Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2018 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier weer een leuke re-run waar je dit weekend en elke andere dag heerlijk van kunt genieten. A-Lusion @ Qlimax 2009! Deze man heeft zoveel ontzettend lekkere muziek gemaakt dat hij het in 2009 ook echt zwaar verdiende om op dat grote podium te draaien en wat een set heeft hij neergezet! Heerlijke platen keuze met leuke edits en toffe classics. Heel erg leuk om deze daarom over te doen :D



1. A-Lusion - Drummer Beat (Qlimax Remix)
2. A-lusion - Visual Perception
3. A-Lusion - No Regrets
4. Second Idendity - Identify
5. A-Lusion & Scope DJ - Between Worlds
6. Josh & Wesz - Rubdown
7. A-lusion - The Voice (Qlimax Tool)
8. A-Lusion - Too Close
9. A-Lusion - Veritas
10.A-Lusion - In Every Place
11.A-Lusion & Scope Dj - Reaching Out
12.Scope DJ - Mashed Up Vol. 1
13.A-Lusion - In Trouble
14.A-Lusion - Reverse Order
15.Frontliner & B-Front - Become The Sky
16.A-Lusion - Guidelinez
17.A-Lusion - Just Ask (Original Mix)
18.A-Lusion - Perfect It (Frontliner Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2018 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt heel vet :worship:

Zo ontzettend jammer dat deze man tegenwoordig niet meer echt meedoet, zijn stijl heeft me altijd aangesproken, zijn laatste werk vond ik ook vet maar helaas doet dat 't niet meer bij t hedendaagse publiek.

Stiekem hoop ik op een 'comeback' van hem :loving:

Oja wat blijft In Trouble toch een fijne plaat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Echt heel vet :worship:

Zo ontzettend jammer dat deze man tegenwoordig niet meer echt meedoet, zijn stijl heeft me altijd aangesproken, zijn laatste werk vond ik ook vet maar helaas doet dat 't niet meer bij t hedendaagse publiek.

Stiekem hoop ik op een 'comeback' van hem :loving:

Oja wat blijft In Trouble toch een fijne plaat :drool:


Bedankt man! En dat vind ik dus ook. Deze man heeft zoveel vette platen op zn naam staan, jammer dat daar nu niets meer van over is. zelfde voor Scope Dj. Hopelijk kunnen beide weer een plekje vinden in de huidige scene ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 12:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijstje hoor :loving: Between worlds, in every place :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet! Ga deze vanmiddag eens even een luisterbeurtje geven :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt heren :thumbsup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle