Vet setje vooral 16
Ja dat is er eneTHArdstyler wrote:Vet setje vooral 16
Ja dat is er eneTHArdstyler wrote:Vet setje vooral 16
HahahaBroken Balance wrote:Pff dit noem je toch geen RAW Classics dit is meer een oplopende verzameling nummers die toevallig stopt bij het getal 67.
Top 50, 69 of 100. Voor minder doet BB het nietRickzel wrote:HahahaBroken Balance wrote:Pff dit noem je toch geen RAW Classics dit is meer een oplopende verzameling nummers die toevallig stopt bij het getal 67.leg even uit wat er mis is met deze mix in een BBB (brokenbalanceboekwerk).
Ik zou het geen docu noemen. Het valt haast meer in het rijtje van zo'n Discovery Channel docu, waar het meer om drama en ruzie draait dan daadwerkelijk mensen iets leren of informeren over de muziek en dit accuraat neerzetten.THArdstyler wrote:Vette docu is dit geworden Rick! Goed de drama er ook in verwerkt.
Ik mis deze Rick..ongeveer aangehouden dat de tracks uit 2015 of eerder komen.
Begonnen met het defende van de RawRickzel wrote:Wat is er toch met Rick gebeurd vroeger snapte hij het zo goed.
Making Haatraxx great againTHArdstyler wrote:Plausibel
Ik heb deze mix afgelopen weekend een paar keer geluisterd en deze gedachte spookte een aantal keer door mijn hoofd.Rickzel wrote:Wat is er toch met Rick gebeurd vroeger snapte hij het zo goed.
Hahaha, blijven ook steengoeie platen natuurlijk.THArdstyler wrote:Ik heb deze mix afgelopen weekend een paar keer geluisterd en deze gedachte spookte een aantal keer door mijn hoofd.Rickzel wrote:Wat is er toch met Rick gebeurd vroeger snapte hij het zo goed.