Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 20:55 

Donateur

Khadber schreef:
Heer-lijk! Net zoals op de feestjes. DIKKE bomb!

Op InQontrol klonk alles wel 10 keer dikker dan op die youtubepreviews zeg maar.

Live klink natuurlijk altijd alles iets beter, maar Zatox' platen klinken op een feest echt waanzinnig lekker! Die hardcore-kick knalt er goed doorheen (terwijl ik dat altijd juist het grootste minpunt vond aan zijn platen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 23:37 

Donateur

The I's schreef:
Ik vond ze eerlijk gezegd ook tegenvallen...

daarintegen zijn poltergeist en raw style superplaten! :P

streep Raw Style ook maar door en ik ben het met je eens
alleen Poltergeist is een goed nummer de rest is gewoon crap
Raw Style kan ik nog snappen van sommige mensen dat ze hem wel vet vinden
maar die andere 2?
kom op dat zijn gewoon lelijke nummers
(mijn mening dus niet gelijk in de aanval mensen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 08:22 

Hardtraxx Addict

frankhardenberg schreef:
The I's schreef:

maar die andere 2?

Dat is idd jou mening. Ik vind alleen wel dat je met crap het wel erg de grond in boord. Terwijl het echt wel hele dikke hardstyle is. Maargoed jou mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 23:44 

Hardtraxx Veteran

the crew is gewoon andromedinges met een ander sausje :P die zal ik dus ook weer grijs gaan draaien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 00:02 

Donateur

sanderovic schreef:
frankhardenberg schreef:
The I's schreef:

maar die andere 2?

Dat is idd jou mening. Ik vind alleen wel dat je met crap het wel erg de grond in boord. Terwijl het echt wel hele dikke hardstyle is. Maargoed jou mening

voor Zatox zijn doen is het gewoon crap
als je nou van een beginnend producer dit zou horen zou ik hem alweer een iets hoger cijfer geven
maar van grandmaster Zatox verwacht ik kwaliteit :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 00:11 

Hardtraxx Veteran

ik moet eerlijk toegeven dat ze in vergelijking met Raw Style en Poltergeist minder zijn, maar slecht zijn ze zeker niet, vooral die melodieën van zatox trekken mij behoorlijk goed.
the crew is de minste qua intro etc. maar die climax is ook echt gewoon gemaakt door zatox met zijn geniale brein, en how much can you take is ook gewoon een :bomb:je ;)
maarja dan kan ik ook weer zeggen dat is mijn mening en zo kan iedereen wel zijn mening hebben dus voor mij geld, zatox trekt mij gewoon aan, zatox maakt echt mijn stijl plaatjes! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 12:58 

Hardtraxx Veteran

polergeist,, mijn nieuwe liefde :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 13:03 

Hardtraxx Veteran

Persoonlijk vind ik dit weer een hele dikke maar wel typische Zatox release..
Daarom hou ik ook zo van die man, heerlijke plaatjes alle 4 al als je het mij vraagt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 13:23 

Hardtraxxer

EP's worden steeds beter :worship: deze man is zo goed bezig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 14:18 

Hardtraxxer

het zijn op zich goede tracks, maar het lijkt allemaal zo verdomde veel op elkaar... hij had beter even kunnen wachten en wat meer creativiteit in de tracks kunnen stoppen...

daar komt bij dat ik de melodietjes(Raw Style uitgezonderd) niet echt geweldig vind, het zijn lekkere platen maar meer als een 6 of een 7 zullen ze van mij niet krijgen.

Poltergeist is gewoon niet mijn ding, ik kan er wel tegen maar ik zal hem niet zelf opzetten ofzo...

