Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

Download 057 | Digital Punk - Unleashed:


Tracklist:
00:00 | Intro
01:32 | KELTEK - Mask On MY Face
04:18 | Code Black & Crisis Era - Beat Canon
07:16 | Wildstylez - The Temple Of Light (Official Qlimax Anthem 2017)
12:56 | Hard Driver - Hardstyle 24/7
15:28 | Phuture Noize - Save Me (B-Front Remix)
19:56 | Raw Harmony - After Dark
22:45 | Malua - Sonic Seizure
26:07 | Phuture Noize - Chaos & Order (MYST Remix)
28:40 | Robert Miles - Children (Degos & Re-Done Remix)
31:14 | Kronos - Victory
34:12 | Crystal Mad - Outta Control
38:08 | X-Pander - Street Revolution
41:55 | Typhoon - Gods Never Die
44:38 | Public Enemies & E-Life - The Incredible
48:02 | Radical Redemption ft. Nolz - The Road To Redemption
51:54 | Digital Punk & Act Of Rage - Present Danger
55:04 | Act Of Rage - The Rush (Crypsis Remix)
58:40 | Act Of Rage - Gangster Shit
01:01:29 | Radical Redemption & Act Of Rage - Dominate The Mic
01:04:36 | E-Force - Children Of The Dawn
01:08:06 | D-Sturb - Apocalyptic Darkness
01:10:46 | Radical Redemption - America
01:13:21 | Chain Reaction - Greed
01:16:11 | Public Enemies - Chopped Up
01:19:15 | Radical Redemption & Digital Punk - Lay You To Rest
01:21:50 | Alpha² & Unresolved - Living It Up
01:25:00 | The Prodigy - Run With The Wolves (Degos & Re-Done & MYST Bootleg)
01:27:05 | Public Enemies - Enemies Of The State
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yawn: :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij kan Kronos, Typhoon & X-Pander ook gewoon niet laten liggen hé :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 17:33 
 
Hardtraxx Addict

D-Sturb - Apocalyptic Darkness

Die kick xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

90 minuten al. Wordt steeds meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 19:01 
 
Hardtraxx Elite

Wordt met de maand slechter en slechter. 70% is echt meuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaaaa Apocalyptic Darkness (L)

Godsgruwelijk dikke plaat. Rest straks even beluisteren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
D-Sturb - Apocalyptic Darkness

Die kick xd


Pong pong ping pong
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij gaat zelfs z'n vakantiekiekjes al verwerken in de podcast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 23:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Hij kan Kronos, Typhoon & X-Pander ook gewoon niet laten liggen hé :P


Lekkere dikke coole raw plaatjes toch. Verbazingwekkend en zeer opvallend inderdaad. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hebben jullie ze uberhaupt geluisterd? Sterke platen, meen ik serieus. Vooral die van Kronos
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hebben jullie ze uberhaupt geluisterd? Sterke platen, meen ik serieus. Vooral die van Kronos

Heb m even geluisterd na het lezen van deze reactie, maar wat een gruwelijke meuk zeg. Saai is een understatement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog maar eens aangezet, ik vind die van Typhoon en Kronos nog steeds dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 10:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha denk dat ik kronos miss niet eens zou kennen als die nooit in unleashed zou staan xd . Heeft hij eigk ooit boekingen in nl?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 12:32 
 
Hardtraxxer

Tomyio schreef:
Pandemonium schreef:
D-Sturb - Apocalyptic Darkness

Die kick xd


Pong pong ping pong

Wauw, hier gaat D-Sturb toch wel kneiterhard de mist in, wat een zaadplaat. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Rickzel schreef:
Hebben jullie ze uberhaupt geluisterd? Sterke platen, meen ik serieus. Vooral die van Kronos

Heb m even geluisterd na het lezen van deze reactie, maar wat een gruwelijke meuk zeg. Saai is een understatement.

Vind het ook wel prima plaatjes. Die Public Enemies tracks zijn veel grotere meuk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 13:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hebben jullie ze uberhaupt geluisterd? Sterke platen, meen ik serieus. Vooral die van Kronos

Die van Typhoon is te doen. Rest weer albinozaad zoals gewoonlijk. Eens met Hardstylistic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is goed zoeken naar een fatsoenlijke plaat tussen al die RAW meuk van tegenwoordig :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hebben jullie ze uberhaupt geluisterd? Sterke platen, meen ik serieus. Vooral die van Kronos

Die award gaat dit jaar vast weer naar jou Rick :P
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle