Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download 035 | Digital Punk - Unleashed:



Tracklist:
00:00:10 | Intro
00:01:02 | Notorious Two - Going Under
00:04:41 | Notorious Two - Gangsta
00:08:07 | Notorious Two - California Dreamers
00:13:01 | Imagine Dragons - Warriors (Gunz For Hire Bootleg)
00:16:57 | Donkey Rollers - Strike Again (Psyko Punkz remix)
00:20:22 | Hard Driver - Psychopath
00:24:51 | Clockartz - Ruthless
00:27:34 | B-Freqz - Destroy You
00:31:13 | Malua - Madness Is Coming
00:34:04 | Yellow Claw & Cesqeaux ft. Kalibwoy - Legends (Endymion Rework)
00:37:01 | Gunz For Hire - Plata O Plomo
00:39:57 | BREAK YOUR FACE
00:43:18 | VINAI - The Wave (Sub Zero Project Bootleg)
00:45:16 | Outbreak - Sounds Of The Night
00:48:02 | ID - ID
00:51:28 | Digital Punk & Mean Machine - How We Roll
00:55:08 | The Prodigy - Voodoo People (Ran-D Remix)
00:59:48 | E-Force & Nikita - Illusion
01:02:05 | Ravage - Hit 'M
01:06:53 | Bass Chaserz - Big Dick
01:10:20 | Atmozfear & Energyzed - Hate
01:14:10 | Sub Zero Project - Get Your Hands Up
01:17:26 | High Voltage & Warface - Sanctuary
01:20:10 | Hard Attakk - Kaos Is Law
01:23:21 | Radical Redemption & Miss K8 ft. Mc Nolz - Scream
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 16:09 
 

Verkeerde upload? Halverwege Big Dick stopt ie ermee :huh:

OT: Wel leuk lijstje! Maar die Ravage track is toch gewoon Sub Zero Project of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op 3, 4 tracks na ruk. Nu maar wachten op Unleashed Crypsis album take-over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand enig idee wie Notorious Two zijn? nog nooit van gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt als the pitcher
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 16:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Klinkt inderdaad erg sterk naar the pitcher :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeroen23 schreef:
Iemand enig idee wie Notorious Two zijn? nog nooit van gehoord


The Pitcher & Lady Faith
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Appl3juic3 schreef:
Jeroen23 schreef:
Iemand enig idee wie Notorious Two zijn? nog nooit van gehoord


The Pitcher & Lady Faith


Wat is die dan afgezakt, foi
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 17:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alleen Hate en Destroy You zijn leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben niet fan van Digital Punk maar wel van zijn podcasts. Ook hier weer een aantal lekkere nummertjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind deze platen er ver boven uit steken:

Hard Driver - Psychopath (Hard driver blijft me verbazen! :thumbsup: )
B-Freqz - Destroy You
Atmozfear & Energyzed - Hate
The Prodigy - Voodoo People (Ran-D Remix)

De rest vind ik niet zo heel bijzonder , hoop van hetzelfde , met Hard Attakk - Kaos is law als klap op de vuurpijl :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blackhit55 schreef:
Vind deze platen er ver boven uit steken:

Hard Driver - Psychopath (Hard driver blijft me verbazen! :thumbsup: )
B-Freqz - Destroy You
Atmozfear & Energyzed - Hate
The Prodigy - Voodoo People (Ran-D Remix)

De rest vind ik niet zo heel bijzonder , hoop van hetzelfde , met Hard Attakk - Kaos is law als klap op de vuurpijl :sick:


Dit en de twee G4H platen en Illusion vind ik nog wel erg vet.
High Voltage & Warface - Sanctuary is ook ongelofelijk saai :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die toneelstukjes blijven wel echt enorm awkward xd

Ik moet zeggen dat ik dat trucje met de kickrolls echt heel erg geslaagd vond bij Those Summer Nights.

Maar bij die eerste Notorious Two track besluiten ze gewoon even op totaal willekeurige momenten even 1 zo'n pongetje er in te gooien, dat klinkt zo suf :P

Vind het verder allemaal helemaal niet zo slecht, maar ook niet enorm vet ofzo. Rest van de aflevering luister ik later nog wel een keer, was nieuwsgierig naar die eerste tracks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 19:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ben bij Digital Punk & Mean Machine - How We Roll opgehouden. Alles klinkt hetzelfde, niks boeiends gehoord. Wat een saaie muziek zit hier elke maand weer in. En ja, ik blijf het toch telkens weer proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Maar die Ravage track is toch gewoon Sub Zero Project of?


Zou je wel denken he? Maar deze track heeft ook duidelijk die stijl, en ligt qua kwaliteit nog ver achter op SZP tracks van toen: https://www.youtube.com/watch?v=w0NRjSkjD7c. Misschien is dat gewoon een oudere SZP track ofzo? Het lijkt wel zó erg dat ze er bijna iets mee te maken moeten hebben.

Wel vet iig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee deze podcast heeft m'n interesse ook allang verloren. Bij vlagen willen de TC Radioshow en Spoontech & Friends mij nog wel boeien, maar wat is de rest van de podcasts allemaal ruk zeg. Daar worden de talents leuk gesupport, maar die kakken ook kwaliteit uit van de onderste plank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 15:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ID - ID is dat niet een track van The Arkitect? (tweede helft Energyzed)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik ben bij Digital Punk & Mean Machine - How We Roll opgehouden. Alles klinkt hetzelfde, niks boeiends gehoord. Wat een saaie muziek zit hier elke maand weer in. En ja, ik blijf het toch telkens weer proberen.

Precies dit. Ik zet hem toch iedere keer weer op omdat ik nog een beetje bij wil blijven met wat er tegenwoordig uitkomt, en voor het geval er toevallig nog een interessante track tussen zit. Echter blijft het iedere maand weer gruwelijk tegenvallen.

chas1n schreef:
Nee deze podcast heeft m'n interesse ook allang verloren. Bij vlagen willen de TC Radioshow en Spoontech & Friends mij nog wel boeien, maar wat is de rest van de podcasts allemaal ruk zeg. Daar worden de talents leuk gesupport, maar die kakken ook kwaliteit uit van de onderste plank.

Eens, behalve dat de ST en TC podcasts me eigenlijk altijd wel interesseren. Spijker op zijn kop met die 'talenten' ook. Er zijn in mijn ogen maar heel weinig talenten van de laatste 2 jaar die echt iets unieks doen en een eigen sound hebben gecreëerd. Dat zijn dan ook meteen de talenten die amper tot niet gesupport worden in de grote podcasts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 00:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kwalitatief gezien is de raw van tegenwoordig echt zwaar ondermaats. Heel jammer.
Notorious Two - Gansta vind ik dan wel weer lekker net zoals Illusion en Hate, verder valt het me best tegen.

Er mag nu wel eens iemand opstaan die de (raw)scene wat meer kwaliteit geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 02:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:

chas1n schreef:
Nee deze podcast heeft m'n interesse ook allang verloren. Bij vlagen willen de TC Radioshow en Spoontech & Friends mij nog wel boeien, maar wat is de rest van de podcasts allemaal ruk zeg. Daar worden de talents leuk gesupport, maar die kakken ook kwaliteit uit van de onderste plank.

Eens, behalve dat de ST en TC podcasts me eigenlijk altijd wel interesseren. Spijker op zijn kop met die 'talenten' ook.


Spoontech & Friends vind ik ook altijd boeiend, da's helemaal mijn straatje. Bij vlagen de TC show en altijd de SF had beter verwoord geweest :P .

pim0412 schreef:
Er zijn in mijn ogen maar heel weinig talenten van de laatste 2 jaar die echt iets unieks doen en een eigen sound hebben gecreëerd. Dat zijn dan ook meteen de talenten die amper tot niet gesupport worden in de grote podcasts


Sneue ontwikkeling inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 02:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Die toneelstukjes blijven wel echt enorm awkward xd

Haha, echt he. Ik kan er niet naar luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 01:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo dan, behoorlijk wat kritiek op deze podcast. Geen probleem, iedereen heeft een andere smaak.

Ik vind hem deze maand toch echt heerlijk, eerste 3 tracks zijn heel tof gedaan met in het voornaamst de eerste.
Break Your Face ook echt heerlijk, Houd wel van die Dp Kicks. En dat heerlijke plaatje van Clockartz - Ruthless !
ID - ID klapt er goed overheen, lekkere kicks die echt goed door m'n speaker beuken

Ik zet deze aflevering zeker vaker op ! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 14:27 
 
Hardtraxxer

Is er al bekend van wie die ID - ID track is?
Luister nog steeds heel vaak naar deze episode namelijk :bomb: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DolleTraktor schreef:
Is er al bekend van wie die ID - ID track is?
Luister nog steeds heel vaak naar deze episode namelijk :bomb: :love:


X-Pander - Dope Beat

nieuwe-tracks-hs/x-pander-dope-beat-t53866.html
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle