Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download 040 | Digital Punk - Unleashed:



Tracklist:
00:00 | Intro
01:09 | Jack of Sound – G.O.D.
04:55 | Jack of Sound – Hellraiser
09:44 | Alpha – Senses (Jack of Sound Remix)
13:09 | Jack of Sound – Finish Him (Fatality Festival 2016 Anthem)
16:43 | Jack of Sound – Create & Destroy
21:44 | Hard Driver – No Sleep
24:27 | Adaro & Endymion – Rock ‘N Roll
28:54 | Nightfall – PYHU
32:16 | Notorious Two – Take Them Down
36:00 | Public Enemies – Six Million Ways
38:53 | Bass Chaserz – Oh Yeah Boom
41:57 | X-Pander – The Orwellian Nightmare
45:34 | Brennan Heart & Dailucia – Fck On Cocaine (Radical Redemption Remix)
49:11 | Myst – The Ultimate Destination
52:26 | Delete – Level (Phuture Noize Remix)
56:20 | Warface – To Wage War
59:52 | Apexx – Black Death
01:02:50 | Requiem – MAD MF
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 15:10 
 
Hardtraxxer

Paar leuke tracks, verder niet bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Partofthehard schreef:
Paar leuke tracks, verder niet bijzonder.


Dit inderdaad.
Jack of Sound stijltje trekt me totaal niet.

Delete – Level (Phuture Noize Remix)
Adaro & Endymion – Rock ‘N Roll
Enige tracks die ik wel tof vind ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EINDHOVUUHHHH.

Wel benieuwd naar de JoS takeover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Create & Destroy (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 17:12 
 
Hardtraxxer

Jack of sound stelt me weer diep teleur. Laatste tijd verre van interessant.. kom is met wat nieuws man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 17:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

X-Pander zijn sound design is wel verbeterd zeg, ook al vind ik het nummer niet geweldig.
Je hoort ook wel meteen dat hij wat tracks voor Alpha2 heeft gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 17:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
EINDHOVUUHHHH.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit wat zijn die platen van Jos ongelooflijk kut :/ Kan het niet anders verwoorden, compleet inspiratieloze bagger... Enorm zonde want hij heeft toch wel vaak bewezen dat hij goeie producties kan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Holy shit wat zijn die platen van Jos ongelooflijk kut :/ Kan het niet anders verwoorden, compleet inspiratieloze bagger... Enorm zonde want hij heeft toch wel vaak bewezen dat hij goeie producties kan maken.


Create & Destroy vind ik nog best vet! De rest is op zich wel ok maar inderdaad heel erg saai!

Verder ook best saaie lijst, maar zo heel erg interessant is het de laatste maanden sws niet helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een absurd slechte episode. Letterlijk 1 plaat die te pruimen is, de Level remix. En wtf is er met JoS gebeurd? Had altijd leuke producties, maar dit soort platen wekken 0,0 interesse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind to wage war een erg lekkere plaat, heb t idee dat die weer een beetje in zijn oudere stijltje gemaakt is.
black death & de level remix vind ik ook ontzettend dik.

verder leuke platen, maar niet veel bijzonders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 13:47 
 
Hardtraxx Veteran

Lachwekkend volumeverschil MAD MF tov de rest :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pfoe, JoS is wel een eind gezakt zeg, behoorlijk simpele en ongeïnspireerde platen. Verder zitten er wel een aantal leuke platen in deze Unleashed.
Vocalen bij die Public Enemies plaat lijken trouwens die van Hard Driver te zijn, en stijl van de plaat heeft ook wel wat van Ran-D weg vind ik, dus wellicht bestaat deze act dan uit Ran-D en Hard Driver, of was hier al meer info over? Ran-D staat natuurlijk ook al in de Hanger op Q-base, al maakt dit volgensmij niet veel uit.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle