sanderovic schreef:
ik vind frontliner niet veel aan. Zijn tracks lijken allemaal technisch niet te kloppen. Als je kijkt naar de kick en de melo lopen die voor mijn gevoel altijd afzonderlijk van elkaar, waardoor het geen geheel vormt! Ondanks zijn harde kicks. Frontliner boeit me dus weinig. Zatox doet dat in mijn ogen wel goed. Zijn tracks klinken gewoon top! En het is echt super dat de crew iets anders geeft, maar die style pakt me ook! Zo heb ieder ze mening!
het blijft uiteraard een kwestie van smaak en eigen meningen maar als je het mij vraagt kloppen de tracks van Frontliner altijd als een bus. de tracks zijn niet altijd even catchy maar het is wel van ontzettend hoge kwaliteit wat hij produceert.
blijkbaar ervaart toch niet iedereen dat hetzelfde, maar als je het mij vraagt is Frontliner geniaal
ik wil trouwens ook niet Zatox afkraken, een topproducer maar vind het alleen jammer dat het wel erg allemaal hetzelfde is. Net als BH die heeft ALTIJD dezelfde kick of het moet wel een colab zijn. En de kicks van Zatox zullen wel iets verschillen maar zeker sinds Vintage EP zijn echt al die kicks hetzelfde...
Headhunterz gebruikt ook wel eens hetzelfde, maar die gebruikt bijvoorbeeld de kicks maar een paar keer, en heeft ook verschillende kicks in zijn nummers.
Noisecontrollers bijvoorbeeld hebben de laatste tijd ook echt hetzelfde geluid en dezelfde soort kick, maar laten we het daar maar op houden dat ik daar wel een beetje verliefd op geworden ben