wootum schreef:
Ik ben bij Digital Punk & Mean Machine - How We Roll opgehouden. Alles klinkt hetzelfde, niks boeiends gehoord. Wat een saaie muziek zit hier elke maand weer in. En ja, ik blijf het toch telkens weer proberen.
Precies dit. Ik zet hem toch iedere keer weer op omdat ik nog een beetje bij wil blijven met wat er tegenwoordig uitkomt, en voor het geval er toevallig nog een interessante track tussen zit. Echter blijft het iedere maand weer gruwelijk tegenvallen.
chas1n schreef:
Nee deze podcast heeft m'n interesse ook allang verloren. Bij vlagen willen de TC Radioshow en Spoontech & Friends mij nog wel boeien, maar wat is de rest van de podcasts allemaal ruk zeg. Daar worden de talents leuk gesupport, maar die kakken ook kwaliteit uit van de onderste plank.
Eens, behalve dat de ST en TC podcasts me eigenlijk altijd wel interesseren. Spijker op zijn kop met die 'talenten' ook. Er zijn in mijn ogen maar heel weinig talenten van de laatste 2 jaar die echt iets unieks doen en een eigen sound hebben gecreëerd. Dat zijn dan ook meteen de talenten die amper tot niet gesupport worden in de grote podcasts.