Een tijd geleden hebben wij in meerdere facebook groepen de vraag gesteld, welke setje van vroeger die of niet meer in goede kwaliteit te krijgen zijn of helemaal niet meer mensen graag een re-run van zouden zien. Deze set werd verre weg het meeste genoemd dus vandaar dat wij deze natuurlijk als eerste doen! Activator @ Q-Base 2007 is en was een hele vette set met enorm sterke muziek! Was erg leuk om te maken dus hopelijk bevalt hij hier ook
1. Activator - From Dancefloor to Dancefloor
2. Ultrasonic - Hysteria
3. Acti - Fire
4. Activator - Crap Out
5. Acti & Vorti - Raw
6. Bobby V & Activator - E-fect The Anthem (Activator's Hard Edit)
7. DJ Act vs Mani - Equensu Ocha
8. Activator ft. MC Syco - Go To Church
9. Tatact - Suck My Style
10.Acti vs Mani - Vet Hard
11.Acti vs Mani - We Are The Bass 2006
12.Activator - Calling In The Night
13.Activator - I'm A Natural Born DJ
14.DJ Act - QT13 (Acti & Max Force Remix)
15.Acti - Pass The Grass
16.AJ Busta - I Grown It (The Machine Remix)
17.Kat meets Gerardo Roschini - Alright (Kat & Zatox Remix)
18.Activator & Zatox - I Am What I Play
19.Knockout - C
20.DJ Act vs DJ Mani - Il Mondo E Mio
21.Activator & Zatox - Get Drunk
22.Zatox & Activator - Don't Let it Go (Baco Mix)
23.Activator ft. MC Syco & MC Da Syndrome - We Call Him
24.Activator vs K-project - Domination