Tracklist: 1. Adaro – The Haunter of the Dark 2. Crypsis – Damned 3. The Machine – Audiobot (B-Front Remix) 4. 2Faced – Facebreaker 5. 2Faced – Darkside 6. Dj Thera – Disturbia (The Rebelz Remix) 7. Radical Redemption – Brutal 3.0
Onze inzending voor de Decibel dj contest mixwerk weer eens wat spannender, moest rond de 20 minuutjes zijn. Winnaars maken kans in het 24 uurs cafe te draaien. Goud toch?
Winnaars maken kans in het 24 uurs cafe te draaien. Goud toch?
Absoluut, dat 24 uurs café is goud haha. Vanavond even luisteren, succes! Ik zou ook graag mee doen, alleen zijn mijn producties nog lang niet op niveau om iets in te sturen.
Minimaal 1 en maximaal 3. Dat weerhoudt me er helaas ook van om hier aan mee te doen. Misschien eens in de toekomst, aangezien je er zonder eigen producties nergens meer tussen komt als DJ.
Dat 24 uurs café is heel vet. Vrij klein, geluid is ook niet om over naar huis te schrijven, maar wel mokergezellig altijd. Vooral zondagnacht is het daar 1 grote bende . Oh ja , en buiten staan ook boxen, dus daar staat ook altijd nog veel volk.