Zatox was goed bezig, maar ik vind hem niet de beste producer... de producer die op het moment(naar mijn mening) het beste produceert is Frontliner, die zijn tracks hebben soms ook de neiging wat op elkaar te gaan lijken maar hij expirimenteert ook een boel terwijl Zatox een beetje bij hetzelfde blijft... en als ie zo door gaat met hetzelfde geluid te produceren krijg je straks een verhaaltje a la Brennan Heart(die ook wel goede platen heeft maar waar je wel bij denkt van: kom eens met wat nieuws, altijd dezelfde synths en kicks)... en vooral die kick(maar ook de synths) van zatox lijken me te veel op elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 14:23 

Hardtraxx Veteran

Klementino schreef:
het zijn op zich goede tracks, maar het lijkt allemaal zo verdomde veel op elkaar... hij had beter even kunnen wachten en wat meer creativiteit in de tracks kunnen stoppen...

daar komt bij dat ik de melodietjes(Raw Style uitgezonderd) niet echt geweldig vind, het zijn lekkere platen maar meer als een 6 of een 7 zullen ze van mij niet krijgen.

Poltergeist is gewoon niet mijn ding, ik kan er wel tegen maar ik zal hem niet zelf opzetten ofzo...

Zatox was goed bezig, maar ik vind hem niet de beste producer... de producer die op het moment(naar mijn mening) het beste produceert is Frontliner, die zijn tracks hebben soms ook de neiging wat op elkaar te gaan lijken maar hij expirimenteert ook een boel terwijl Zatox een beetje bij hetzelfde blijft... en als ie zo door gaat met hetzelfde geluid te produceren krijg je straks een verhaaltje a la Brennan Heart(die ook wel goede platen heeft maar waar je wel bij denkt van: kom eens met wat nieuws, altijd dezelfde synths en kicks)... en vooral die kick(maar ook de synths) van zatox lijken me te veel op elkaar

geschikt:
ongeschikt: :whistle:

het blijft natuurlijk jou mening

maar hardstyle lijkt toch allemaal op elkaar, elke producer heeft zn eigen sound
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 14:32 

Hardtraxx Addict

ik vind frontliner niet veel aan. Zijn tracks lijken allemaal technisch niet te kloppen. Als je kijkt naar de kick en de melo lopen die voor mijn gevoel altijd afzonderlijk van elkaar, waardoor het geen geheel vormt! Ondanks zijn harde kicks. Frontliner boeit me dus weinig. Zatox doet dat in mijn ogen wel goed. Zijn tracks klinken gewoon top! En het is echt super dat de crew iets anders geeft, maar die style pakt me ook! Zo heb ieder ze mening!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 14:51 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:

jij doet het met een klopgeest :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 14:53 

Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
Timmer schreef:

jij doet het met een klopgeest :/

scary movie 2 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 15:08 

Hardtraxx Addict

Timmer schreef:

Polergeist.. klinkt nog eens fout ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 20:30 

Hardtraxxer

sanderovic schreef:
ik vind frontliner niet veel aan. Zijn tracks lijken allemaal technisch niet te kloppen. Als je kijkt naar de kick en de melo lopen die voor mijn gevoel altijd afzonderlijk van elkaar, waardoor het geen geheel vormt! Ondanks zijn harde kicks. Frontliner boeit me dus weinig. Zatox doet dat in mijn ogen wel goed. Zijn tracks klinken gewoon top! En het is echt super dat de crew iets anders geeft, maar die style pakt me ook! Zo heb ieder ze mening!

het blijft uiteraard een kwestie van smaak en eigen meningen maar als je het mij vraagt kloppen de tracks van Frontliner altijd als een bus. de tracks zijn niet altijd even catchy maar het is wel van ontzettend hoge kwaliteit wat hij produceert.

blijkbaar ervaart toch niet iedereen dat hetzelfde, maar als je het mij vraagt is Frontliner geniaal

ik wil trouwens ook niet Zatox afkraken, een topproducer maar vind het alleen jammer dat het wel erg allemaal hetzelfde is. Net als BH die heeft ALTIJD dezelfde kick of het moet wel een colab zijn. En de kicks van Zatox zullen wel iets verschillen maar zeker sinds Vintage EP zijn echt al die kicks hetzelfde...

Headhunterz gebruikt ook wel eens hetzelfde, maar die gebruikt bijvoorbeeld de kicks maar een paar keer, en heeft ook verschillende kicks in zijn nummers.

Noisecontrollers bijvoorbeeld hebben de laatste tijd ook echt hetzelfde geluid en dezelfde soort kick, maar laten we het daar maar op houden dat ik daar wel een beetje verliefd op geworden ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 21:14 

Hardtraxx Addict

Klementino schreef:
sanderovic schreef:

het blijft uiteraard een kwestie van smaak en eigen meningen maar als je het mij vraagt kloppen de tracks van Frontliner altijd als een bus. de tracks zijn niet altijd even catchy maar het is wel van ontzettend hoge kwaliteit wat hij produceert.

blijkbaar ervaart toch niet iedereen dat hetzelfde, maar als je het mij vraagt is Frontliner geniaal

ik wil trouwens ook niet Zatox afkraken, een topproducer maar vind het alleen jammer dat het wel erg allemaal hetzelfde is. Net als BH die heeft ALTIJD dezelfde kick of het moet wel een colab zijn. En de kicks van Zatox zullen wel iets verschillen maar zeker sinds Vintage EP zijn echt al die kicks hetzelfde...

Headhunterz gebruikt ook wel eens hetzelfde, maar die gebruikt bijvoorbeeld de kicks maar een paar keer, en heeft ook verschillende kicks in zijn nummers.

Noisecontrollers bijvoorbeeld hebben de laatste tijd ook echt hetzelfde geluid en dezelfde soort kick, maar laten we het daar maar op houden dat ik daar wel een beetje verliefd op geworden ben

Ik begrijp je wel. Tis gewoon een kwestie van smaak. Jij vind fronty helemaal top ik niet :) Ik ben fan van Zatox en jij wat minder. Dat hij de zelfde kicks gebruikt vind ik helemaal niet erg omdat ze erg dik zijn. En bovendien zeg ik dat de nummers van fronty naar mijn gevoel niet lekker klinken, dus het hoeft niet zo te zijn. Maargoed als de tracks op een feest maar lekker knallen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 22:19 

Hardtraxx Elite

Klementino schreef:
sanderovic schreef:

ontzettend hoge kwaliteit?
Heb je die mastering wel eens gehoord, om te janken letterlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 22:21 

Hardtraxx Veteran

Just4Music schreef:
Klementino schreef:
sanderovic schreef:

ontzettend hoge kwaliteit?
Heb je die mastering wel eens gehoord, om te janken letterlijk

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 23:22 

Donateur

De mastering van Frontliner is inderdaad onvoorstelbaar slecht haha. Maar als je ziet hoe de tracks in elkaar steken, de melodieën etc, dan levert Frontliner uitstekende kwaliteit af. Voor die B-Front en Frontliner-releases was het qua mastering ook niet zo heel slecht, vind alleen dat ie z'n kicks iets te overdreven pitcht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 13:28 

Hardtraxx Veteran

Als ze uit zijn ga ik zeker een mashup maken van how much Can you take en the crew. Intro + break van hmcut en melo van the crew = :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 14:54 

Hardtraxx Veteran

Ondanks dat deze niet zo lekker is als ITA001, vind ik 'm nog super goed. En veel beter dan de gemiddelde hardstyle release!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 15:29 

Hardtraxx Addict

Rik schreef:
Ondanks dat deze niet zo lekker is als ITA001, vind ik 'm nog super goed. En veel beter dan de gemiddelde hardstyle release!

Ik denk dat ik hem beter vind dan ITA001. Omdat ear fucking naar een aantal keren al begon te vervelen. Bij de release denk ik dat ze alle 4 lang top blijven:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 16:39 

Hardtraxxer

Vind ze allebei goed!!!
Zatox is goed bezig :thumbsup:

Nog helemaal niks bekend over de release datum...??? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 18:13 

Hardtraxx Addict

No Fearzz schreef:
Vind ze allebei goed!!!
Zatox is goed bezig :thumbsup:

Nog helemaal niks bekend over de release datum...??? :/

Nee helaas niet. Zodra er meer bekend is dan zal het hier snel worden gepost!
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle