Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 17:44 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
I know we promised a mid-May release for the Rawstyle EP, but unfortunately there was a delay at the manufacturer, and with the manufacturing itself. We're not expecting the release for at least another month. However, we know how patient and supportive everybody has been, and we promise to make it up to ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 18:04 

Hardtraxx Addict

_dp_ schreef:
Citaat:
I know we promised a mid-May release for the Rawstyle EP, but unfortunately there was a delay at the manufacturer, and with the manufacturing itself. We're not expecting the release for at least another month. However, we know how patient and supportive everybody has been, and we promise to make it up to ...

Dit stond er al een tijdje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 18:14 

Hardtraxx Veteran

Kut.. weer een maand wachten. Lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 18:32 

Hardtraxx Addict

JolleNL schreef:

Drop die web gewoon online :P Die vinyl kan wel wachten Hoef ik toch niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 19:19 

Hardtraxx Veteran

sanderovic schreef:
JolleNL schreef:

Drop die web gewoon online :P Die vinyl kan wel wachten Hoef ik toch niet :)

1000% mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 18:59 

Hardtraxx Newbie

Ik kijk er nu al stuk minder naar uit. Zit er neit cht meer op te wachten, die previews staan al veels te lang online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 19:00 

Hardtraxx Elite

dan moet je ze niet vaak luisteren jongenman -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 19:00 

Hardtraxx Elite

S-te-F schreef:
Ik kijk er nu al stuk minder naar uit. Zit er neit cht meer op te wachten, die previews staan al veels te lang online.

ik heb ze nog niet geluisterd alleen poltergeist :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 19:02 

Hardtraxx Newbie

Ach j, maar naar zo lang wachten word je gewoon nieuwsgierig
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 19:09 

Hardtraxx Newbie

JolleNL schreef:

Zo bijzonder zijn ze niet , aan de youtube previews heb je genoeg :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 19:10 

Hardtraxx Elite

Terrorized :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 19:56 

Hardtraxxer

Previews nog geen 1x geluisterd dus voor mij nog heel intressant -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 12:56 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
ElSalvaje schreef:
sanderovic schreef:
@ facebook... Track met A-lusion is af, daarnaast stond er eerder deze week dat hij ook al een track met Tatanka had gemaakt. Dikke shit!

Samenwerking met A-Lusion, ben benieuwd.
Kan goed uitpakken, kan ook helemaal niks worden, wie weet...

alles waar zatox mee te maken heeft is knallen, dus ben er niet bang voor dat het niks word

on: iemand enig idee wanneer dees eens komt, anders ga ik zatox zaterdag op (ZW)emporium persoonlijk vragen

nou zoals beloofd toch maar ff gedaan, ik kwam zatox en the r3bels tegen in de vip. eerst maar ff een foto met deze relaxte gasten samen. toen zatox ff gevraagd het duurt idd nog een klein maandje voordat die uitkomt.
ook vroeg ik hem wat hij ervan vond dat poltergeist door itunes is gereleased. wat ik van zn antwoord kon opmaken (beetje onverstaanbaar)

- als het goed is komt er een andere edit op de plaat te staan, dan die wij nou horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 13:24 

Hardtraxx Addict

Oke chill. Naja ff wachten dan nog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 13:34 

Hardtraxx Veteran

sanderovic schreef:
Oke chill. Naja ff wachten dan nog!

zoals ik al zei, het was heel moeilijkom goed te luisteren, het kan ook wezen dat het hem geen reet kan intresseren :P

btw: over een maand komt ook een kleding lijn van zn nieuwe label :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 14:03 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

hier nog ff de desbetrefende foto
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 14:48 

Hardtraxx Elite

djpatt schreef:
als het goed is komt er een andere edit op de plaat te staan, dan die wij nou horen

deze edit van poltergeist hadden psyko punkz volgens mij gedraait, geen vocals, geen break en een hele lang climax ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 14:50 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
djpatt schreef:
als het goed is komt er een andere edit op de plaat te staan, dan die wij nou horen

deze edit van poltergeist hadden psyko punkz volgens mij gedraait, geen vocals, geen break en een hele lang climax ;)

dat viel mij ook op, maar dat kan natuurlijk ook een pp edit zijn, want zonder break is het niet meer zatox ft nikita :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 14:50 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
djpatt schreef:

Ja klopt, die werd idd gedraait gisteren op emporium! Vond die originele vetter dan, die met vocals ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 14:59 

Hardtraxx Veteran

je hebt ook nog de poltergeist die zatox draaide op Hardbass, die klinkt ook een stuk anders dan die gelekt is bij itunes.
die heeft volgens mij niet de hele tijd dat gepingel in de intro maar een best leuke soort van melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 15:04 

Hardtraxx Veteran

Dj Skitzo schreef:
je hebt ook nog de poltergeist die zatox draaide op Hardbass, die klinkt ook een stuk anders dan die gelekt is bij itunes.
die heeft volgens mij niet de hele tijd dat gepingel in de intro maar een best leuke soort van melodie

al met al blijft deze man verassen, en het mooiste is dat hij met iedereen die um aanspreekt een praatje maakt. hij heeft geen geheimen over wat hij allemaal aan het producen is.

diepe buiging voor deze allermans vriend :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 15:27 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
Tel schreef:
djpatt schreef:

Ja klopt, die werd idd gedraait gisteren op emporium! Vond die originele vetter dan, die met vocals ^^

Vind ik ook, die vocals kun je heerlijk meeblerren :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 21:57 

Hardtraxx Addict

djpatt schreef:
Dj Skitzo schreef:

al met al blijft deze man verassen, en het mooiste is dat hij met iedereen die um aanspreekt een praatje maakt. hij heeft geen geheimen over wat hij allemaal aan het producen is.

diepe buiging voor deze allermans vriend :worship:

Daarnaast zet hij elke dag ook wel wat op facebook. Best grappig om te zien wat die man doet op een dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 09:33 

Hardtraxx Addict

had een berichtje gestuurd naar Zatox om te vragen wanneer deze release uit kwam..

Citaat:
Hi Guys!
I'm sorry but the release is in delay beocuse i had some problems with the guy of the arts work ( the cover) i hope the record will be released really soon!!

Hope before defqon1 of course!!

nog ff wachten dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 11:21 

Donateur

Citaat:
I'm sorry but the release is in delay beocuse i had some problems with the guy of the arts work ( the cover) i hope the record will be released really soon!!

Qre8tive, halvetamme :lol:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle