Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 15:42 

Hardtraxx Veteran

Roellos schreef:
Pipa schreef:
It's On vindt wel erg veel op Code Black lijken

Toevallig dat hij ook produceert voor Outbreak. :P

Echt? nu vind ik m al helemaal een pannekoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 15:46 

Hardtraxx Veteran

Zo dan, ID - ID is wel echt heel kut zeg. Mag toch hopen dat dit niet van Freakz At Night afkomt, en al helemaal niet dat The Prophet erbij zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 18:17 

Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Roellos schreef:
Pipa schreef:
It's On vindt wel erg veel op Code Black lijken

Toevallig dat hij ook produceert voor Outbreak. :P

Echt? nu vind ik m al helemaal een pannekoek

Ja dat heb ik ook al keer hier gezegd, maar toen kreeg ik de volle laag hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 05:37 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:

Dat je hem een pannekoek vind of dat codeblack voor hem produceert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 17:52 

Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Pipa schreef:

Dat je hem een pannekoek vind of dat codeblack voor hem produceert?

Heb al keer hier gezegd dat Code Black voor hem producete maar toen van iedereen allemaal ja dikke onzin houd tochh op man
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 18:26 

Hardtraxxer

Pipa schreef:
Heb al keer hier gezegd dat Code Black voor hem producete maar toen van iedereen allemaal ja dikke onzin houd tochh op man

Heb je daar dan concrete bewijzen van dat het daadwerkelijk zo is :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 19:46 

Alles en iedereen produceert voor elkaar.

Deze wereld is fucked up g
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 20:04 

Hardtraxx Veteran

Hard Invasion schreef:
Pipa schreef:

Heb je daar dan concrete bewijzen van dat het daadwerkelijk zo is :P ?

Dat Code black voor hem produceert? Nou de sounds zijn sowieso erg look a like. A new today alles aan die track schreeuwt code black. Vorig jaar unleashed heeft maat van mij lang gesproken met Audiofreq toen Outbreak aant draaien was. Toen zei maat van mij dit is code black 2.0 en moest sam lachen en gaf hij een knik zo van tja
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 20:31 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Alles en iedereen produceert voor elkaar.

Deze wereld is fucked up g

Jup. Ik kijk tegenwoordig ook nergens meer van op. Gek wereldje wat dat betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 21:58 

Hardtraxx Veteran

Ik weet niet of het zo is van Outbreak, maar ik heb eens opgevangen dat hij degene is die de scene in Australië groot gemaakt heeft dus dat zou de verklaring kunnen zijn. Dat zou dus een reden kunnen zijn dat iemand voor hem produceert, als bedankje. Nogmaals, ik weet niet zeker of iemand anders voor Outbreak produceert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 10:24 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ik weet niet of het zo is van Outbreak, maar ik heb eens opgevangen dat hij degene is die de scene in Australië groot gemaakt heeft dus dat zou de verklaring kunnen zijn. Dat zou dus een reden kunnen zijn dat iemand voor hem produceert, als bedankje. Nogmaals, ik weet niet zeker of iemand anders voor Outbreak produceert.

Als je toch zijn track beluisterd hoor je duidelijk veel code black elementen. Dus ik denk bijna zeker dat Code Black voor hem produceert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 10:28 

Pipa schreef:
Daveytl schreef:

Als je toch zijn track beluisterd hoor je duidelijk veel code black elementen. Dus ik denk bijna zeker dat Code Black voor hem produceert.

Maar onder Nitrouz producede hij toch wel zelf? Ik hoorde in vorige tracks van Outbreak niet heel specifiek Code Black maar in de track uit Unleashed is het toch wel errrrrrg Code Black.. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 10:58 

Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Pipa schreef:
Daveytl schreef:

Maar onder Nitrouz producede hij toch wel zelf? Ik hoorde in vorige tracks van Outbreak niet heel specifiek Code Black maar in de track uit Unleashed is het toch wel errrrrrg Code Black.. :cool:

Ik weet niet of hij onder Nitrouz zelf produceerde. Luister a New Today maar eens daar hoor je ook overduidelijk Code Black
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 11:17 

Hardtraxx Veteran

Nitrouz zat bij Fusion en Code Black als Bioweapon bij Scantraxx. Denk niet dat toen Nitrouz tracks door Corey gemaakt werden. Al helemaal niet als je bedenkt dat Nitrouz toen volgens mij meer had met Toneshifterz (qua collabs en remixes voor elkaar).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 15:26 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Daveytl schreef:

Dat zegt natuurlijk niets, Corey kan natuurlijk ook prima zijn soundbanks uitlenen aan hem..? Maargoed al die speculatie heeft weinig zin, we komen het toch niet te weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 15:29 

Hardtraxx Veteran

Wat een zaadplaat die ID, doet me een beetje denken aan die remux tijd van The Prophet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 15:46 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Pipa schreef:
Daveytl schreef:

Dat zegt natuurlijk niets, Corey kan natuurlijk ook prima zijn soundbanks uitlenen aan hem..? Maargoed al die speculatie heeft weinig zin, we komen het toch niet te weten.

Ja maar dat is toch de kracht van producen. De soundbank vind ik meer producen dan nummer in elkaar zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 18:01 

Hardtraxx Veteran

Heel WE R deelt zijn soundbank met elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 19:22 

Hardtraxx Veteran

OF te wel Code black zn soundbank = WE R soundbank.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle