Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 15:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

043 | Digital Punk - Unleashed:


Tracklist:
00:00 | Intro Adapt Or Die Takeover
00:54 | Digital Punk & ANDY SVGE - Hit Me With The Hard
04:09 | Digital Punk ft. MC Nolz - Adapt Or Die
08:21 | Digital Punk & B-Front ft. MC Alee - Take It All
11:57 | Masters Of Ceremony - Bottoms Up (Digital Punk Remix)
16:54 | Frequencerz - Die Hards Only (Q-Base Anthem 2016)
20:03 | Krewella - Beggars (Zatox Remix)
22:53 | Crypsis - Revelation
24:59 | The Prophet & Rob Gee - Hunt You Down
27:54 | Outbreak ft. MC D - Payback
31:45 | Kronos - No Pain No Gain
35:06 | Chain Reaction - Mad As Hell
37:52 | ID - Wake Up
42:05 | Crypsis - Punish
44:40 | Warface & D-Sturb ft. Kim Leyers - Focus
48:07 | War Force - Triumph (Official Supremacy Anthem 2016)
51:35 | Apexx - Insanity
54:47 | High Voltage - Instrument Of Destruction
58:10 | Hard Attakk - Psycho Killer
01:00:54 | Sub Sonik & D-Fence - Wazzup
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel goeie platen dit keer, stapte in de live uitzending in bij Hunt You Down

Nu Hard Attakk - Psycho Killer :lol: :lol: :lol: :lol: Daar laat ik het bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha die laatste 2 tracks, kan echt niet xd :x :thumbdown:

Verder pakken weinig platen mij, Insanity is erg dik, Take It All en Instrument Of Destruction zijn ook leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op een paar tracks na, erg goeie aflevering :)

edit: als the Prophet nu ook nog eens dikke raw tracks gaat maken wordt het helemaal griezelig, die vent is een partij lekker bezig zeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2016 00:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die nieuwe tracks voor op zijn album zijn ronduit kut, behalve de collab met B-Front. Outbreak plaat is ook echt slecht, zatox remix had ie ook mogen laten. Noemt ie de plaat van Kronos nu echt 'bomb'? Heb me best wel geïrriteerd aan die zaaddodende lyrics in de tracks, bijna elke track heeft echt slechte lyrics met een poging om stoer over te komen. Nu weet ik weer waarom ik Unleashed oversloeg..

37:52 | ID - Wake Up, klinkt als Phuture Noize, nieuwe collab misschien of heb ik het helemaal fout xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2016 07:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylistic schreef:
Die nieuwe tracks voor op zijn album zijn ronduit kut, behalve de collab met B-Front. Outbreak plaat is ook echt slecht, zatox remix had ie ook mogen laten. Noemt ie de plaat van Kronos nu echt 'bomb'? Heb me best wel geïrriteerd aan die zaaddodende lyrics in de tracks, bijna elke track heeft echt slechte lyrics met een poging om stoer over te komen. Nu weet ik weer waarom ik Unleashed oversloeg..

37:52 | ID - Wake Up, klinkt als Phuture Noize, nieuwe collab misschien of heb ik het helemaal fout xD


volgens de facebook pagina van the nightbreed, is het een artiest van hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2016 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou me eerlijk gezegd niet verbazen als Phuture Noize naar Nightbreed gaat, dat label heeft toch veel meer z'n eigen smoelwerk dan Anarchy. Maargoe dat is pure speculatie natuurlijk :P wss gewoon weer een hardcore artiest die zich op de raw stort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2016 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die ID plaat doet mij ook denken aan Phuture Noize. Beetje offtopic, maar daarnaast heeft Endymion bij hun podcast #17 aangegeven dat er in die podcast een track zat van een nieuwe Nightbreed act, en gezien de tracklist kan dit bijna alleen maar Phuture Noize zijn, of Outbreak, maar die zie ik zo niet weggaan bij We R. Zie hier: https://lsdb.nl/set/181672/endymion-we-are-the-nightbreed-17-08-07-16 Al zou Degos & Re-Done ook nog kunnen op zich, maar heb het gevoel dat die nog steeds goed zitten bij Theracords. Phuture Noize naar Nightbreed zou een positieve ontwikkeling zijn imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2016 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Phuture Noize naar Nightbreed zou een positieve ontwikkeling zijn imo.

Eens. Slechte ontwikkeling zou dat wel zijn voor DWX/Anarchy nadat The Vision ook al is overgestapt, by far de 2 meest interessante en innovatieve producers van dat label imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2016 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht bij de oprichting van Nightbreed al dat Phuture Noize er bij zou zitten vanwege dit bericht: http://www.hardnews.nl/endymion-start-r ... d/?lang=nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2016 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dat heb je niet goed gelezen, die namen die ze noemen zijn gewoon betrokken bij de eerste releases. (Phuture Noize & Endymion - Who ging dat over vgm)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 04:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

11:57 | Masters Of Ceremony - Bottoms Up (Digital Punk Remix)

Nee.. blijft van deze klassiekertjes af :list: manmanman
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MYST... ? ID - Wake Up :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 14:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cemba_ schreef:
MYST... ? ID - Wake Up :huh:

Zou volgens mij gaan om een nieuwe artiest. Denk zelf dat het Degos & Re-Done is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Cemba_ schreef:
MYST... ? ID - Wake Up :huh:

Zou volgens mij gaan om een nieuwe artiest. Denk zelf dat het Degos & Re-Done is.


Op Q-Base ook gedraait door D&R, zou goed kunnen inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 18:50 
 

Ik vind die unleashed episodes steeds minder interresant worden. Enige vette vind ik doe van high voltage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een muzikaal hoogstandje hoor die nieuwe Hard Attakk.. jezus christus zeg
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle