Hardstylistic schreef:
Die nieuwe tracks voor op zijn album zijn ronduit kut, behalve de collab met B-Front. Outbreak plaat is ook echt slecht, zatox remix had ie ook mogen laten. Noemt ie de plaat van Kronos nu echt 'bomb'? Heb me best wel geïrriteerd aan die zaaddodende lyrics in de tracks, bijna elke track heeft echt slechte lyrics met een poging om stoer over te komen. Nu weet ik weer waarom ik Unleashed oversloeg..
37:52 | ID - Wake Up, klinkt als Phuture Noize, nieuwe collab misschien of heb ik het helemaal fout xD
volgens de facebook pagina van the nightbreed, is het een artiest van hun.