Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 08:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idee is leuk, maar te veel saaie tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Idee is leuk, maar te veel saaie/rauwe tracks.


En Hard Driver - The Cold Angel

Misschien dat ik hem nog even aanzet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 11:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zitten paar hele toffe dingen in! Luistert ook lekker weg!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle