Chroman schreef:
B-Front altijd goed inderdaad, maar ook positief verrast door Radical Redemption! Heb het een tijdje links laten liggen, maar lijkt erop dat hij weer terug is bij de duistere sfeertjes, creepy melodieën en niet meer van die karige kicks.
Dit merk ik al sinds zijn laatste album. Niet alle platen zijn mijn ding, maar heb zijn laatste album nog regelmatig op en ik vermaak me ook prima tijdens zijn setjes op livestreams
