van DP) achteraan zou gooien, maar toen daar doodserieus alsnog een screechtrack achteraan kwam hadden we het echt niet meer :lol:

Nee, deze set heeft perfect laten zien waarom de huidige "raw" echt compleet van het padje is. Het klinkt nergens naar, is zwaar repetitief, werkt volgens een standaard formule en het grootste probleem is dat het niet is wat het zo graag wil zijn, namelijk daadwerkelijk hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 16:18 

Wat hierboven staat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 16:41 

Hardtraxxer

Gelukkig, ik dacht even dat ik de enige was die het een onverdraagzame set vond. Op een paar tracks maar geforceerd mee staan hakken omdat m'n vrienden vrolijk mee deden, maar het grootste deel stond ik stil en af te wachten tot het voorbij was. Vond het totaal niet passen als een Defqon afsluit set. Screech na screech, het leek wel 1 lang nummer. Waarom bijvoorbeeld geen Haunter of the Dark of no. time to sleep, of een paar G4H klassiekers ter afwisseling? Aangezien de eindshow daarna ook heel kort was heb ik er toch niet echt een Defqon gevoel aan over gehouden, erg jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 17:10 

Bierkoning

Ben het wel met de meeste mensen eens, ik vind de sets van Adaro steeds minder interessant worden, waar hij voorheen juist één van de weinige 'raw' artiesten was die me juist nog wel kon boeien met z'n sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 18:06 

Hardtraxx Veteran

Ik vind dit juist wel een van de weinige interessante sets sinds sinds zijn comeback
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 18:46 

Hardtraxx Addict

Ik vond dit op een aantal tracks na ook erg tegenvallen. Veel anti's, niet echt passend op de main van Defqon denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 19:49 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Nou, ik vond het wèl leuk. :P

Jij en waarschijnlijk 99% van de mensen, is niks mis mee hoor, vond het ook wel geinig.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle