Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 19:31 

Hardtraxxer

Download Abrasive - Radical Redemption Vs Chris One :
http://soundcloud.com/abrasive-1/abrasive-radical-redemption-vs

Tracklist:
1. Chain Reaction & Radical Redemption - Helpless
2. Sasha F & Chris One - Drop 2 your Knees
3. Radical Redemption & Crypsis - Worst Nightmare
4. Chris One - Killshot
5. Chris One - Loudness Dj-Tool
6. Radical Redemption & Crypsis - Darkness is Calling
7. Radical Redemption - Annihilate
8. The Machine & Chris One - Never fall a Sleep
9. The Beholder & Max Enforcer - Bitchrusher ( Chris One rmx )
10. Chris One - Psycho
11. Radical Redemption - Brutal 2.0
12. Crypsis - The 6th Pathway ( Radical Redemption rmx )
13. Radical Redemption - Redemption

Hier een klein battle mixje van op het moment 2 van mijn favoriete artiesten. Hun harde muziek stijl
is iets wat ik zelf als zeer prettig ervaar ;). Zelf vond ik dat ik de mix lekker doorliep. Heb geprobeerd om een
beetje experimenteel te mixen en bij sommige platen vond ik dat het lekker door elkaar klonk.
Ben benieuwd of jullie daar ook nog wat op te zeggen. Wat er beter kan of wat juist heel vet was.
Zelf vond ik hem lekker weg luisteren. Zeker als je toch van de wat rauwere kant van de Hardstyle houd.
Hoor graag jullie reacties.

Enjoy :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 10:47 

Hardtraxx Addict

Ondanks dat het niet echt wat nieuws is, genoten van begin tot eind, aangezien het mijn 2 favoriete artiesten zijn. Luistert echt lekker weg. Deze gaat morgen mee in de auto op weg naar XXlerator :). De overgang van Darkness is Calling naar Annihilate vind ik lekker gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 13:07 

Hardtraxx Veteran

Ik mis de ouwe platen van Chris 1 zoals Convictions enz :)
Net iets te standaard! Wel leuk idee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 13:16 

Hardtraxxer

@ jonas. Leuk dat je zo.reageerd altijd leuk om te horen, als iets bevalt. En @ nrgizer eigenlijk heb je wel gelijk zelf wou ik eigenlijk ook scum er nog in zetten. Maar was al wat later in de avond en had niet zoveel tijd meer haha. Verder nog op of aanmerkingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 15:06 

Hardtraxx Veteran

Het idee van een battle tussen twee artiesten in je mix verwerken is al vaker gedaan, maar het is des al niet te min een lekkere mix. Gaat ook goed hard op het einde haha! ^^ Het zijn ook twee van mijn favo artiesten dus ik neem hem zeker mee! Ik heb je ook ff gefollowd op Soundclowd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 19:22 

Ik houd heel erg van de stijl van deze twee. Heerlijk dat zulke mixen worden gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 19:35 

Hardtraxxer

Bedankt voor de toffe reacties allemaal. Klinkt erg positief allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 19:59 

Hardtraxx Veteran

Baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 18:28 

Hardtraxxer

Zelf vind ik dit nog een goed gelukt setje. Het is al even geleden dat ik hem gepost heb. Maar via soundcloud word hij nog steeds flink beluisterd. Dus denk dat hij wel leuk gelukt is. Nou zou ik eigenlijk graag jullie reactie hierop horen, ofdat dit idd een goed gelukt setje.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle