Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 16:14 

Hardtraxxer

yowan schreef:
uiteraard kan ook dit keer een eentonige 13/12 kronos RAW plaat niet ontbreken..

Haha, uiteraard. Delete support hij zelden, tenzij Adaro tracks van Delete draait, want dan is Digital Punk er als de kippen bij om Delete toch wel een plaatsje te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 16:22 

Hardtraxx Veteran

RadicelArmy schreef:
yowan schreef:
uiteraard kan ook dit keer een eentonige 13/12 kronos RAW plaat niet ontbreken..

Haha, uiteraard. Delete support hij zelden, tenzij Adaro tracks van Delete draait, want dan is Digital Punk er als de kippen bij om Delete toch wel een plaatsje te geven.

Precies wat ik al zei. Wanneer Adaro of Ran-D iemand support of track draait, support DP ook meteen die artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 16:45 

Hardtraxx Veteran

Jongens :lol:
Zo kun je elke track als gejat van anderen gaan zien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 17:12 

Hardtraxx Veteran

Je moet het meer zien dat Ran-D en Adaro een bepaalde track wel "durven" te draaien, en dat Digital Punk niet zo snel met een wat gewaagdere track aan komt zetten uit zichzelf.

Maargoed, wie weet vind hij die nummers van Kronos gewoon echt vetter, hij kan een andere smaak hebben natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 17:59 

Hardtraxx Elite

RadicelArmy schreef:
yowan schreef:

Adaro draait al sinds Decibel platen van Delete, toen draaide hij zelfs Level, Ghetto en Dismissed in zijn decibel set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 18:38 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
01. Inceptum - My World
05. B-Front & Frequencerz ft. MC Nolz - One Of A Kind (B-Freqz edit)
06. Degos & Re-Done - Demon Haunted
08. Ran-D & Phuture Noize - Paranoid
09. Geck-O - Shakedown (The Machine Remix)
10. Act of Rage - Brain Confusion
12. Dark Pact - Godlike
13. Jack Of Sound & Titan - Demon
14. Adaro & E-Force - Oldschool Flow
17. Warface & The Geminizers - Path To Extinction
18. Kronos - Maddafaka Maddafaka
19. Hard Attakk - Go to Hell (Defqon.1 Edit)

Prima aflevering voor mij. Zelfs Maddafaka is wel grappig en Go to Hell klinkt al een stuk beter dan de eerste twee Hard Attak's
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 20:54 

Hardtraxx Elite

Hij had wel punten gescoord bij mij als hij platen als Take It, Leave It of Contrast had gedraaid. Kwalitatief gewoon beter dan een willekeurige Kronos of Sub Sonik plaat.

Maar ja, deze podcast is voor mij nog altijd wel interessant. Meeste promo's komen toch wel in deze podcast van de raw scene en daar zitten elke maand altijd wel een paar goede platen bij. :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle