Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp 1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-03-2016, 15:03 

Hardtraxxer

Te beluisteren hier: https://www.mixcloud.com/hardstylelivesets/

(Mixcloud gekozen, omdat je gratis unlimited uploads hebt.)

Je kan ze downloaden hier:
https://archive.org/details/hardstylelivesets (Archive gekozen, omdat ze hier niet van verwijderd kunnen worden. Beter dan die zippyshare linkjes die elke keer weer niet werken.)

Hoe ben ik te werk gegaan:
Ik heb op LSDB alle top livesets, die een minimale rating van 33+ hadden, gedownload. Helaas werd mijn lijstje met livesets die ik nog zocht steeds groter door allemaal linkjes die niet meer werkten :thumbdown: Gelukkig wel door een aantal bekende grotendeels de livesets toch nog kunnen toevoegen aan het archief. Vervolgens alle bestandsnamen even netjes gemaakt. Alles geupload naar archive.org en vervolgens naar mixcloud met tracklist erbij. Binnenkort ga ik op LSDB ff alle sets/podcasts/mixes, die ik heb even linken naar archive en mixcloud.

Ik heb de forumregels gelezen dat je niet mag linken naar een pagina, maar ik denk dat dit wel een uitzondering kan zijn. Ik heb dit gedaan, zodat er nooit meer setjes verloren hoeven te gaan en dat voor de mede hardstyle liefhebbers :P

P.S. Als iemand zelf denkt dat ie nog veel oude livesets heeft en mij wil helpen de laatste setjes nog toe tevoegen. Kijk even in dit topic: gezocht/alle-top-livesets-t53971.html (hier staat de lijst van de sets die ik nog zoek)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-03-2016, 16:41 

Hardtraxxer

Wauw, daar moet wel veel werk in gezeten hebben!

Ongelezen bericht Geplaatst op 29-03-2016, 17:52 

Hardtraxxer

Wow nice! Zoveel sets die ik alweer vergeten was en ook nog zoveel te ontdekken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-03-2016, 18:20 

Hardtraxx Addict

Nice. Hele muziekcollectie is recentelijk verloren gegaan (zowel opgeslagen sets als losse tracks) dus dit is wel een duw in de goeie richting. Meteen gedownload. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-03-2016, 21:27 

Hardtraxxer

Ronzz schreef:
Wauw, daar moet wel veel werk in gezeten hebben!

Jaa heeft wel aantaal daagjes geduurd in totaal. :P

FIFO schreef:
Wow nice! Zoveel sets die ik alweer vergeten was en ook nog zoveel te ontdekken :D

Veel luisterplezier haha. Ik zet nu zelf ook vaak een set op die ik nog nooit gehoord heb.

Redman schreef:
Nice. Hele muziekcollectie is recentelijk verloren gegaan (zowel opgeslagen sets als losse tracks) dus dit is wel een duw in de goeie richting. Meteen gedownload. :thumbsup:

Een goed begin is dit dan. Staan 150-200 livesets tussen die ook niet online meer te vinden waren. (nu weer wel uiteraard haha). Ik hoop voor je dat je een beetje snel internet hebt om die 40Gb naar binnen te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-03-2016, 21:31 

Hardtraxx Addict

Studenteninternet voor studentenprijsje helaas. 8,5/40 GB intussen dus vanaf morgeniochtend weer muziek luisteren. :loving:

Waarom is nooit iemand eerder op dit idee gekomen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-03-2016, 21:39 

Hardtraxxer

Zo dan! Heel erg lekker :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-03-2016, 21:53 

Hardtraxx Veteran

Respect! Bult werk of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-03-2016, 23:24 

Hardtraxxer

Ik heb nog even alle sets van een dj aan een playlist gekoppeld in mixcloud. Alles staat redelijk op alfabetische volgorde. Het zijn 116 dj playlist en 7 podcast playlist. Magic show, theracords show, 2dangerous fear fm, hard withstyle, avio podcast, digital punk unleashed, gearbox.

Dit maakt het makkelijker om een liveset te vinden als je specifiek 1 van een bepaalde dj wil luisteren. Enjoy :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-03-2016, 07:58 

Hardtraxx Elite

Man wat een held ben jij :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-03-2016, 08:57 

Hardtraxx Veteran

Misschien zien de moderators er iets in om hier op een andere plek een soort liveset archief topic van te maken ofzo?

Zou zonde zijn als dit verdwijnt tussen de andere livesets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-03-2016, 10:17 

Hardtraxxer

SkiggyRapz18 schreef:
Man wat een held ben jij :loving:

:D

Rickzel schreef:
Misschien zien de moderators er iets in om hier op een andere plek een soort liveset archief topic van te maken ofzo?

Zou zonde zijn als dit verdwijnt tussen de andere livesets.

Als een moderator een sticky ervan kan maken van dit topic, dat zou top zijn. Ik weet niet met wie ik daar contact voor moet opnemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-03-2016, 10:19 

Hardtraxx Elite

Held :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-04-2016, 10:42 

Hardtraxx Crew

Ik maak hem in ieder geval voorlopig wel sticky :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-04-2016, 11:53 

Hardtraxxer

Ik ga samen met iemand anders van LSDB nog even alle linkjes op LSDB updaten naar de sets. :thumbup:

Zenda schreef:
Ik maak hem in ieder geval voorlopig wel sticky :)

Okay nice, thanks! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-04-2016, 13:26 

Hardtraxx Veteran

Allereerst: :worship:

Bedankt voor alle moeite!!

Heb echter wel meteen een nadeel en dat heeft niets met jou te maken maar: Mixcloud :thumbdown:

Waarom kan je deze sets niet op shuffle zetten!!

Daarbij zijn we tegenwoordig flink verwend met de hoge kwaliteit sets dus dan zijn deze lage kbps setjes wel weer even wennen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-04-2016, 16:18 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Allereerst: :worship:

Bedankt voor alle moeite!!

Heb echter wel meteen een nadeel en dat heeft niets met jou te maken maar: Mixcloud :thumbdown:

Waarom kan je deze sets niet op shuffle zetten!!

Daarbij zijn we tegenwoordig flink verwend met de hoge kwaliteit sets dus dan zijn deze lage kbps setjes wel weer even wennen ;)

Jaa daarom heb ik playlists gemaakt per Dj. Anders is het zoeken nogal moeilijk.

Kwaliteit van sets zijn wel goed hoor. Maar paar onder 96 kbps en meer dan helft of driekwart is 128kbps of hoger dus voldoende. En genoeg 320kbps ook haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-04-2016, 14:55 

Hardtraxxer

Diep respect hiervoor, levert mij heel wat uurtjes luisterplezier op! :clap:

*Petje af*
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-04-2016, 22:10 

Hardtraxx Veteran

Facking eindbaas :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-04-2016, 13:29 

Hardtraxx Veteran

Held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-04-2016, 16:02 

Hardtraxxer

Heerlijk dit! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-05-2016, 16:11 

Hardtraxx Veteran

Netjes. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-05-2016, 16:38 

Hardtraxxer

Eindbaas. Hulde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-05-2016, 22:52 

Hardtraxxer

8 livesets toegevoegd aan mixcloud en archive, dankzij de user: Lithium :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-06-2016, 20:31 

Hardtraxx Newbie

Wat een lijst!!! Ik ben al heel lang op zoek naar de set van headhunterz @qbase 2008. Kan iemand mij daaraan helpen?
Antwoord op onderwerp 1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle