Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 08:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Spobbertiet schreef:
Nee tuurlijk niet!!!











:(


:lol: lekker lekker.

Maar idd, kan me wel ergeren aan dat Engels van artiesten van dergelijk kaliber. (1M+ FB likes en evengoed engels spreken als een brugklasser). Voelt heel OCD aan maar kijk naar z'n fb posts, al die uitroeptekens, grammatica fouten edg. Kan bij Irritatiemomentjes topic.


Hoe is jouw Italiaans/Duits/Frans/Spaans/ect.? Je zou ook respect kunnen hebben dat ie ondanks dat Engels niet zijn moerstaal is, dat ie toch aardig uit de voeten komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 09:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met alle respect, maar in de hele Westerse wereld zou je Engels moeten beheersen. Zeker in zo'n internationale industrie.

Fransen die geen Engels spreken - of een andere wereldtaal. Om kotsmisselijk van te worden. Iedereen die naar of via Frankrijk is geweest kan dit beamen. Over het algemeen is het in Italiƫ al iets minder dramatisch maar toch... Niet goed. Zeer belachelijk zelfs eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dat altijd zo raar bij veel Italianen, zitten al sinds het begin in de scene, misschien wel handig om dan een beetje Engels te leren erbij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er zijn ongeveer net zoveel mensen die Engels of Italiaans als moederstaal hebben, waarom leren we niet met zijn allen Italiaans dan in Europa? Duits wordt overigens het meest geproken.

Ik spreek zelf ook liever Engels dan Duits/Frans/Italiaans, maar omdat het ons beter uitkomt dan hoeft het toch geen verplichting te zijn? Als we in de EU gaan stemmen om een primaire taal, dan gaat het waarschijnlijk Duits worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

Echo schreef:
Pedaalemre schreef:
Spobbertiet schreef:
Nee tuurlijk niet!!!











:(


:lol: lekker lekker.

Maar idd, kan me wel ergeren aan dat Engels van artiesten van dergelijk kaliber. (1M+ FB likes en evengoed engels spreken als een brugklasser). Voelt heel OCD aan maar kijk naar z'n fb posts, al die uitroeptekens, grammatica fouten edg. Kan bij Irritatiemomentjes topic.


Hoe is jouw Italiaans/Duits/Frans/Spaans/ect.? Je zou ook respect kunnen hebben dat ie ondanks dat Engels niet zijn moerstaal is, dat ie toch aardig uit de voeten komt.


Wat is dit dan voor vergelijking? Als Nederlander Italiaans moeten spreken, deze vergelijking had je kunnen maken als ik van hem verwacht had Nederlands te spreken ;) Engels is toch wel de wereldtaal en ik + de rest van half (west) Europa spreekt ook Engels, danwel een stuk beter dan Zatox. Dit moet niet, maar met dergelijke populariteit waarbij je continu in het Engels aan het communiceren bent, zou het een stuk beter moeten zijn dan dit.

Overigens zijn het ook enkel de Italianen die het vertikken nette, grammaticaal correcte Engelse FB posts edg te plaatsen. Zorg dan dat een social media manager je posts plaatst. Doen er zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 18:05 
 
Hardtraxx Addict

Echo schreef:
Er zijn ongeveer net zoveel mensen die Engels of Italiaans als moederstaal hebben, waarom leren we niet met zijn allen Italiaans dan in Europa? Duits wordt overigens het meest geproken.

Ik spreek zelf ook liever Engels dan Duits/Frans/Italiaans, maar omdat het ons beter uitkomt dan hoeft het toch geen verplichting te zijn? Als we in de EU gaan stemmen om een primaire taal, dan gaat het waarschijnlijk Duits worden.

Je slaat hier op zo veel gebieden de plank mis...

1. Moedertaal wordt bepaald door de taal waarmee je wordt opgevoed en wordt daarmee dus voornamelijk bepaald door een statische hoeveelheid inwoners. Daarom staat Engels minder hoog dan je zou denken en Italiaans en Duits juist hoog (grotere landen en dus meer inwoners).

2. Het komt ons niet 'beter uit'. Engels is simpelweg een van de meest makkelijke talen om te leren waardoor het voor veel mensen in Europa (en de rest van de wereld) een TWEEDE taal is. Om diezelfde reden is Spaans ook een wereldtaal.

3. Het voorstel om te stemmen slaat natuurlijk nergens op. Natuurlijk wint dan het land met de meeste inwoners, in dit geval Duitsland, maar dat neemt niet weg dat de voorkeur voor vrijwel heel Europa nog steeds bij Engels ligt, laat staan de rest van de wereld.

Dus ja, landen die geen Engels als tweede taal hebben of daar ruimte voor bieden in de ontwikkeling van een individu zijn gewoon idioten (Frankrijk en Italiƫ dus) met een te hoge solidariteits-ego imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

Duits de eerste taal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm die trailer valt me echt alles mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 19:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TNT & Zatox - The Sound Of The Rave


@36:45
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

















Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 14:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Duits de eerste taal :lol:

Ik ben voor. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een paar samples toegevoegd bij die hele rits vids hierboven, voor de mensen die er interesse in hebben.

Staan toch een heel aantal leuke platen op dit album :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 16:36 
 
Hardtraxx Addict

Ready For The Bass letterlijk de enige plaat die me iets doet. Nice melodie die me om een of andere reden helemaal inpakt. Villain mag opzouten tho. Mid klinkt ook nergens naar.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle