Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 11:08 

Hardtraxxer

7th Sunday Festival & Dance- Tunes DJ Competition Hard Nature Area - Ambient & Bass

Ben niet bepaald blij met dit soort systemen (plays etc), maar had ik de andere deel van A&B beloofd mee te doen dus heb ik gister snel een mix in elkaar gezet. Als je het een chille mix vind zou een favorite of comment ons helpen maar graag alleen als je het echt vet vind:).

Tracklist:
- Intro
- We Dance To The Beat - Geck-o (Disco is the music LIVE mash up)
- Give It Barbara (House Edit) - Noisecontrollers
- Van Halen Is A Dubstar (Edit) - Brennan Heart
- Discorecord - Frontliner (We Are Your Friends LIVE mash up)
- It's What We Are - Geck-o
- Afrika's Bass Cannon (Edit) - Tatanka
- Lose My Mind - Brennan Heart & Wildstylez (Repuration game LIVE mash up)
- Psyko Foundation - Psyko Punkz (Techno Prime LIVE mash up)
- The Perfect Weapon - Zatox & Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 11:50 

Hardtraxx Veteran

Zal wel een winnaar worden als ik je tracklist zie. Mixwerk :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 11:55 

Donateur

Ik zal deze is even beluisteren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 11:59 

Hardtraxx Elite

Dat mixwerk :drool: :love: ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 12:44 

Hardtraxx Veteran

Mixwerk is wel prima, maar tracklist niet. Had dit nooit gedraaid als opener, veel te recent en veel te groots hitjesgehalte :) . Ook die live mash-up dingen zijn wel leuk, maar voegt voor mij weinig toe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 13:37 

Hardtraxxer

G1LL schreef:
Mixwerk is wel prima, maar tracklist niet. Had dit nooit gedraaid als opener, veel te recent en veel te groots hitjesgehalte :) . Ook die live mash-up dingen zijn wel leuk, maar voegt voor mij weinig toe :)

Weinig keus als het om populariteit gaat, kan wel oudere/onbekendere tracks gaan draaien maar daar schiet ik weinig mee op met dit soort publiek
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 14:05 

Hardtraxx Veteran

Ik had d'r 1 gemaakt, maar niet opgestuurd en dat was dit:

01. Showtek - Early Soundz
02. The KGB's - Infinity
03. Headhunterz - Time To Rock
04. Williams Syndrome - Limbo
05. DJ Luna - Bring That Shit Back
06. DJ Isaac - In My Veins
07. Wildstylez - Revenge
08. Noisecontrollers - Revolution Is Here

Hitjes, maar dan wat ouder. Heerlijk als opener :) . Maarja smaak natuurlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 14:08 

Hardtraxxer

Vette tracklist die tracks zitten ook meer mijn richting in draai ze zelf vaak zat op feesten mja zoals ik al zei publiek dit dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 15:16 

Hardtraxx Crew

Ik zie veel lovende reacties hier, maar ik schrik een beetje terug van de toon die je zelf gebruikt in je reacties, alsof het een straf is geweest om deze mix te moeten maken. Ik zou dan live juist de kans grijpen om nog wat af te wisselen en zo wellicht wat naam te maken.

Ja, de tracklist is vooral opgebouwd uit hitjes, maar ook die kunnen lekker zijn. Weet echter nog niet of ik hem een luisterbeurt ga geven, wellicht vanavond of morgen. Toch succes in de contest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 16:08 

Hardtraxx Veteran

Zoals altijd een gruwelijke tracklist en prima mixskills, maar vind het wel jammer dat je doet alsof je eigenlijk niet mee wilt doen. Toevallig ken ik meerdere personen die ook meedoen aan de wedstrijd en die er letterlijk alles voor overhebben om hier te winnen. Mocht het zo zijn dat je alsnog wint, weet ik niet of ik het je gun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 16:18 

Hardtraxxer

b-ram schreef:
Zoals altijd een gruwelijke tracklist en prima mixskills, maar vind het wel jammer dat je doet alsof je eigenlijk niet mee wilt doen. Toevallig ken ik meerdere personen die ook meedoen aan de wedstrijd en die er letterlijk alles voor overhebben om hier te winnen. Mocht het zo zijn dat je alsnog wint, weet ik niet of ik het je gun.

Sorry als ik zo een indruk heb achtergelaten was iig niet de bedoeling, maar ik vind het systeem dat gebruikt word gewoon niet werken en oneerlijk tegenover de mensen die echte vaardigheden hebben maar qua marketing minder goed zitten. Ik support de mix volledig en zie het niet als een straf.

Mja dat je me het niet gunt kan maar het is niet dat ik uit mijn neus heb lopen eten terwijl ik hem maakte
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 00:51 

Hardtraxx Veteran

Clock Kid schreef:
Mja dat je me het niet gunt kan maar het is niet dat ik uit mijn neus heb lopen eten terwijl ik hem maakte

Nogmaals
b-ram schreef:
Mocht het zo zijn dat je alsnog wint, weet ik niet of ik het je gun.

Het is niet dat ik het je bij voorbaat al niet gun he :) Enkel door het feit dat je overkwam als nogal nonchalant en laks zou ik het eerder andere gunnen. Je talent voor mixen zal je ongetwijfeld nog ver laten komen, dus is het bijna unfair naar de rest toe ;)
Anyways succes met de competitie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 16:00 

Hardtraxx Veteran

Clock Kid schreef:

Sorry als ik zo een indruk heb achtergelaten was iig niet de bedoeling, maar ik vind het systeem dat gebruikt word gewoon niet werken en oneerlijk tegenover de mensen die echte vaardigheden hebben maar qua marketing minder goed zitten. Ik support de mix volledig en zie het niet als een straf.

Mee eens, als je een DJ contest organiseert zorg dan ook dat de beste wint en niet degene met de meeste likes of weet ik het. Je wilt toch de beste DJ hebben staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 18:26 

Donateur

Gangsterdwerg schreef:
Mee eens, als je een DJ contest organiseert zorg dan ook dat de beste wint en niet degene met de meeste likes of weet ik het. Je wilt toch de beste DJ hebben staan?

Maar dit is tegenwoordig altijd het geval, omdat als je dan wint, je ook genoeg betalende vrienden meeneemt wat voor inkomsten van de organisatie zorgt :(
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle